SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

ZOLOFT (Sertralina-Asentra,Asertin,Setaloft,Sertagen,Zotral)

przez kamila1991 29 sie 2011, 20:50
Odstawienie sertraliny po 2 latach - okropieństwo!

Od dwóch lat choruję na nerwicę lękową, przez ten czas brałam między innymi Zoloft, teraz lekarz zaproponował odstawienie tego leku, po uprzednim przejściu (na 2 miesiące) na dawkę 25 mg dziennie. Czuję się fatalnie. Mam okropne zawroty głowy, problemy ze wzrokiem - ostro widzę do odległości metra przy czym mam bardzo dziwne uczucie z tyłu głowy przy ruszaniu oczami. Jest mi słabo, mam wrażenie tracenia równowagi. Jestem agresywna, niecierpliwa i rozdrażniona - to wszystko na przemian z płaczem, który występuje z byle powodu. Czuję uderzenia raz to gorąca raz zimna, pocę się. Ogólnie mój stan jest bardzo podobny do odużenia alkoholem tyle, ze występuje agresja. Objawy trwają już tydzień i coraz bardziej się nasilają. Czy to normalne? Lekarz w ogóle nie chciał mi udzielić informacji na temat objawów odstawieniowych, zbywając mnie. Może nie chciał bym się przejmowała... Objawy przypominają początek mojej choroby ale są dużo intensywniejsze - z pominięciem jednak napadów lęku. Nie wiem co robić, nie wiem co o tym myśleć. Czy to normalne? Można oszacować kiedy to minie? Z dnia na dzień czuję, że mam ochotę się poddać, to utrudnia mi normalne funkcjonowanie... :why:
Ostatnio edytowano 29 sie 2011, 21:22 przez *Monika*, łącznie edytowano 1 raz
Powód: połączono z w/w wątkiem z uwagi na treść Twojego postu
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
29 sie 2011, 20:30

ZOLOFT (Sertralina-Asentra,Asertin,Setaloft,Sertagen,Zotral)

Avatar użytkownika
przez Pasman 29 sie 2011, 20:50
Zgadza się, takie objawy są normalne. Jeżeli nie dajesz rady to próbuj brać mniejszą dawkę tzn połówkę co 2 dni.
Ostatnio edytowano 29 sie 2011, 22:02 przez *Monika*, łącznie edytowano 1 raz
Powód: przeniesiono
Wszystkie wymienione tutaj porady moga byc nieprawidłowe. Stosujesz na własne ryzyko !
Avatar użytkownika
Offline
Posty
762
Dołączył(a)
18 sty 2010, 05:32
Lokalizacja
Łódź

ZOLOFT (Sertralina-Asentra,Asertin,Setaloft,Sertagen,Zotral)

Avatar użytkownika
przez halenore 29 sie 2011, 20:55
Chyba za szybko zeszłaś. Odstawiaj stopniowo zmniejszając dawkę.
My mother said to get things done.
You'd better not mess with Major Tom...
Avatar użytkownika
Offline
Natręt Gramatyczny
Posty
4811
Dołączył(a)
12 kwi 2010, 21:32

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ZOLOFT (Sertralina-Asentra,Asertin,Setaloft,Sertagen,Zotral)

przez kamila1991 29 sie 2011, 21:05
Nie wiem jak inaczej, zrobiłam jak kazał lekarz. Jak powinnam brać? Pół tabletki np. co dwa dni, potem co trzy, cztery itd?
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
29 sie 2011, 20:30

ZOLOFT (Sertralina-Asentra,Asertin,Setaloft,Sertagen,Zotral)

Avatar użytkownika
przez uspiony 29 sie 2011, 21:22
Kontakt z lekarzem. Co mogę doradzić osobiście, to np. hydroksyzyna na "przećpanie" i przemęczyć się, bo to minie wkrótce.
Coś straciłem. Nie jestem do końca pewien co... ale wiem, że nie zawsze czułem się taki... uśpiony. Ale wiecie co? Nigdy nie jest za późno, żeby to odzyskać.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
232
Dołączył(a)
02 sty 2010, 18:16

ZOLOFT (Sertralina-Asentra,Asertin,Setaloft,Sertagen,Zotral)

Avatar użytkownika
przez *Monika* 29 sie 2011, 21:25
kamila1991, Długo braaś sertralinę, stąd objawy odstawienne. Może poproś lekarza o jakiś specyfik pomocny podczas odstawiania. Swoje musisz teraz przejść, niestety.
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Główny Moderator
Posty
18813
Dołączył(a)
16 paź 2009, 19:20
Lokalizacja
Ślązaczka z krwi i kości

ZOLOFT (Sertralina-Asentra,Asertin,Setaloft,Sertagen,Zotral)

przez Misiek_NL 29 sie 2011, 21:52
kamila1991, Mam podobnie... odstawiam benzo..
Ostatnio edytowano 29 sie 2011, 22:02 przez *Monika*, łącznie edytowano 1 raz
Powód: przeniesiono
Misiek_NL
Offline

Jak u Ciebie sprawuje się sertralina na objawy somatyczne?

przez cieobchodzi 03 wrz 2011, 10:20
zauważyłem, ze u mnie głównie działa pozytywnie na nastrój, samopoczucie, lęk jest co prawda zniesiony w pewnym sensie, ale jeśli chodzi o lęk społeczny to niestety objawy somatyczny utrzymują się nadal. Na razie mam dostosowywaną dawkę i jest ona na chwilę obecną dosyć niska (25 mg wieczorem, 50 mg rano). Jak to jest z tym u Was? Z góry dziękuję za odpowiedzi. :)
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
17 sie 2011, 19:25

ASENTRA (Sertralina-Zoloft,Asertin,Setaloft,Sertagen,Zotral)

Avatar użytkownika
przez ewap99 03 wrz 2011, 12:20
Ja tez sama z dnia na dzien odstawiłam asertin dawka 2x100 dziennie nie czułam sie zle brałam go pół roku teraz nie biorę 9 ty miesiąc na razie czuje się w miarę mam tylko nadzieje ze jesien nie pogorszy tego stanu.
w człowieka nie wolno wątpić póki żyje...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
522
Dołączył(a)
24 wrz 2009, 23:00
Lokalizacja
bielsko

SETALOFT (Sertralina-Asentra,Asertin,Zoloft,Sertagen,Zotral)

przez womanofglass 06 wrz 2011, 16:50
Ja po Setalofcie nie miałam żadnych skutków ubocznych.
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
01 wrz 2011, 19:08

ASENTRA (Sertralina-Zoloft,Asertin,Setaloft,Sertagen,Zotral)

Avatar użytkownika
przez Szafirek27 06 wrz 2011, 22:38
Witam,
ja dostałam Asentrę na nerwicę, wzięłam pół tabletki rano, w pracy, Cały dzień ok, chociaż pod wieczór odczuwałam zmęczenie-pomyślałam, że może wreszcie spokojnie usnę... usnęłam w miarę szybko, ale ok. 3 w nocy obudziłam się - cała roztrzęsiona, z mrowieniem całego ciała..Tak znerwicowana, że nie mogłam już zasnąć, wstałam, próbowałam sie uspokoić, włączyłam sobie trening Jacobsona i powoli się uspokoiłam, tłumacząc, że to od leku... Może ok. 5 cy 6 usnęłam na godzinkę.
Boję się brać, nie wzięłam więcej tego leku :(
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
28 lip 2011, 23:13
Lokalizacja
Warszawa

ASENTRA (Sertralina-Zoloft,Asertin,Setaloft,Sertagen,Zotral)

przez malwina77 06 wrz 2011, 22:46
Masz przeciez lagodne objawy uboczne. Roztrzesienie to jedak nie lęk. Jak lekarz zapisal trzeba brac, bo nerwica sama ci nie minie
Syndrom Hallervordena-Spatza

Wenlafaksyna 75 mg
Mianseryna 60 mg
Lamotrygina 200 mg
Hydrochlorothiazid 25 mg
Offline
Posty
273
Dołączył(a)
14 kwi 2009, 22:11

ASENTRA (Sertralina-Zoloft,Asertin,Setaloft,Sertagen,Zotral)

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 07 wrz 2011, 00:31
Szafirek27 ja również nie toleruję w zupełności ASENTRY. I wprawdzie przymierzałem sie do tego leku kilkakrotnie, działania uboczne leku zniechęcały mnie do niego zbyt mocno,aby kontynuować.No cóż ,nie każdy lek ,choć dobry ,nie każdemu leży.
Malwina pisze ,że są to łagodne objawy,całe to Twoje roztrzęsienie ,ale nie siedzi ona w Twojej skórze i może tak być ,że Twoje drżenie dla Ciebie może być Ci wielkim udręczeniem ,większym nawet od lęków. Ja osobiście po asentrze przy pierwszych próbach brania tego leku wpadałem dosłownie w takie ataki paniki ,gdzie lęk był zwielokrotniony i nasilony ,że tylko podziękować za taką" terapię",a w dodatku musiałem pracować i jasno myśleć w tej pracy.Katorga ,uwierz mi.Po paru dniach od razu poleciałem ,wręcz" na skrzydłach"do lekarza. Po wyjaśnieniu mu całej "przygody " z asentrą psychiatra bez najmniejszego wachania zmienil mi lek na inny ,po którym nie mialem tak przykrych sensacji.
Jest wiele osób ,które bardzo sobie chwalą asentrę i wcale się temu nie dziwię ,bo dobrze że trafili na swój lek ,który ich leczy i robi im dobrze na duszy i ciele.Lecz trzeba pamiętać przy tym wszystkim ,że każdy z nas inaczej jest skonstruowany i na każdego z nas każdy lek ma prawo działać odmiennie.Pozdrawiam i powodzenia.
>>> Jesteśmy żebrakami żyjącymi na koszt Boga >>>
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9027
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

ASENTRA (Sertralina-Zoloft,Asertin,Setaloft,Sertagen,Zotral)

przez malwina77 07 wrz 2011, 07:21
Pisalam w poscie wyzej, ze u mnie tez wystapily ataki paniki po Asentrze, dlatego lekarz dolozyl mi wenlafaksyne. Teraz nie mam lękow i czuje sie dobrze. Chcialabym zrezygnowac z jednego antydepresantu, bo biore dwa i mysle, ze to za duzo. Ale lekarz mowi, ze trzeba jeszcze troche poczekac.
Syndrom Hallervordena-Spatza

Wenlafaksyna 75 mg
Mianseryna 60 mg
Lamotrygina 200 mg
Hydrochlorothiazid 25 mg
Offline
Posty
273
Dołączył(a)
14 kwi 2009, 22:11

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 31 gości

Przeskocz do