SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

ZOLOFT (Sertralina-Asentra,Asertin,Setaloft,Sertagen,Zotral)

przez dagh 12 mar 2011, 17:48
to nie dokońca efekt uboczny, tylko straszna chęć, jakby "apetyt na alkohol". Dzięki za odpowiedź, jeszcze jedno, czy trzeba odczekać jakiś czas przy zmianie leku?
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
12 mar 2011, 15:15

ASENTRA (Sertralina-Zoloft,Asertin,Setaloft,Sertagen,Zotral)

Avatar użytkownika
przez Ulla78 13 mar 2011, 15:50
biorę asentrę od ok10 dni... jak na razie jestem zadowolona, początkowo byłam senna ale to przeszło:) teraz dokucza mi tylko szczękościsk :( dziwne uczucie... zwłaszcza w nocy, rano zęby bolą ze nie mogę zjeść kanapki. Ale mam nadzieje ze i to przejdzie... wcześniej brałam mirzaten, po którym miałam ataki opychania sie jedzeniem przez co w ciągu 3 mcy przytyłam 7 kg :why: co też źle wpłynęło na moje samopoczucie. teraz po asetrze nie chce mi się jeść :) nastrój też mam dobry oby tak dalej
Większą władzę odczuwamy, łamiąc ducha człowieka, niż zdobywając jego serce.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
13 mar 2011, 15:26

ZOTRAL (Sertralina-Asentra,Asertin,Setaloft,Zoloft)

przez Jasmina88 14 mar 2011, 09:45
Ja mam nerwicę lękową zdiagnozowaną już od 2,5 roku.

Jeżeli chodzi o leki to gdy zdiagnozowano mnie po raz pierwszy brałam Stimuloton i zadziałał świetnie! Nie miałam żadnych środków ubocznych i po roku lekarz mi go odstawił.

Teraz po 2 latach nerwica znów wróciła i lekarz przepisał mi Zotral 50, gdyż stwierdził, ze to ot samo co Stimuloton, tylko w tańszej wersji.
Biorę od tygodnia i od paru dni jest mi ciągle niedobrze. Mam mdłości i boli mnie tył głowy. Generalnie dostałam do tego jeszcze Firsium 10.

Jeżeli mieliście takie mdłości to po jakim czasie one Wam minęły?
stukot w mojej głowie
Offline
Posty
65
Dołączył(a)
29 kwi 2009, 16:38
Lokalizacja
Kraków

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

SETALOFT (Sertralina-Asentra,Asertin,Zoloft,Sertagen,Zotral)

przez sara605 17 mar 2011, 13:35
mam takie dośc nietypowe pytanie...w grudniu odstawiłam(po roku)asertin50mg,brałam jedną dziennie.Od stycznia zatrzymała mi sie miesiączka.Ostatnio znów mam nawrót choroby,nawet doraznie stosowany afobam nie pomaga.Dziewczyny pomóżcie,może to mieć związek z odstawieniem asertinu??Wykluczam ciąże bo zrobiłam mnóstwo testów, robiłam szczegółowe badania krwi,jest wszystko oki...czekam na odpowiedz.Pozdrawiam:)
Offline
Posty
21
Dołączył(a)
27 sie 2010, 12:05

ASENTRA (Sertralina-Zoloft,Asertin,Setaloft,Sertagen,Zotral)

przez miś wesołek 17 mar 2011, 17:07
Mam pytanie do osób, które zażywały sertralinę i citalopram. Jak byście ocenili, który z tych leków bardziej zniechęcał do seksu?
miś wesołek
Offline

ZOLOFT (Sertralina-Asentra,Asertin,Setaloft,Sertagen,Zotral)

przez yoasia 18 mar 2011, 13:53
Witam,

a czy ktoś z Was zmieniał paroksetynę na sertralinę? Ja brałam seroxat ale ze względu na skutki uboczne zmieniłam lek na zoloft.
Wiem, że są to leki z tej samej grupy, ale jednak są to dwa różne składniki, więc czy mogę tym tłumaczyć moje fatalne samopoczucie w ostatnim czasie? Trochę brakuje mi sił...

Pozdrawiam ciepło
y.
Offline
Posty
22
Dołączył(a)
18 mar 2011, 13:42

ASENTRA (Sertralina-Zoloft,Asertin,Setaloft,Sertagen,Zotral)

przez Kala99 22 mar 2011, 17:34
Ja wczoraj dostałam nowy lek - Asertin, nie brałam go wcześniej. Chciałabym wiedzieć czy u kogoś spowodował wzrost wagi.

-- 22 mar 2011, 18:03 --

Ja na początku mojej kuracji brałam Parogen przez około 17 miesięcy, później przez pół roku tylko 50mg pernazyny i wszystko było dobrze. Ale od 2 tygodni znowu mam lęki i to chyba nawrót choroby. Moja psychiatra zapisała mi Asetrin i od razu całą tabletkę. Dla mnie Parogen był silnym lekiem, Asertin też działa podobnie? chciałabym się dowiedzieć czy ktoś brał te leki i może je porównać.
Pernazinum 50mg + Trittico CR 75mg
Offline
Posty
63
Dołączył(a)
03 sie 2010, 23:12

ASENTRA (Sertralina-Zoloft,Asertin,Setaloft,Sertagen,Zotral)

Avatar użytkownika
przez Adamo 22 mar 2011, 18:44
Jak dla mnie to było to samo, może paroksetyna trochę mocniejsza i nic nie pamiętam z okresu jej brania.
Wenlafaksyna 150 mg
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
536
Dołączył(a)
21 lut 2011, 15:46

ASENTRA (Sertralina-Zoloft,Asertin,Setaloft,Sertagen,Zotral)

przez Zenonek 22 mar 2011, 18:48
Kala99,

Paroksetyna to zdecydowanie mocniejszy i skuteczniejszy lek od Sertraliny. Dodatkowo Paro dziala silnie przeciwlękowo, natomiast Asertin (sertralina) prawie w ogole nie ma takiego dzialania.

Jednak ogolnie Sertra to dobry lek antydepresyjny i antynerwicowy.

Sertralina jest tez zdecydowanie lepiej tolerowana nic Paro. Jest jednym lekow wywolujacych z reguly bardzo malo skutkow ubocznych.
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

ASENTRA (Sertralina-Zoloft,Asertin,Setaloft,Sertagen,Zotral)

przez Kala99 24 mar 2011, 22:14
Bardzo mało skutków ubocznych... To znaczy że się nie tyje od Asertinu?
Pernazinum 50mg + Trittico CR 75mg
Offline
Posty
63
Dołączył(a)
03 sie 2010, 23:12

ASENTRA (Sertralina-Zoloft,Asertin,Setaloft,Sertagen,Zotral)

Avatar użytkownika
przez Ala24 24 mar 2011, 23:40
Kala, ja od pol roku biore Setraline i przytylam... :why: nie wiem, co mam juz robic :cry:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
28
Dołączył(a)
28 lut 2011, 03:45

ASENTRA (Sertralina-Zoloft,Asertin,Setaloft,Sertagen,Zotral)

Avatar użytkownika
przez Adamo 25 mar 2011, 00:43
Ja tyje po wszystkich lekach antydepresyjnych. :<
Wenlafaksyna 150 mg
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
536
Dołączył(a)
21 lut 2011, 15:46

ASENTRA (Sertralina-Zoloft,Asertin,Setaloft,Sertagen,Zotral)

Avatar użytkownika
przez Ala24 25 mar 2011, 03:21
A czy sadzicie, ze samemu mozna odstawic antydepresanty? Dokladnie mam na mysli Zoloft, teraz akurat biore jego odpowiednik - Asentre, i po pol roku przyjmowania nie odczuwam zadnej poprawy, jedynie skutki uboczne - sennosc, koszmary nocne, przybieranie na wadze, zawroty glowy, ''rozbicie'' wewnetrzne, problemy z pozbieraniem mysli i skupieniem sie na jednej rzeczy.

Psycholog zasugerowala mi, by je odstawic i zobaczyc jak zachowa sie organizm... :roll:

Dodam, iz cierpie na ED i w zwiazku z tym kazdy dodatkowy kg to dla mnie tragedia... Help! Czy moze byc tak, ze moj organizm po prostu tak reaguje na antydepresanty i bez sensu jest zmieniac tabletki? ...glownie chodzi o to, by nie tyc... :roll:

Pozdrawiam ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
28
Dołączył(a)
28 lut 2011, 03:45

ASENTRA (Sertralina-Zoloft,Asertin,Setaloft,Sertagen,Zotral)

przez miś wesołek 25 mar 2011, 10:28
Jeśli tak źle czujesz się po sertralinie, powinnaś ją odstawić. To, że po niej tyjesz jest chyba dość nietypowe, bo z tego, co czytam ludzie raczej po tym chudną, a nie tyją, zwłaszcza na początku, gdy pojawia się jadłowstręt. Może spróbuj zmienić nawyki żywieniowe. Odstawić pieczywo pszenne na rzecz pieczywa chrupkiego (np. wasa) albo chociaż na razowca. Liczyć kalorie i ograniczać ich ilość. Jeść nawet częściej, ale mniejszymi porcjami. Ułożyć dietę tak, aby było w niej więcej białka,a mniej tłuszczów i węglowodanów. Pić herbatę zieloną lub czerwoną. Na rynku są również różne preparaty z l-karnityną i ograniczające przyswajanie tłuszczów i cukrów z pożywienia. Spróbuj uprawiać jakiś sport. Nadchodzą cieplejsze dni. Może jakieś przejażdżki rowerem, latem pływanie? A może warto się bardziej pomęczyć np. w siłowni... Życzę powodzenia :)
miś wesołek
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 13 gości

Przeskocz do