SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

przez nemezis26 22 lis 2006, 16:56
Dzięki, źe się odezwałeś. Martwię się, że te objawy dopiero teraz sie pojawiły, oczekiwałam ich raczej po kilku pierwszych dawkach, a nie po ponad tygodniu. Czułam się naprawdę ok, wszystko wróciło do normy, a tu taka lipa... dlatego obwiniam tę przerwe jednodniową, bo lekarz celowo zaczał od tak małych dawek, żeby skutki zminimalizować. Nie wiem tylko, jak długo to wytrzymam. Ile takie objawy mogą trwać? Tydzień? Dłużej? bleee :|
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
22 lis 2006, 12:03

przez weronika 24 lis 2006, 17:58
Niekoniecznie ta przerwa spowodowała takie samopoczucie, możliwe,że to większa dawka tak podziałała, ja jak brałam mój lek 50 mg to było o.k jak wziełam 150 to pojawiły się skutki uboczne, zazwyczaj takie objawy trwają 2 tygodnie czasem trzy jak sie ma pecha
Offline
Posty
254
Dołączył(a)
11 kwi 2006, 16:43

przez pathetic-eM 26 lis 2006, 16:09
Ja biorę zoloft od 6 dni. Póki co nie jem, przesypiam całe dnie, nie mogę się skoncentrować i mam napady lęku jeszcze gorsze niż przed zoloftem...mam wrażenie, że jest jeszcze gorzej...jeśli rzeczywiście zoloft zaczyna działać po miesiącu to czeka mnie trudne kilka tygodni :/
I'm one of those melodramatic fool neurotic to the bones
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
09 lis 2006, 15:06

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez bebla 28 lis 2006, 12:29
Lekarz przepisał mi Zoloft 0,05 mówiąc, że jest to koszt ok. 30 -40 zł. W aptece okazało się, że to koszt ok. 60 - 70 zł. Podobno to zależy od hurtowni.
Czy zna ktoś aptekę w Katowicach, Gliwicach lub Mysłowicach, gdzie ten lek jest tani?
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
27 lis 2006, 15:53

przez Hakus 30 lis 2006, 11:07
Angelika
Angeliko, mam ten sam problem. Zzczalem brac Zoloft ale na razie widze tylko efekty uboczne. Mam nadzieje ze bedzie w koncu lepiej
Wstawaj i walcz
Offline
Posty
33
Dołączył(a)
30 lis 2006, 10:41
Lokalizacja
Wawa

przez Lusinka 01 gru 2006, 15:47
Ja biore Zoloft 50mg od 4 dni ale po pół tabletki i na razie nie widze żadnych efektów ubocznych, któe by mi jakoś przeszkadzały, poza tym że nie mam ochoty jeść, ale nie wiem czy to przez to! Z tego co czytam wynika, że u mnie ta nerwica nie jest aż taka cięzka jak u Was!:P Ale też już mam tego dość...cholernie utrudnia życie! a wcześniej brałam Asentre przez około 8 msc, ale wielkiej różnicy nie poczułam!!:(

Jeszcze mam pytanie! Czy ten lek ma takie działanie, że jakby zatrzymuje nerwice, czy kompletnie ją leczy...tzn. czy po odstawieniu np. po roku faktycznie czujecie się normalnie jak "kiedyś" ?
"Tak Pragnę Uśpić Swą Pamięć Zmysłom Czujność Odebrać By Jakoś Jesień Tę Przetrwać!"
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
01 gru 2006, 15:40
Lokalizacja
Bydgoszcz

przez michal33 05 gru 2006, 20:33
Bralem ten lek, ale zle sie po nim czulem. Drzaly mi usta i chcialo mi sie zwracac. Ale slyszalem, ze niektorym pomogl.
Offline
Posty
46
Dołączył(a)
02 gru 2006, 19:36

przez Krzysztof77 09 gru 2006, 22:04
Witam,

Zwracam sie głownie do męskiej czesci forum : Spotkał się ktoś z takim skutkiem ubocznym brania lekow antydepresyjnych jak bole jąder ?
Obniżyło sie libido, kłopoty z sikaniem (ale to ponoc normalne i akceptowalne dla mnie) ale jądra zrobiły sie bardzo nadwrazliwe na dotyk i bola np. podczas siedzenia. Bylem juz u urologa (kiedys mialem problemy z zapaleniem najadrza myslelem ze to nawrocilo) ale lekarz po zrobieniu USG stwierdzil ze wszystko jest ok i ze przejdzie a jadra bola dalej :( Skojarzylem to z lekami ktore zażywam od 5 tygodni: pierwsze 4 tygodnie Cital + Sulpiryd, teraz tydzien Velafax. Zaczelo bolec jakies 3 tygodnie po rozpoczeciu terapi, najpierw delikatnie pozniej coraz bardziej. Nie wiem czu znowu isc do urologa czy psychiatry zeby zmienic znowu lek :(

Pozdrawiam
Krzysztof
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
09 gru 2006, 20:16

przez shadow_no 09 gru 2006, 23:42
Krzysztof77, ja po pierwszym miesiącu po podwyższeniu leku Asentra miałem bardzo obniżone libido, wręcz odżucało mnie na myśl o seksie. Obecnie się to unormowało. Ból jąder (właściwie jądra) miałem przez kilka dni, poszedłem do chirurga, dostałem maść, bodajże Rivanol, i wszystko przeszło.
Zapraszam do sklepu z odzieżą damską i torebkami.
Offline
Założyciel / Administrator
Posty
4758
Dołączył(a)
13 lip 2005, 01:45
Lokalizacja
Częstochowa

przez mamupati 11 gru 2006, 19:17
hej ja biore asentre od miesiaca i wicie co pomaga czuje sie lepiej samopoczucie nastroj i chec do zycia :smile: naprawde jest o wiele lepiej i na dodatek zadnych skotkow ubocznych tylko glupie uczucie niemiarowego bicia serca pozostało ale jakos przezyje :smile:
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
29 paź 2006, 18:27
Lokalizacja
grudziadz

Asertin (---->Asentra)

przez SzymonK 16 gru 2006, 12:24
Cierpię na nerwicę lękową od mniej więcej 3 lat. Z małymi/większymi przerwami. Ostatnio tak mnie dopadła, że musiałem zrezygnować z pracy i wrócić do rodzinnego miasta. No ale nevermind. Ostatnio lekarz mi przepisał Asertin 50 mg. Nie umiem znaleźć nic w internecie na ich temat, stąd moje pytanie. Ma ktoś jakieś doświadczenia w leczeniu nerwicy tym preparatem? :P
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
16 gru 2006, 12:21

przez atrucha 16 gru 2006, 12:32
Zdaje się że ten lek to substancja SERTRALINUM. Z tego co wiem, inna nazwa to Asentra. Asentrę mamy w indeksie. Poczytaj sobie tam na ten temat i ewentualnie zadaj tam pytanie. Wiem,ze Asentra jest popularnym lekiem.

Asertin dodałam właśnie do naszego indeksu ;)
Bądźcie dzielni! Pa :)
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1781
Dołączył(a)
04 sty 2006, 00:29

Odstawianie Zoloftu - HELP!

przez Black*Lace 23 gru 2006, 12:58
bralam juz zyprexe, zolafren, seroxat a teraz biore zoloft. i o ile na tamtych lekach w ogole nie czulam ze cos biore to teraz juz po 4 tabletce 50mg cos mi sie robi :roll: a mianowicie gdzies juz tak po 2 dawce zaczelam czasem odczuwac dziwne uczucie silnego zmeczenia w calym ciele, trwajace przez kilka sec. to bylo jeszcze do przezycia ale dzis po 4 dawce mam to coraz czesciej i zamierzam odstawic ten lek na wlasna reke. do lekarza mam daleko, wiec jak radzicie? czy po 4 dawkach po 50mg moge np od jutra wcale nie brac czy moze zmniejszyc np na 2 dni po 25mg? jak bedzie go najlepiej odstawic? :P

o..i jeszcze cos mi sie przypomnialo..bo teraz tez zaczelam sie intensywnie odchudzac i moze to tez przez to..ale takiego dziwnego uczucia jeszcze nigdy nie mialam i jestem przekonana ze to przez te prochy. takie jakby 'uderzenia oslabienia' :shock:

LUDZIE!! no pomozcie troche :lol: nie chce sobie zepsuc zdrowia i nie wiem czy nie zwazac na ten objaw bo to znaczy ze lek dziala czy go odstawic bo cos w moim organizmie jest nie tak

[ Dodano: Sob Gru 23, 2006 11:58 am ]
wlasnie konsumujac truskawki z kompotu podjelam decyzje o nie braniu tego swinstwa 8) tylko ze te dziwne objawy zdazyly mi sie juz zrobic kilka razy dzis..troche p*****e jak mi to zostanie do konca zycia :roll:

nie bede juz jadla zadnych prochow :evil:
Black*Lace
Offline

Avatar użytkownika
przez czarnykot 26 gru 2006, 21:10
Też brałem Zoloft i jego odpowiedniki.Myślę że twoje objawy to efekt odchudzania plus objawy nerwicy lękowej na którą go bierzesz.Pierwsze efekty stosowania leku/ oczywiście zależne od uwarunkowań osobniczych danej osoby\ przychodzą po ok 2 tyg stosowania. Przerwanie zażywania leku powoduję wejście w spiralę błędnego koła objawy się pojawiają i nasilają więc nie bierzesz leku niebierzesz leku i objawy lękowe się nasilają.......Myślę
że konsultacja z lekarzem jest konieczna / istnieje bowiem małe prawdopodobieństwo nietolerancjii/ dawka 50mg jest dosyć niska ale w większości przypadków wystarczająca - ile masz lat?. Najgorszy jest pierwszy tydzień potem jest tylko lepiej !!!!!!
Pozdrawiam
Avatar użytkownika
Offline
Posty
67
Dołączył(a)
26 gru 2006, 20:38
Lokalizacja
Wrocław

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 42 gości

Przeskocz do