SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

Re: Zoloft

Avatar użytkownika
przez Ewelina 23 07 lis 2010, 05:13
Ja szczerze to wolałabym być skazana na leki niż na tą przeklętą bulimię!!!!!!!!!!! A terapia? Byłam już 2 razy u psychologa i takie "rozmowy" nic mi nie dają... Nie mam w ogóle na nie ochoty. Jestem zupełnie bezradna, właśnie zdałam sobie sprawę, że leki niczego nie załatwią, przynajmniej tylko ten.

Może powinnam poprosić o jakieś jeszcze? Co o tym myślicie? Oraz czy nieregularne godziny zażywania lekarstwa mają jakiś wpływ na jego działanie?

Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam serdecznie!
E.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
47
Dołączył(a)
10 sie 2010, 23:03

Re: Zoloft

Avatar użytkownika
przez Jaśkowa 07 lis 2010, 12:43
No też zdecydowanie wolałabym brać leki do końca zycia i mieć świety spokój z nerwicą, ale wiem też, że ostatnie 2 lata czułam się dobrze bez brania leków. No cóż wszystko co dobre szybko się kończy. Co do brania zoloftu o różnej porze myślę, że wszystko zależy jak bardzo duże to są rozbieżności lek ma dość długi czas półtrwania z tego co wiem, więc jeśli są to kwestie kilku godzin to nie powinno mieć to wpływu. Mi lekarka zawsze kazała brać rano.
Jest taka cierpień granica za którą uśmiech pogodny się zaczyna
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
1157
Dołączył(a)
14 mar 2007, 23:13
Lokalizacja
stolyca&ząbki

Re: Setaloft (Sertralinum)

przez sew333 08 lis 2010, 10:19
Wlasnie wzialem 50 mg, dziś 1 dzień:)( Narazie ok. Jakos jestem przekonany co do tego leku , nie wiem czemu. Przeczucie?
Albo to ,że nic mi nie było po 7 dniach brania 0,25mg?

[Dodane po edycji:]

Dzisiaj to sam mi sie usmiech na twarzy w miescie tworzył:) Choć tez lapalem zwiechy:)

[Dodane po edycji:]

W pierwszych dniach brania leku bałem sie jakos ludziom spojrzeć w oczy. :) Przeczywał mnie lenk w brzuchu , nie mile uczucie.
Dzisiaj w 10 dniu ( 2 dzien 0,5mg ) jest lepiej ale nie aż tak strasznie.
Bylem dzis na miescie to z łatwością uśmiechnąc sie moglem. A nawet jedna dziewczyna patrzyla na mnie , ze szczególną uwagą, z uśmiechem jakby, jak sie mijałem:). TAkże nie wiem , ale mam nadzieje,że lek pomoże.
Chociaż z 2 strony nie zapalilem dzis papierosa ( A one mnie muliły, moze to przez to ). Nie wiem. Ale napewno jakis skutków ubocznych nie mam od tego leku.
Offline
Posty
87
Dołączył(a)
08 lut 2009, 18:19

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez margot81 08 lis 2010, 10:28
Witam wszystkich,właśnie przed chwilą z wielkim niepokojem połknęłam moją pierwszą tabletkę asertinu,bardzo boję się skutków ubocznych,sama wychowuję 4 letnią córeczkę i muszę być na chodzie.Przymierzałam się do niego z miesiąc,myślałam że dam sobie jakoś radę bez niego,ale poddałam się.Mam nadzieję że mi pomoże.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
08 lis 2010, 09:47
Lokalizacja
Warszawa

Re: Asentra (Asertin)

przez izaiza111 08 lis 2010, 10:37
Witaj :smile: Ja dzisiaj wzięłam 6 tabletke 100mg.Też praktycznie wychowuje sama dzieci,bo mąż pracuje daleko i przyjeżdza raz w miesiacu.Pare dni czułam sie dobrze ale dzisiaj wstałam i czuje zawroty głowy.Mam nadzieje,że przejdzie.To są Twoje pierwsze tabletki?
Offline
Posty
124
Dołączył(a)
16 lut 2008, 18:32
Lokalizacja
zgorzelec

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez ewap99 08 lis 2010, 11:29
Ja po nim tez na początku miałam zawroty głowy drzenia miesni było mi niedobrze i pociłam sie bardzo teraz mimo przejscia na raz wieksza dawke jest ok nic sie nie dzieje po prostu ttrzeba przeczekac i tyle
w człowieka nie wolno wątpić póki żyje...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
522
Dołączył(a)
24 wrz 2009, 23:00
Lokalizacja
bielsko

Re: Zoloft

przez vivendi 08 lis 2010, 14:41
Oczywiście, ze trzeba brac o stalej porze. Samemu trzeba wyczuc kiedy najlepiej - bedzie to zalezalo m.in. od klopotow ze snem, tudziez ich braku i samopoczucia/poziomu energii rano - i pozniej trzymac sie stalej pory.

Ja dopisuje sie do pozytywnych opinii. Mi lek pomaga - co prawda powoli, ale zawsze do przodu, a efektow ubocznych malutko. Biore 1 miesiac.
Sertra 50mg + Remeron 7,5mg
Offline
Posty
39
Dołączył(a)
17 lip 2010, 18:07

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez gocha_3 08 lis 2010, 16:15
margot81 napisał(a):Witam wszystkich,właśnie przed chwilą z wielkim niepokojem połknęłam moją pierwszą tabletkę asertinu,bardzo boję się skutków ubocznych,sama wychowuję 4 letnią córeczkę i muszę być na chodzie.Przymierzałam się do niego z miesiąc,myślałam że dam sobie jakoś radę bez niego,ale poddałam się.Mam nadzieję że mi pomoże.



Nie masz się czego obawiać.. Skutki uboczne, nawet jeśli są, szybko mijają...
Pamiętam, że mnie strasznie bolała głowa i przez pierwsze 2 tygodnie miałam ciągle biegunki...
ale to się uspokoiło :)
Także u Ciebie pewnie też będzie ok :*
Avatar użytkownika
Offline
Posty
24
Dołączył(a)
28 sie 2010, 21:15

Re: Asentra (Asertin)

przez izaiza111 09 lis 2010, 14:42
Hej :smile: Jak się czujecie?Ja dzisiaj dopiero 6 dzień na dawce 100mg a powinnam od 5 dni być na 150mg.Narazie nie zwiększam,zobacze jak będzie na 100.
Offline
Posty
124
Dołączył(a)
16 lut 2008, 18:32
Lokalizacja
zgorzelec

Re: Asentra (Asertin)

przez paradoksy 11 lis 2010, 17:30
ja się czuję tak jak przedtem, tyle że somatyzacja powoli ustępuje.
paradoksy
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez izaiza111 11 lis 2010, 17:45
Ile ja bym dała,żeby u mnie objawy somatyczne choć troche sie zmniejszyły :(
Offline
Posty
124
Dołączył(a)
16 lut 2008, 18:32
Lokalizacja
zgorzelec

Re: Setaloft (Sertralinum)

przez sew333 12 lis 2010, 00:20
JAk sie ciesze, lek totalnie nie dziala na mnie ubocznie:). A czuje sie troszeczke lepiej:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))


POLECAM ! POLECAM ! A to przeciez dopiero początek terapii. 5 dzień na 0,5mg:)

[Dodane po edycji:]

A jeszcze dodam coś. Chyba poprosze psychiatre o zwiekszenie dawki;] Lepiej mi sie slucha po tym leku muzyki;]. Z checia jeszcze wiecej bym spróbował tego;p
Offline
Posty
87
Dołączył(a)
08 lut 2009, 18:19

Re: Setaloft (Sertralinum)

przez Wujek_Dobra_Rada 12 lis 2010, 11:13
sew333, Człowieku , nie ma takiej dawki sertraliny jak 0,5 mg. Musiałbyś kroić tabletkę na 100 części. Nie sądzę żebyś to robił. Standardowa dawka to 50 mg. Kapiszi?
Wujek_Dobra_Rada
Offline

Re: Setaloft (Sertralinum)

przez sew333 12 lis 2010, 12:13
tak znaczy 50 mg

[Dodane po edycji:]

A mam pytanie. CZy podczas brania tego leku moge wziąść, IBUPROM? Strasznie mnie ząb boli i chcialbym to połknąć. Czy moge, czy można mieszać?
Offline
Posty
87
Dołączył(a)
08 lut 2009, 18:19

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 8 gości

Przeskocz do