SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

ASENTRA (Sertralina-Zoloft,Asertin,Setaloft,Sertagen,Zotral)

przez Michuj 06 maja 2011, 21:30
Sonei napisał(a):
imponderabilia napisał(a): co do dawkowania, słuchaj się lekarza, on w końcu wie co robi, komuś trzeba ufać :)


Dziękuję za odpowiedź :smile: Troszkę się boję wziąć aż (a tak naprawdę tylko :cry:) pół tabletki, szczególnie że lekarka powiedziała że troszkę mogę wg własnego uznania to uregulować, no ale zobaczę co będzie jak jutro wstanę. Mam nadzieję że uda mi się skorzystać z Twojej, zapewne dobrej, rady :D


Dlaczego nas się o to pytasz a nie lekarza?
Michuj
Offline

ASENTRA (Sertralina-Zoloft,Asertin,Setaloft,Sertagen,Zotral)

przez paradoksy 06 maja 2011, 22:48
Sonei, przy wypisywaniu sertraliny powinnaś powiedzieć psychiatrze jakie leki bierzesz stale (tabl. anty się wliczają) - żeby nie było jakiegoś konfliktu substancji, to raz, dwa żeby cokolwiek z tych 2óch działało...
Musisz zapytać albo ginekologa, albo psychiatry. Prędzej psychiatry.
paradoksy
Offline

ASENTRA (Sertralina-Zoloft,Asertin,Setaloft,Sertagen,Zotral)

Avatar użytkownika
przez Sonei 07 maja 2011, 10:10
Ok, ok, więc tak: powiedziałam psychiatrze o moich pigułkach, powiedziała że nie przeszkadza, tylko nie spytałam czy dokładnie jednocześnie. A co do dawki po prostu podczas wizyty nie zdążyłam wpaść na to żeby wziąć tylko ćwiartkę zamiast wskazanej połówki. Tak się składa, że pani doktór przyjmuje tylko raz w tygodniu i jest to czwartek, a podczas mojej wizyty też miała ograniczony czas a było wiele do powiedzenia. Dlatego pytam Was, bo myślę, że mimo że każdy jest inny to jednak możecie mi coś poradzić, skoro macie pewne doświadczenie :smile:

Tak czy siak, oczywiście dziękuję za wszystkie rady :smile:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
06 maja 2011, 18:39
Lokalizacja
Warszawa

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

ASENTRA (Sertralina-Zoloft,Asertin,Setaloft,Sertagen,Zotral)

przez imponderabilia 07 maja 2011, 10:21
paradoksy, dziewczynie chodziło tylko oto, czy może brać o jednej godzinie :) nie, czy w ogóle może brać jednocześnie :) jeśli lekarz stwierdził, że można brać razem, to chyba wspólna godzina brania nie ma znaczenia
Offline
Posty
30
Dołączył(a)
18 kwi 2011, 11:46

SETALOFT (Sertralina-Asentra,Asertin,Zoloft,Sertagen,Zotral)

przez kowatoma 09 maja 2011, 15:57
Witam,

Piszę do Was z prośbą o poradę. Od przeszło roku borykam się z problemami, które jak się wydaję są związane z nerwicą (serca). Któregoś majowego dnia wyszedłem z dzieckiem na spacer i w drodze dostałem napadu (kołatnia) serca, zrobiło mi się duszno, nogi jak z waty, myślałem, że to koniec. Ledwo doszedłem do domu. Potem 2 godziny łaziłem po balkonie i oddychałem, popijałem wodą - przeszło, ale do końca dnia byłem nie do życia. Poszedłem do lekarza, najpierw captopril, który zadziłał natychmiastowo, potem po kilku kolejnych atakach hydroxyzinum. W międzyczasie był pramolan. Te ostatnie działały i do grudnia zeszłego roku prawie całkowicie się wyprowadziłem na prostą. Dodam, że w międzyczasie zrobiłem większość krytycznych badań, tj. echo serca, holter, krew. Niestety w sylwestra sobie nieco pofolgowałem z alkoholem i nastąpił nawrót, czasem nawet gorszy niż to co się działo w poprzednim roku. Wtedy też nie mogłem przeginać z alkoholem, ale nie było aż takich objawów.

Od stycznia "jazda" zaczęła się na nowo. Poszedłem do kardiologa, który na podstawie wyników z zeszłego roku skierował mnie do psychiatry. Tam dostałem Coaxil. Nie zaszkodził, ale specjalnie też nie pomógł. Cały czas musiałem (i muszę) dopierać Atarax (czyli Hydroxyzinum). Poszedłem ponownie, żeby zmienić lek i wreszcie się leczyć a nie tylko hamować objawy. Dostałem Setaloft. Lekarz ostrzegał przed biegunką, nudnościami, itd.

Zacząłem w sobotę i od raz "trauma". Kołatanie serca i strach przed omdleniem. Ledwo dociągnąłem do końca dnia. Niedziela była cudowna. Myślałem , że jestem już na prostej, ale niestety dzisiaj od rana traumy ciąg dalszy. Cały jestem jak nakręcony. Rano dwa razy mnie złapało kołatania, duszność i zawężające się pole widzenia. Dopiero po 1 tabletce Ataraxu (25) zaczęło się stabilizować. Teraz jestem już po 2 tabletakch i jestem zdrowo śnięty.

Co Wy na to? Czekać, czy iść do lekarza?
Ostatnio edytowano 09 maja 2011, 19:08 przez Anonymous, łącznie edytowano 1 raz
Powód: dubel
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
09 maja 2011, 15:40

SETALOFT (Sertralina-Asentra,Asertin,Zoloft,Sertagen,Zotral)

przez paradoksy 09 maja 2011, 19:10
kowatoma, poczekaj do 2óch tygodni. Ja byłam początkowo też strasznie nakręcona - gadałam non stop, kręciłam się, łaziłam, nie mogłam usiedzieć w miejscu. ręce mi chodziły, źrenice jakbym coś ćpała itd... potem przeszło.
paradoksy
Offline

Odstawiłem Sertagen no i jest problem

Avatar użytkownika
przez manko 18 maja 2011, 19:28
zrobiłem to nagle bez konsultacji z lekarzem - trzy dni temu. No i teraz jak sobie gdzieś idę to w głowie i karu czuję takie lekkie wyładowania( prawie że tego nie czuć ) ale w głowie mi się kręci po tym. Jak długo to może jeszcze potrwać ?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
83
Dołączył(a)
20 kwi 2011, 17:57

Odstawiłem Sertagen no i jest problem

przez Michuj 18 maja 2011, 19:33
do 3 tygodni
Michuj
Offline

Odstawiłem Sertagen no i jest problem

przez Agasaya 18 maja 2011, 19:34
no ja słyszałam o 4 :smile: ale dasz radę... mnie pewnie też kiedyś czeka taki zjazd :shock:
Agasaya
Offline

Odstawiłem Sertagen no i jest problem

przez Michuj 18 maja 2011, 19:42
nie koniecznie. Sertagen jest jednym z łatwiejszych leków do odstawienia. Najlepiej redukować o jakieś 25 mg co 2 tygodnie.
Michuj
Offline

Odstawiłem Sertagen no i jest problem

Avatar użytkownika
przez manko 18 maja 2011, 20:52
to nie tylko Sertagen...
bo wcześniej brałem Citabax 40mg i potem zaraz przeszedłem na Sertagen 100mg.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
83
Dołączył(a)
20 kwi 2011, 17:57

Odstawiłem Sertagen no i jest problem

Avatar użytkownika
przez Adamo 18 maja 2011, 23:23
Czemu odstawiłeś?
Wenlafaksyna 150 mg
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
536
Dołączył(a)
21 lut 2011, 15:46

Odstawiłem Sertagen no i jest problem

Avatar użytkownika
przez manko 19 maja 2011, 06:36
właściwie to wraz z tymi lekami brałem depakine ale niedługo magisterka no i nie mogłem sobie pozwolić na ten lek bo on powodował u mnie całkowity odlot - utrata pamięci itp.

Właściwie to przez egz. magisterki je odstawiłem bo powodowały u mnie taki efekt zanikania nauczonych się rzeczy.

Wiem Wiem może to i głupie co zrobiłem...

-- 19 maja 2011, 07:57 --

leki są dobre ale powodują pewien brak lęku co jest niekiedy złe. Bo pewien poziom lęku jest zawsze lepszy niż całkowity jego brak.
W moim przypadku lęk działa mobilizująco. A przez te leki stałem się trochę taki obojętny na wszystko.

Oczywiście myślę wrócić do brania leków ale na razie dałem sobie z nimi spokój. Robi się ciepło więc deprecha mi raczej nie zagraża.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
83
Dołączył(a)
20 kwi 2011, 17:57

SETALOFT (Sertralina-Asentra,Asertin,Zoloft,Sertagen,Zotral)

Avatar użytkownika
przez Korba 19 maja 2011, 20:45
9 miesięcy na setalofcie...
Pieprz-i-vanilia
F60.31 F38 F33 F31
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
12808
Dołączył(a)
22 sty 2010, 22:58
Lokalizacja
nie z tej ziemi

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 33 gości

Przeskocz do