SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

ASENTRA (Sertralina-Zoloft,Asertin,Setaloft,Sertagen,Zotral)

przez Michuj 01 lis 2011, 16:40
lady17, warto poczekać do 2 miesięcy. Często lek trybi po 5,6 tygodniach.
Michuj
Offline

SETALOFT (Sertralina-Asentra,Asertin,Zoloft,Sertagen,Zotral)

Avatar użytkownika
przez ~Kasiek~ 03 lis 2011, 12:19
Witam,
Mam takie pytanie odnośnie leku zotral może ktoś brał i się orientuje jak to jest. Otóż lek ten brałam przez około ponad rok w niewielkiej dawce bo 75mg czyli 1,5 tabletki dziennie. Od około 2 miesięcy powoli odstawiam tabletki. Miałam zacząć od całej tabletki przez miesiąc następnie przez kolejny miesiąc po pół tabletki i tak też robiłam. Kilka dni temu odstawiłam zotral całkowicie gdyż okres tych 2 miesięcy minął i od chwili odstawienia pojawiły się u mnie zawroty głowy. Czy takie coś jest możliwym skutkiem odstawienia? Są to takie krótkie zawroty co chwilę, łapie mnie i odpuszcza nie kręci mi się w głowie cały czas. Nie wiem co mam robić w związku z tym co się dzieje :| Może da się to przeczekać i po kilku dniach minie. Nie mam zbyt dużego doświadczenia z lekami tego typu gdyż zotral był pierwszym lekiem jaki zażywałam w związku z pojawieniem się u mnie depresji. Stąd też nie wiem jak mój organizm może sę zachowywać.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
108
Dołączył(a)
06 lut 2011, 21:40
Lokalizacja
Kraków

SETALOFT (Sertralina-Asentra,Asertin,Zoloft,Sertagen,Zotral)

przez Roksiaa 03 lis 2011, 20:05
Od jutra zaczynam brać Setaloft. Czy już po pierwszym zażyciu mogą wystąpić jakieś skutki uboczne?
Offline
Posty
13
Dołączył(a)
23 paź 2011, 17:38

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

SETALOFT (Sertralina-Asentra,Asertin,Zoloft,Sertagen,Zotral)

przez Michuj 03 lis 2011, 20:11
Ale sertralina jest antagonistą dopaminowym ? Czy przypadkiem nie byłby potrzebny agonista? Niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę.
Michuj
Offline

SETALOFT (Sertralina-Asentra,Asertin,Zoloft,Sertagen,Zotral)

Avatar użytkownika
przez Hunter S. Thompson 04 lis 2011, 00:26
Z tego co rozumiem to sertalina nie ma dzialania dopaminergicznego , nie stymuluje wydzielania dopaminy , a jedynie blokuje jej wychwyt zwrotny , czyli niejako powoduje zwiekszenie jej poziomu w przestrzeni synaptycznej

-- 04 lis 2011, 00:28 --

~Kasiek~ napisał(a):Są to takie krótkie zawroty co chwilę, łapie mnie i odpuszcza nie kręci mi się w głowie cały czas. .

Zawroty glowy , lub czasem prądy w mózgu to jeden z najlzejszych objawow SSRI , nie przejmuj sie , minie

-- 04 lis 2011, 00:43 --

Roksiaa napisał(a):Od jutra zaczynam brać Setaloft. Czy już po pierwszym zażyciu mogą wystąpić jakieś skutki uboczne?

Po pierwszym zazyciu to co najwyzej poczujesz efekt placebo
Pierwsze objawy uboczne moga ( ale nie musza ) sie pojawic po kilku dniach dopiero
I tych lekow nie odstawia sie gwaltownie , tylko po porozumieniu z lekarzem

-- 04 lis 2011, 01:00 --

EDIT :
I oczywiscie jak zwykle myslalem o czym innym , a pisalem o czym innym
Oczywiscie sertalina MA dzialanie dopaminergiczne , jak rowniez hamuje jej wychwyt zwrotny
Chyba pora isc spac
http://pl.wikipedia.org/wiki/Sertralina
...Oto on , boski prototyp, - mutant ktory nie wszedl do masowej produkcji
Zbyt rzadki aby umrzec i zbyt pokrecony aby zyc ...
- Hunter S. Thompson
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... aUbcRPJmhI
Posty
93
Dołączył(a)
19 wrz 2011, 17:30
Lokalizacja
warszawa

SETALOFT (Sertralina-Asentra,Asertin,Zoloft,Sertagen,Zotral)

przez Michuj 04 lis 2011, 12:36
A czy nie należało by szukać raczej agonisty?
Michuj
Offline

SETALOFT (Sertralina-Asentra,Asertin,Zoloft,Sertagen,Zotral)

przez Roksiaa 04 lis 2011, 14:06
Hunter S. Thompson, Jaki efekt? Nie rozumiem.
Hm, wystąpiły. Raz kopnął mnie prąd i miałam wrażenie, że w całej głowie mi wiruje, rozwolnienie ..(?), chce mi się wymiotować oraz nie mam apetytu. I wiem, że tego leku nie odstawia się z dnia na dzień.
Offline
Posty
13
Dołączył(a)
23 paź 2011, 17:38

ASENTRA (Sertralina-Zoloft,Asertin,Setaloft,Sertagen,Zotral)

Avatar użytkownika
przez martu 04 lis 2011, 18:58
ja wskakuje jutro na 50 mg ponownie, asentra zawsze mi pomagała miejmy nadzieje ze i tym razem pomoze !
Avatar użytkownika
Offline
Posty
118
Dołączył(a)
16 lip 2010, 19:57

SETALOFT (Sertralina-Asentra,Asertin,Zoloft,Sertagen,Zotral)

Avatar użytkownika
przez Hunter S. Thompson 04 lis 2011, 21:41
Efekt placebo wystepuje u osob podatnych na sugestie
Wtedy najlepiej nie czytac ulotek , bo mozna sobie nieswiadomie zaindukowac pewne objawy
Oczywiscie nie uwazam ze Ty tak masz , jedynie wyjasniam
Co do objawow ubocznych , to z tymi co opisujesz da sie chyba zyc ( mam nadzieje )
Tym bardziej ze one po 2 tyg max powinny ustapic , jesli tak sie nie stanie ., lub stana sie tak uciazliwe , ze uniemozliwia funkcjonowanie , to szybciutko do doktora , niech reaguje , lub przepisze jakies benzo dla DORAZNEGO stosowania
Pozdrawiam
W
...Oto on , boski prototyp, - mutant ktory nie wszedl do masowej produkcji
Zbyt rzadki aby umrzec i zbyt pokrecony aby zyc ...
- Hunter S. Thompson
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... aUbcRPJmhI
Posty
93
Dołączył(a)
19 wrz 2011, 17:30
Lokalizacja
warszawa

SETALOFT (Sertralina-Asentra,Asertin,Zoloft,Sertagen,Zotral)

przez Roksiaa 04 lis 2011, 22:14
Hunter S. Thompson, Rozumiem i dziękuję za informację. Nie sądzę, żebym miała ten efekt placebo. Ulotkę przeczytałam tylko z ciekawości, by wiedzieć jakie mogę mieć skutki uboczne. Czy da się z nimi żyć? Napewno. Nie są aż tak bardzo uciążliwe, ale parcie na wymioty nie jest czymś przyjemnym, tym bardziej, że chodzę do szkoły.. Jeszcze raz dziękuję. :)
Offline
Posty
13
Dołączył(a)
23 paź 2011, 17:38

SETALOFT (Sertralina-Asentra,Asertin,Zoloft,Sertagen,Zotral)

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 05 lis 2011, 00:02
. 2 tyg na sertralinie wystarczyły bym stał się chemicznie wykastrowany

Zbychu,chyba najpewniej według moich obserwacji wszystkie SSRI obniżają libido i to na prawdę ZNACZNIE. Nie ma na to rady,tak to działa(sam wiesz najlepiej).Jedynie jeszcze ratuję się w tej kwestyji ropinirolem (0,5mg czasami na noc).Pomaga,jak nic innego.A na samych SSRI to tragedia jeśli chodzi o zainteresowanie seksem.A jak jeszcze dodasz metylo to podwójna tragedia.A tragedia potrójna to to,że czas leci i nie jesteśmy już młode byczki... .Pozdro.
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9028
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

SETALOFT (Sertralina-Asentra,Asertin,Zoloft,Sertagen,Zotral)

przez Michuj 05 lis 2011, 08:08
mnie sertralina najmniej kastrowała. Właściwie to w ogóle. O dziwo najbardziej ''głupia'' fluoksetyna, chodź w temacie Sulpiryd dorzuca też swoich parę groszy...
Michuj
Offline

SETALOFT (Sertralina-Asentra,Asertin,Zoloft,Sertagen,Zotral)

Avatar użytkownika
przez ~Kasiek~ 05 lis 2011, 09:08
Hunter S. Thompson dzięki za odpowiedź ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
108
Dołączył(a)
06 lut 2011, 21:40
Lokalizacja
Kraków

ASENTRA (Sertralina-Zoloft,Asertin,Setaloft,Sertagen,Zotral)

przez gino_21 05 lis 2011, 09:30
Wczoraj rano wziąłem pierwszą tabletkę Zoloft 50mg. Efekty uboczne kompletnie mnie uziemiły. Nudności, ból głowy, dziwne się czułem cały dzień a wieczorem złapało mnie przeziębienie, ból gardła i katar:( Dzisiaj rano zmniejszyłem dawkę o połowę ale przeziębienie bardzo mnie osłabiło. Czy ktoś miał podobne objawy? Nie wiem czy nie przerwać kuracji bo to jakaś masakra jest:(
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
05 lis 2011, 09:22

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 31 gości

Przeskocz do