SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

przez Magdalena Bednarek 10 mar 2007, 18:24
o kurcze ale się przestraszyłam!!! po przeczytaniu tych postów a ja mam niedłudo go zacząć brać. Ale się boję teraz.
majta
Posty
77
Dołączył(a)
25 sty 2007, 22:51

przez Kornel Lone 10 mar 2007, 19:39
:-)))

Dziękuję za odzew.

Widzę że jednak bieżecie raz na dobę rano lub wieczorem - mnie zalecono zażywać 100mg rano i 50 w południe - stąd pytanie....

Hmmm ...
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
14 sty 2007, 18:47
Lokalizacja
katowice

przez Aga1 10 mar 2007, 19:42
Aniu jak zaczelam brac seroxat tak mialam przez jakis czas.Dostalam do seroxatu hydroksyzyne w tabletkach aby to przeczekac. Udalo mi sie jednak bez hydroksyzyny. Niestety tak to juz jest ze trzeba sie pomeczyc aby pozniej bylo lepiej.Moj organizm przyzwyczajal sie do leku ok poltora miesiaca. Jedno moge powiedziec ze warto bylo bo udalo mi sie wyjsc z tego paskudztwa. Pozdrawiam trzymam kciuki :twisted:
Offline
Posty
553
Dołączył(a)
20 kwi 2006, 11:33
Lokalizacja
mazowsze

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez Żuk 10 mar 2007, 21:31
Problemów ze snem jako takich nie mam, za to myśli tysiąc dwie, własnie szczególnie wieczorem.. Doktor A zastanawia się, czy nie przejdziemy do 200mg na dzień- 100 rano i stówka na noc. Chyba mnie połamie wtedy, ledwo co znoszę zwiększanie do 150:)
Ale doktor A jest mądry, a ja mam borderline do tego, więc się czepiam i przeżywam. Ale jako klasyczny przypadek borderline sama sobie przepisałabym 100 sertraliny + jakiś stabilizator. Może jednak doktor A nie jest taki sprytny jak myślałam...?
...w nocy wszystkie koty są czarne.....
Offline
Posty
45
Dołączył(a)
28 gru 2006, 21:17
Lokalizacja
Krk

Avatar użytkownika
przez Ania1987 11 mar 2007, 01:09
Aga masz rację warto czekać, czuję że ten lek może naprawdę być dla mnie dobry bo oprócz rozregulowanego snu nie mam żadnych skutków ubocznych, a objawy nerwicy powoli znikają. A już tej nocy było lepiej w końcu zasnęłam mocnym snem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
421
Dołączył(a)
30 sty 2007, 14:11

przez Kornel Lone 13 mar 2007, 17:14
Ponownie mam pytanko....

Czy ktoś "zdołał" się może przyzwyczaić do Asentry?

...bo mnie chyba dotyka ten problem, w tej chwili już co tydzień zwiększam dawkę 0 0.25mg i przez tydzień jestem zdrowy po czym zaczyna się męczarnia....

Myślałem że wytrwam przy 150 ale wczoraj i dziś bylo już nie do wytrzymania, więc (bez konsultacji) wziołem dodatkową ćwiartkę.....- a pole manewru jest już niewielkie.

Ta perspektywa dość śmiertelnie mnie przeraża, dobrze że w czwartek wizyta .....

Pozdrawiam!
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
14 sty 2007, 18:47
Lokalizacja
katowice

przez Żuk 13 mar 2007, 21:44
...przyzwyczaić. Staram się nie przyzwyczajać, wolę np czekoladę;-)

A tak na poważnie- ja toleruję. 150 mg. Czasem nawet jest fajnie. Oprócz chwil, kiedy jest nie fajnie.
Dzis po raz pierwszy stałam spokojnie na balkonie. Ale może to przez pogodę:)
...w nocy wszystkie koty są czarne.....
Offline
Posty
45
Dołączył(a)
28 gru 2006, 21:17
Lokalizacja
Krk

Avatar użytkownika
przez morrena 15 mar 2007, 19:08
Od dwoch dni przyjmuje zwiekszona dawke Asentry- dwie tabletki 50 mg, i od tego czasu moje leki sie nasilily, pojawiaja sie bardzo czesto i zaczyna mnie to meczyc ;/ czy mozliwe jest, ze przyczyna jest zwiekszenie dawki?
Żadnego mądrego cytatu nie będzie. O. Bo nie.
....................................................................
Avatar użytkownika
Offline
Posty
32
Dołączył(a)
10 sty 2007, 20:18
Lokalizacja
Poznań

przez Żuk 15 mar 2007, 21:59
si
...w nocy wszystkie koty są czarne.....
Offline
Posty
45
Dołączył(a)
28 gru 2006, 21:17
Lokalizacja
Krk

Avatar użytkownika
przez morrena 15 mar 2007, 22:02
Ouuuukej :) dzieki ;] a czy w takim razie to powinno minac samoistnie, czy trzeba wrocic do dawki mniejszej bo ta mi nie sluzy? ;/ mam taki hardkor w glowie, ze zadaje pozornie oczywiste pytania... wiem, ale juz nie wiem co ze soba zrobic...
Żadnego mądrego cytatu nie będzie. O. Bo nie.
....................................................................
Avatar użytkownika
Offline
Posty
32
Dołączył(a)
10 sty 2007, 20:18
Lokalizacja
Poznań

przez Żuk 16 mar 2007, 10:50
Nie przejmuj się, zaciśnij zęby i wytrzymaj, minie, jak wszystko:) Mnie taka pląsawica trzymała ze 2 tyg, a musiałam chodzic do pracy, na uczelnię i jeszczze się jakoś światu pokazywać. Kosmos. Cały czas na Hydroksy i niemalże z pampersem miedzy nogami. Wytrzymaj. Duża dawka ciosa. Ale działa. Jak mawiają "śmierdzi, ale klepie";-)
...w nocy wszystkie koty są czarne.....
Offline
Posty
45
Dołączył(a)
28 gru 2006, 21:17
Lokalizacja
Krk

Avatar użytkownika
przez morrena 16 mar 2007, 20:24
Dziękuję... mam nadzieję, że tak faktycznie będzie, tylko jestem trochę zła bo pomalutku zaczynałam sobie radzić... a teraz znowu muszę zaczynać od nowa... trudno się mówi ;p wiedziałam, że nie będzie łatwo, ehhhh ;]
Żadnego mądrego cytatu nie będzie. O. Bo nie.
....................................................................
Avatar użytkownika
Offline
Posty
32
Dołączył(a)
10 sty 2007, 20:18
Lokalizacja
Poznań

przez Magdalena Bednarek 16 mar 2007, 21:42
No tak, przeczytałam kilka postów na tema ASENTRY i aż się boję. Niedługo mam zacząć brać SETALOFT (to chyba to samo co Asentra czy Asertin) ale z tego co przeczytałam to boję się że moje lęki się także nasilą. Narazie jeszcze do wtorku jestem na STIMULOTONIE potem SETELOFT. A co będzie jeśli moje lęki się nasilą? Sama niewiem czy zacząć go brać. Pozdrawiam
majta
Posty
77
Dołączył(a)
25 sty 2007, 22:51

Avatar użytkownika
przez morrena 18 mar 2007, 12:37
Magdalena Bednarek napisał(a):z tego co przeczytałam to boję się że moje lęki się także nasilą.

niestety... możliwe, ale po jakimś czasie to mija... u mnie "przyzwyczajanie się" do leku trwało ok 2 tygodni, teraz po zwiększeniu dawki znowu mi się wszystko poprzestawiało ;p ale muszę przyznać, że to faktycznie mija :) Także głowa do góry, da się to przetrzymać :smile:
Żadnego mądrego cytatu nie będzie. O. Bo nie.
....................................................................
Avatar użytkownika
Offline
Posty
32
Dołączył(a)
10 sty 2007, 20:18
Lokalizacja
Poznań

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 16 gości

Przeskocz do