SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

ASENTRA (Sertralina-Zoloft,Asertin,Setaloft,Sertagen,Zotral)

przez zenio 21 sty 2012, 18:28
Jeśli chodzi o mnie to przy dawce 50mg czuje się nieźle, pod warunkiem że się wyśpie, a z tym bywa różnie. Często budze się przed 4.00 po około 4-5 godź i właściwie się zastanawiam czy warto zwiększać jeszcze dawke, czy wydłuży mi to w końcu sen. Gdyby nie te skutki uboczne przy zwiększaniu dawki i odstawianiu to nie byłoby problemu spróbowałbym zwiekszyć i tyle, a przy tych problemach nie jestem pewny czy warto.
Próbowałem już raz zwiekszyć do 75mg ale cholernie mnie głowa bolała i miałem lekki świerzb na rękach także po trzech dniach wróciłem na 50mg.
Offline
Posty
38
Dołączył(a)
05 lip 2009, 13:02

ASENTRA (Sertralina-Zoloft,Asertin,Setaloft,Sertagen,Zotral)

przez miś wesołek 21 sty 2012, 20:27
Wszystko ok w sumie. Tylko temperatura trochę podwyższona w okolicach 37 st. Wypoczywam, kurde, naprawdę wypoczywam! :shock: Wczoraj to przez to, że miałem jakiś popieprzony dzień i się zmęczyłem ilością różnych sytuacji.
Kontaktowość wzrosła o jakieś 150 procent, żegnajcie lęki przedpaniczne, chyba idę do jakiejś knajpy, bo chcem kobiet :mrgreen: , w tym stanie pepsi wystarczy.

Co wkurza - rzadki objaw niepożądany: zapalenie spojówek, nie mocne, ale jest. Wrrrr..... Że też trafiło na mnie. Mam nadzieję, że przejdzie.

No i lekki szok - że praktycznie od razu zadziałała. Nie sądziłem, że to możliwe. Z pierwszym lekiem, citalem męczyłem się 3 miechy zanim zaskoczył.
miś wesołek
Offline

ASENTRA (Sertralina-Zoloft,Asertin,Setaloft,Sertagen,Zotral)

przez KrasnalSRRI 23 sty 2012, 13:33
zenio przy zwiekszaniu dawki sa uboczne skutki pogorszenie bo to objaw ze lek mocniej dziala wychwytuje serotonine pobudza neurony i podnosi serotoninke warto przetrwac te skutki beda one tak do 2 tyg potem coraz lepiej i jak sie rozkreci wieksza dawka bedziesz o wiele lepiej sie czul niz na 50 na 50 mg to sie czlowiek zle czuje od depresji a nie od leku bo on slabo dziala na 50mg to dawka dla dzieci albo osob z malymi zab depresyjnymi ktore trwaja od krotkiego czasu jak nie mozesz wytrzymac na 25mg zwiekszeniu to sproboj na cwiatrece pojechac 2 tyg i potem na 25 wskoczyc to zniweluje uboczne umnie duze uboczne sa przy zwiekszaniu powyzej 100mg bo wtedy sertra pozadnie zaczyna działac wiec warto ja zwiekszac przemeczyc sie bo jak sie ustabilizuje dana dawka to bedzie bardzo dobrze :papa:
Offline
Posty
13
Dołączył(a)
21 kwi 2011, 16:05

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

SETALOFT (Sertralina-Asentra,Asertin,Zoloft,Sertagen,Zotral)

Avatar użytkownika
przez Korba 23 sty 2012, 16:48
dotarło do mnie, że biorę już sertrę rok i 2 miesiące :shock:
zażywam dziennie 200mg i od jakiegoś czasu deprecha mi wraca.
myślę, by brać 300mg, ale boję się bez konsultacji z lekarzem...

a jeśli znowu muszę zmienić antydepresant, to się zabiję. 15 lat tych świństw chyba wystarczy :cry:
Pieprz-i-vanilia
F60.31 F38 F33 F31
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
12808
Dołączył(a)
22 sty 2010, 22:58
Lokalizacja
nie z tej ziemi

ASENTRA (Sertralina-Zoloft,Asertin,Setaloft,Sertagen,Zotral)

przez zenio 23 sty 2012, 19:02
KrasnalSRRI a jak u Ciebie było ze spaniem,miałeś też wczesne wybudzenia i czy poprawiło się po stosowaniu Asentry?
Offline
Posty
38
Dołączył(a)
05 lip 2009, 13:02

ASENTRA (Sertralina-Zoloft,Asertin,Setaloft,Sertagen,Zotral)

przez KrasnalSRRI 24 sty 2012, 13:04
z biegiem czasu sie poprawia kłade sie i spie smacznie oraz piekne kolorowe sny ale to od dawki 100mg w gore coraz lepiej jest a lek biore Setaloft jakos mi podpasowal i zawsze go biore mialem raz zoloft orginal ale roznicy nie widac :angel:
Offline
Posty
13
Dołączył(a)
21 kwi 2011, 16:05

ASENTRA (Sertralina-Zoloft,Asertin,Setaloft,Sertagen,Zotral)

Avatar użytkownika
przez Spooky 24 sty 2012, 13:06
Zazdroszczę tych snów po SSRI. Ja mam tak makabryczne koszmary, że pewnie na starość w pampersach będę spać ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
686
Dołączył(a)
10 sty 2012, 23:43

ASENTRA (Sertralina-Zoloft,Asertin,Setaloft,Sertagen,Zotral)

przez zenio 24 sty 2012, 19:21
Ok,dzieki za odpowiedź. Spróbuję podnieść dawke na razie do 75mg (mam nadzieje że to przetrwam) i zobacze czy będzie jakaś poprawa. Jeśli można wiedzieć, to po stosowaniu jakiej dawki mogłeś stwierdzić że jest dobrze i jaką dawke bierzesz?
Offline
Posty
38
Dołączył(a)
05 lip 2009, 13:02

ASENTRA (Sertralina-Zoloft,Asertin,Setaloft,Sertagen,Zotral)

przez KrasnalSRRI 24 sty 2012, 20:33
od 100mg jest ok ale docelowa przy ktorej zaniknie depresja objawy depresyjne to umnie 150mg:-) przetrwaj skutki uboczne trzeba sie jeszcze troszke pomeczyc aby sie czuc potem lepiej po 2 tyg mina te najgorsze objawy pogorszenie nastroju itp bo lek sie nasyci bedzie stałe stezenie bedzie dzialac wychwytywac pobudzac i podnosic serotonine z dnia na dzien bedzie sie rozkrecac bedzie rosła serotoninka i tak po 4 tyg w 5-6 tyg rozkreci sie czyli od zwiekszonej dawki działania serotonina bedzie na stałym poziomie i poczujesz w pelni dana dawke
Offline
Posty
13
Dołączył(a)
21 kwi 2011, 16:05

ASENTRA (Sertralina-Zoloft,Asertin,Setaloft,Sertagen,Zotral)

Avatar użytkownika
przez Okruszek 26 sty 2012, 21:52
POMOCY! brałam Asentrę 50mg przez ponad miesiąc i nic mi nie pomogła a nawet było gorzej. najgorsze jest to że od kilku dni moje lęki stały się tak realne i okropne że z desperacji znowu poszłam do lekarza. Ku mojemu wielkiemu rozczarowaniu przepisał mi to samo tylko w większej dawce ;( BŁAGAM ! POMOCY! czy znacie jakis zamiennik asentry? brałam tez afobam ale tez nie pomoglo! mam depresję i lęki. codziennie marzę o śmierci ;( ;(
Avatar użytkownika
Offline
Posty
12
Dołączył(a)
26 wrz 2010, 11:26
Lokalizacja
Poznań

ASENTRA (Sertralina-Zoloft,Asertin,Setaloft,Sertagen,Zotral)

Avatar użytkownika
przez Skipper 27 sty 2012, 00:10
Witam,

dostałem dzisiaj od lekarza sertraline (odstawił mi moklobemid ponieważ był mało skuteczny) - mam fobię społeczną, zaburzenia lękowe, natręctwa myślowe i stany depresyjne. Dawniej przyjmowałem paroksetyne i było super - poza zaniżonym libido i sennością - reszta jak ręką odjął.

Od roku mam zaburzenia erekcji i libido wywołane najprawdopodobniej natrętnymi myślami które towarzyszą mi cały czas - pojawiły się w momencie pierwszego razu z obecną dziewczyną i nie chcą puścić - dawniej nie miałem z tym żadnego problemu a wręcz byłem rozhamowany seksualnie.

I tutaj pojawia się moje pytanie - jak sertralina działa na libido sama w sobie i jak np w porównaniu z paroksetyną a także co z natrętnymi myslami w jej przypadku no i najważniejsze - czy mojej sytuacji bardziej może pomóc czy zaszkodzić (ma zaczać o 25 mg i skończyć na razie na 50 mg) Moklobemid nie zaburza funkcji seksualnych ale też słabo działa i natręctwa męczą a penis nie staje ....

bardzo proszę o pomoc
Heroina: 50mg 1-1-1
Acyklowir: 25kg 0-1-1
Avatar użytkownika
Offline
zbanowany
Posty
169
Dołączył(a)
27 kwi 2011, 20:32
Lokalizacja
Toruń

ASENTRA (Sertralina-Zoloft,Asertin,Setaloft,Sertagen,Zotral)

Avatar użytkownika
przez Okruszek 27 sty 2012, 11:19
no niestety.... ten lek w znaczącym stopniu wpływa na funkcje seksualne. u mnie spowodował, że libido spało do zera...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
12
Dołączył(a)
26 wrz 2010, 11:26
Lokalizacja
Poznań

ASENTRA (Sertralina-Zoloft,Asertin,Setaloft,Sertagen,Zotral)

przez disnemar 31 sty 2012, 12:09
Witam serdecznie.

A jak wygląda sytuacja z fizycznymi skutkami ubocznymi po nagłym odstawieniu tego leku?

Pytam, ponieważ przestałem go brać po kilku miesiącach i mnie więcej w tym okresie zacząłem mieć kłopoty z jelitami. Standardowo gastrolodzy spychają wszystko na IBS.... No ale chyba nie może (nie powinno?) być powiązania pomiędzy odstawieniem Asentre a bólami brzucha i kłopatami z wypróżnieniem się?
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
31 sty 2012, 12:05

ASENTRA (Sertralina-Zoloft,Asertin,Setaloft,Sertagen,Zotral)

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 31 sty 2012, 14:30
disnemar napisał(a):Witam serdecznie.

A jak wygląda sytuacja z fizycznymi skutkami ubocznymi po nagłym odstawieniu tego leku?

Pytam, ponieważ przestałem go brać po kilku miesiącach i mnie więcej w tym okresie zacząłem mieć kłopoty z jelitami. Standardowo gastrolodzy spychają wszystko na IBS.... No ale chyba nie może (nie powinno?) być powiązania pomiędzy odstawieniem Asentre a bólami brzucha i kłopatami z wypróżnieniem się?

Uważam ,że Twoje problemy są JAK NAJBARDZIEJ TAK z powodowane odstawieniem sertlraliny. Z nią tak częto właśnie tak bywa ,ale po 3 tygodniach przejdzie raczej na pewno. A pomogła i jak bardzo ta @ASERTIN> ?na Twoje problemy psychiczne i niemoce w tej materii.\?,mojej ciekawości Twojego przypadku. Pozdrawiam,życząc SIŁ i wytrwałości>.PAWEŁ3
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9026
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości

Przeskocz do