SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

SETALOFT -co za świnstwo

przez zgasła iskierka 13 lut 2007, 13:42
Miałam o tym nie pisać .ale co zaswinstwo teraz dostałam SETALOFT chyba czegośc gorszego człowiek nie wymyslił ,tak beznadziejnie nie czułam sie po żadnych lekach a brałam ich już troszkę (seroxat,paxtin,depakine,chloroprotchixen,lerivon,cilon...) a ten cały SETALOFT powoduje u mnie silne bóle glowy,mdłosci a biorę go dopiero 3 dobę ,juz ni cnie wspomne że wogóle nie mam łaknienia ,kłopoty ze snem ...,swiatłowstręt ,wszystko mnie drażni nawet cichy szept ...czy ni emogą wymysleć czegoś z mniejszą ilością skutków ubocznych ...:(A do tego dochodzą moje kochane zawieszki (na chwilke odlatuję i nie wime co się dzieje do okoła mnie ...dziś mam zwiększyć dawkę do 75 mg ale szczerze jak po 50 mg jest tak źle to ma byc lepiej po zwiększonej dawce ...mam cheć już je wyrzucić ...:(
zycie to nie ustanna droga do śmierci ;(
Posty
12
Dołączył(a)
10 lut 2007, 21:14
Lokalizacja
uczen

przez Sotom 14 lut 2007, 10:56
Czy może mi ktoś powiedzieć jak Asentra (czy tam Asertin) wpływa na jazdę samochodem??
Bo mam zacząć to brać niedługo a samochodem przestać jeździć niemogę ze względu na pewną sytuację.
Proszę o szybką odpowiedź :(
Offline
Posty
31
Dołączył(a)
12 lut 2007, 12:08
Lokalizacja
Warszawa

przez Lucy86 14 lut 2007, 12:57
Piąty dzień biorę Asentrę. Na razie poprawy nie widać, drugiej nocy po wzięciu leku dostałam strasznie silnego lęku napadowego. Nie mogłam zasnąć, przez moją głowę cały czas przepływały natrętne myśli, jakimś cudem dotrwałam do rana, ale czułam się fatalnie. Na szczęście już więcej razy się to nie powtórzyło :) Liczę na to, że ten lek mi pomoże...
Offline
Posty
169
Dołączył(a)
12 sty 2007, 14:04
Lokalizacja
Wawa

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Avatar użytkownika
przez gusia 14 lut 2007, 12:58
Sotom tyle wiem:

Wpływ na zdolność prowadzenia pojazdów, obsługę maszyn i sprawność psychofizyczną

Lek może osłabiać sprawność psychofizyczną , zwłaszcza po jednoczesnym spożyciu napojów alkoholowych lub zażyciu niektórych leków.
Zdolność prowadzenia pojazdów mechanicznych i obsługi maszyn przez pacjenta określi lekarz, w zależności od nasilenia choroby podstawowej, reakcji pacjenta na leczenie i od ewentualnych działań niepożądanych leku.

Poczytaj tu jeszcze...

http://www.krka.si/pl/izdelki/recept/pil/Asentra/
Płyń mój bluesie,płyń...
Avatar użytkownika
Offline
niebieski kwiat i kolce
Posty
2236
Dołączył(a)
23 cze 2006, 18:41
Lokalizacja
Sosnowiec

przez beti77na 15 lut 2007, 00:01
Kratka!!!Brałaś Pramolan,jak długo i czy on Ci nie pomógł?to jest za slaby lek zeby wyleczyc te leki?Prosze odpowiedz:)
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
10 lut 2007, 00:00

przez Moniczka 15 lut 2007, 12:44
Luxeta na pewno wybawila mnie z bankructwa,bo za asentre 50 mg placilam 29,99 za jedno opakowanie,a za jej odpowednik-luxete tylko 5,50 za opakowanie.U mnie w miescie ten lek jest spokojnie dostepny,ale odkad go biore (choc moze to przypadek), mam straszne wachania cisnienia i ogromne bole glowy 24 h.Teraz nie wiem,czy to zwiazane jest z lekiem,czy te bole i wariacje cisnienia nie maja z tym nic wspolnego...Jak bralam asentre takich przebojow nie bylo.
Moniczka
Offline

przez Lucy86 15 lut 2007, 12:49
Pramolan to lek wspomagający, nie wpływa szczególnie na psychikę. Brałam 0,5 roku bez specjalnych rezultatów. Przypomina mi działanie placebo...
Offline
Posty
169
Dołączył(a)
12 sty 2007, 14:04
Lokalizacja
Wawa

przez Sotom 15 lut 2007, 15:20
A ja mam takie pytanie. Czemu nigdzie w internecie nie ma info o Asertinie??
Lekarz mi własnie taki przepisał. Czy Asertin i Asentra to to samo?? Czy to jakieś inne leki??
Offline
Posty
31
Dołączył(a)
12 lut 2007, 12:08
Lokalizacja
Warszawa

przez lubuszanka 15 lut 2007, 22:13
witaj. mam pytanie dlaczego po 2 latach odstwawiles seroxat>? ja bralam 10 lat seroxat ale przestal dzialac od jutra mam zoloft, boje sie ze nie pomoze.

[ Dodano: Sro Lut 14, 2007 4:22 pm ]
wlasnie wzielam na noc zoloft. spalam normalnie. teraz w dzien jestem tez senna i chce mi sie pic. zobacze czy mi pomoze na depresje i leki.za najlepszy lek uwazam seroxat-poprostu eliksir. 10 lat bylam przy nim dzien w dzien. tak mi go brakuje...

[ Dodano: Czw Lut 15, 2007 9:13 pm ]
nie wiem co robic. druga tabletke wzielam. mam jeszcze gorsze obiawy-trzese sie mam leki, niepokoj. co robic? przejsc dalej na seroxat. nie wytrzymam tego zoloftu i czekania na cud. pozmozcie. co robic/
Offline
Posty
46
Dołączył(a)
04 lut 2007, 17:55

przez lubuszanka 16 lut 2007, 17:20
nigdy wiecej asentry-mam zoloft, wzielam dwie tabletki czuje sie bardzo zle,trzese sie, mdlosci, bole glowy, leki i niepokoj, depresja. to najgorszy lek ! tak moze na mnie dziala. 10 lat bralam seroxat, ale przestal dzialac. nie wiem co robic. chyba pojde do szpitala.
Offline
Posty
46
Dołączył(a)
04 lut 2007, 17:55

Avatar użytkownika
przez em. 19 lut 2007, 19:28
21 lutego mija miesiac od kiedy biore Stimuloton. pierwsze dwa tygodnie dawka wynosila 1 tabletke co wieczór, jednak pojawiła się znaczna większość środków ubocznych. mialam zapalenie oczu (tęczówek czy jak to tam się zwie). lęki były b ardzo uporczywe i znacznie większe niz poprzednio. czułam się bardzo źle.
po dwóch tygodniach zmniejszono mi dawke z całej do połowy tabletki co wieczór. w środe mija drugi tydzien od kiedy biore po połówce i szczerze mówiąc nie widze zadnej różnicy. fakt, nie mam juz tak ogromnych źrenic, nie jestem juz tak pobudzona i nie moge wogole zasnąć (wcześniej spalam po 16 godzin). teraz jest wręcz przeciwnie. jestem cały czas zmęczona, mam wrażenie, ze wszystko mnie boli, powrócił ból żołądka, autoagresja i przygnębienie.
mam wrażenie, ze to lek nie dla mnie.
ale to chyba zalezy jzu od organizmu.
Avatar użytkownika
em.
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
03 gru 2006, 15:35
Lokalizacja
Wawa

ze skrajności w skrajność (Zotral/nadmierne pobudzenie)

przez adamus 20 lut 2007, 00:29
Cześc starzy znajomi! Myślę, że mogę już tak się do Was zwracać, skoro jestem w naszej społeczności od ponad 1,5 roku.
Mam nowy problem i jeszcze nie wiem czy jest to normalny objaw w leczeniu nerwicy lękowej i silnej depresji. Od siedmiu miesięcy biorę ZOTRAL może niektórzy wiedzą coś na temat tego leku, ale to mało istotne. Od trzech miesięcy, po konsultacji z moim lekarzem prowadzącym biorę podwójną dawkę leku(za tydzień przechodzę na normalną dawkę). Problem polega na tym, iż od jakiegoś czasu czuję zbyt duże pobudzenie(stan euforii), dla mnie zauważlny tylko czasami i często bardzo intryguje) natomiast osoby z mojego najbliższego otoczenia uświadomiły mi, że taki mój stan utrzymuje się od trzech tygodni. Pytanko: czy to normalka, czy mam się zacząć martwić? POzdrowionka dla wzystkich z grona!!! Adamus
Offline
Posty
25
Dołączył(a)
26 wrz 2006, 21:21

Avatar użytkownika
przez IceMan 20 lut 2007, 01:35
Wiesz co... u mnie nerwica atakuje ospałością, zmęczeniem, brakiem koncentracji, otumanieniem... Być może wracasz do normy, tylko teraz wydaje ci się, że to aż euforia, a potem z powrotem będziesz się czuć normalnie, ale za to jak w nowej skórze... taka moja hipoteza :D
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
4789
Dołączył(a)
30 wrz 2006, 13:49
Lokalizacja
Wroc

przez Birka 20 lut 2007, 16:48
Od tygodnia biorę ten lek ponieważ miałam zapisany Setafon ale Pani w aptece powiedziała ze nie ma wiec dała mi ten.
Poczatkowo bralam poł tabletki przez 3 dni a potem jedna dziennie..

Objawy:

Mam też duże problemy z koncentracją, czuję się jakbym miała sieczkę w czaszce. Cały czas mam jadłowstręd, chodze głodna ale gdy tylko zbliżam sie do jedzenia lub pomyśle chce mi sie rzygać.. Czuje sie fatalnie poniewaz mdłości nie dają mi spokoju.
Początkowo rece mi sie trzęsły teraz juz mineło powoli.Suchość w ustach tez mi dokucza...
Offline
Posty
8
Dołączył(a)
12 lut 2007, 11:49

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot] i 14 gości

Przeskocz do