SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

Re: Setaloft (Sertralinum)

przez sew333 03 lis 2010, 00:46
A wlasnie jeśli przykładowo nie mam skutków ubocznych przy 0,25g to przy 0,5g tez nie bede mial ? Czy to juz inna kwestia?:)


PS.
Dzisiaj dostałem przy kompie lekki napad śmiechu , wszystko mnie rozśmieszało, to dobrze czy żle?:/ Chciałbym by to ciągle było.:D Szczególnie w REALU
Offline
Posty
87
Dołączył(a)
08 lut 2009, 18:19

Re: Setaloft (Sertralinum)

Avatar użytkownika
przez mała26 03 lis 2010, 05:47
właśnie nie wiem nic lekarka nie powiedziała, a jak zazwyczaj się bierze chyba na rano? i jeszcze martwi mnie ze od razu 0,05 bez żadnej mniejszej dawki na wprowadzenie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
132
Dołączył(a)
28 paź 2009, 19:54
Lokalizacja
ZAGŁĘBIE

Re: Setaloft (Sertralinum)

przez paradoksy 03 lis 2010, 08:05
5 mg? :roll:
paradoksy
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Setaloft (Sertralinum)

Avatar użytkownika
przez Korba 03 lis 2010, 10:28
Wujek_Dobra_Rada

ja biorę sertalinę już 2 miesiące. odczuwam delikatną poprawę. stan warzywno-otępienny zmienił się w stan nerwowo-energiczny - wierzcie mi - to jest poprawa!!


zaczynałam od dawki 100mg, teraz biorę 150mg. lekko trybi - tak jak pisałam powyżej :)
Pieprz-i-vanilia
F60.31 F38 F33 F31
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
12808
Dołączył(a)
22 sty 2010, 22:58
Lokalizacja
nie z tej ziemi

Re: Setaloft (Sertralinum)

Avatar użytkownika
przez mała26 03 lis 2010, 16:16
mały byczek w pisowni 0,5 mg.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
132
Dołączył(a)
28 paź 2009, 19:54
Lokalizacja
ZAGŁĘBIE

Re: Setaloft (Sertralinum)

przez Wujek_Dobra_Rada 03 lis 2010, 16:19
sew333 napisał(a):A wlasnie jeśli przykładowo nie mam skutków ubocznych przy 0,25g to przy 0,5g tez nie bede mial ? Czy to juz inna kwestia?:)


PS.
Dzisiaj dostałem przy kompie lekki napad śmiechu , wszystko mnie rozśmieszało, to dobrze czy żle?:/ Chciałbym by to ciągle było.:D Szczególnie w REALU


Też miałem takie przebłyski. Niestety były to tylko przebłyski...


mała26, 50 mg ;] dawka standardowa czyli 0,05 grama

Bierze się dawki - 25 mg( na rozbujanie), 50 mg, 100 mg, 150 mg, 200 mg



Możecie używać standardowej pisowni? Ja brałem 5.0000e-8 tony Sertraliny :mrgreen:
Wujek_Dobra_Rada
Offline

Re: Setaloft (Sertralinum)

przez sew333 03 lis 2010, 16:31
Wujek dobra rada.


Ja biore juz 4 dzien wlasnie 25mg tylko z rana i zadnej poprawy. Jedynie libido mniejsze. Wiec co to za rozbujanie:P?
Offline
Posty
87
Dołączył(a)
08 lut 2009, 18:19

Re: Setaloft (Sertralinum)

przez Wujek_Dobra_Rada 03 lis 2010, 16:33
No to wal 50 mg. I czekaj z dobry miesiąc- do 2 meisięcy na działanie.
Wujek_Dobra_Rada
Offline

Re: Setaloft (Sertralinum)

przez sew333 03 lis 2010, 16:44
Wujek Dobra Rada.

50mg mam dopiero w 8 dniu. Także odczekam. Jednak obecnie dalej mam cholera te lenki. Szczególnie sie boje patrzeć, ludziom w oczy itd.
Ale powiem coś ciekawego. Gdy zobacze na ulicy jakąś ładną dziewczyne i sie podniece to od razu te lenki jakby znikały i czuje sie bardzo pewny siebie. Ale to wlasnie tylko chwile . Właśnie chciałbym sie tak cały czas czuć. Po prostu jak mi przysłowiowo "stanie lekko" to od razu jakbym był nowo narodzony i sie czuje chwile świetnie. A zaraz znowu mnie dopadają mnie lenki jak juz zapomne.
Jak to wytłumaczyć>? Jeszcze sie nikogo o to nie pytałem wlasnie. Wiem, wale prosto z mostu:) Ale chciałbym wiedzieć.
Ostatnio edytowano 03 lis 2010, 16:46 przez sew333, łącznie edytowano 3 razy
Offline
Posty
87
Dołączył(a)
08 lut 2009, 18:19

Re: Setaloft (Sertralinum)

przez Wujek_Dobra_Rada 03 lis 2010, 16:44
Rozbujanie - przyzwyczajenie organizmu, żeby łatwiej wejść na dawkę standardową. To co bierzesz to nawet nie początek terapi ;) I taka dawka, w tak krótkim okresie, nie ma prawa działać. Jedynie skutki uboczne.
Wujek_Dobra_Rada
Offline

Re: Setaloft (Sertralinum)

przez sew333 03 lis 2010, 16:47
Poprosiłbym o odpowiedż , wyżej post jeden od ciebie:)
Offline
Posty
87
Dołączył(a)
08 lut 2009, 18:19

Re: Setaloft (Sertralinum)

przez Wujek_Dobra_Rada 03 lis 2010, 16:49
To są skutki uboczne, które odczuwać będziesz gdzieś do 2 tygodni brania. To nie jest lek instant, który działa od razu. Leczenie psychotropami jest długofalowe.
Wujek_Dobra_Rada
Offline

Re: Setaloft (Sertralinum)

przez sew333 03 lis 2010, 16:50
No to jeszcze mi odpowiedz jak to jest z tymi dziewczynami jak sie podn.....*:)
Offline
Posty
87
Dołączył(a)
08 lut 2009, 18:19

Re: Setaloft (Sertralinum)

przez Wujek_Dobra_Rada 03 lis 2010, 16:53
sew333 napisał(a):No to jeszcze mi odpowiedz jak to jest z tymi dziewczynami jak sie podn.....*:)


Jak lek zadziała, powinno to dojść do normy. Co Ci mam powiedzieć? Nie umiem myśleć Twoim fiutem. :lol:
Wujek_Dobra_Rada
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 31 gości

Przeskocz do