SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

Re: Setaloft (Sertralinum)

przez sew333 02 lis 2010, 17:18
Ale powiem wam,ze jak zapale papierosa + te leki to normalnie jestem tak pobudzony,że aż strach.
Tez tak macie z fajkami?
Offline
Posty
87
Dołączył(a)
08 lut 2009, 18:19

Re: Setaloft (Sertralinum)

przez paradoksy 02 lis 2010, 17:19
nie.
ja biorąc sertralinę dużo paliłam, ale z czasem przestała tak dobrze działać. palenie nie miało tu nic do rzeczy.
paradoksy
Offline

Re: Setaloft (Sertralinum)

przez sew333 02 lis 2010, 17:21
Ja sie cholera boje ludziom spojrzeć w oczy a jak sie zmusze np i ktoś tez sie patrzy to tak dziwnie je przymruża na mnie.
Może uważają że jakiś dziwny jestem? CZy to fobia i lek?

( Sorry ,że sie pytam )


Poza tym, kurcze głowa mnie boli , ale to chyba ma prawo nie?:)
Ogólnie to nie odczówam narazie żadnych mocnych skutków ubocznych, jedynie wlasnie ten ból głowy dzisiaj i straszną suchość w ustach.
A tak to nic. NO i oczywiscie dalej mam te lęki, które chce leczyć i mam nadzieje,że w końcu mi to przejdzie i odzyskam humor.
Przedewszystkim chce sie dobrze , czuć, a nie łapać co chwile jakieś zwiechy i złe zamyślenia non stop,że mi coś sie stanie, czy cos podobnego.


No ale i tak to jest dopiero 3 dzień , z 0,25 g. Zobaczymy jak bedzie po tygodniu z 0,5g:).
W ogóle to pudełko akurat ma 0,5g na tabletce. Także to jest max dla mnie, co mi przepisał ten lekarz. Powyżej 0,5 nie mam brać.
To chyba nie tak żle?
Offline
Posty
87
Dołączył(a)
08 lut 2009, 18:19

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Setaloft (Sertralinum)

przez paradoksy 02 lis 2010, 19:19
czy źle, czy nie źle to pojęcie względne ;)
jedyne co możesz odczuwać przy początkowym braniu to akatyzja (popraw mnie ktoś jesli się mylę - czy jest coś więcej?).

jeśli jej nie odczuwasz to się człowieku ciesz.
paradoksy
Offline

Re: Setaloft (Sertralinum)

przez sew333 02 lis 2010, 19:52
No a może być tak,że mój organizm sie przyzwyczai ( jeśli bede długo to zażywał ) i np gdy przestane , znowu moge sie czuć tak samo żle, wlasnie tak samo jak przed braniem? Pytam z ciekawosci. To troche mnie zraża. No ale bez leków też bedzie żle. I sam juz nie wiem ;/ Ehh
Offline
Posty
87
Dołączył(a)
08 lut 2009, 18:19

Re: Setaloft (Sertralinum)

przez paradoksy 02 lis 2010, 19:56
bierz i się nie zastanawiaj.
paradoksy
Offline

Re: Setaloft (Sertralinum)

Avatar użytkownika
przez mała26 02 lis 2010, 20:18
mam pytanie w sprawie Setaloft, czy po pierwszych dawkach nie mam tak że się jest ciągle śpiącym, kiedyś zaczęłam brać esprital nie duża dawka ale 3 dni były wyjęte z życiorysu, gdzie siadłam przysypiałam, teraz nie biorę nic i boję się że taka będzie reakcja na setaloft , zaleconą dawkę 1:1 0,5 mg.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
132
Dołączył(a)
28 paź 2009, 19:54
Lokalizacja
ZAGŁĘBIE

Re: Setaloft (Sertralinum)

przez sew333 02 lis 2010, 20:30
biore biore .................:) jutro bedzie 4 dzień . Juz mam problem z wytryskiem, kurde , trudno nie bede sobie mógl robic dobrze.
Offline
Posty
87
Dołączył(a)
08 lut 2009, 18:19

Re: Setaloft (Sertralinum)

przez paradoksy 02 lis 2010, 21:08
mała26, sertralina to substancja raczej pobudzająca, więc nie powinno Ci się chcieć spać
w jakich porach masz brać?
paradoksy
Offline

Re: Setaloft (Sertralinum)

przez sew333 02 lis 2010, 21:13
Ale powiem wam,że lenki mam wieksze. Ale swoją drogą jakoś czułem sie bardziej zrelaksowany jak dzis szedlem na dwór, mimo ,że bałem sie na ludzi patrzeć. dziwne.....


A co masturbacji, skoro nie moge to nie moge, ale przez to jakoś bardziej żyć mi sie chce, tzn po wytrysku jakiś taki byłem nieżywy, itd.
Może to dobrze dla mnie , by sobie odpuścić to na jakiś czas. HMmmm..sorry ,że tak pisze, no ale jak już mam być to jestem szczery:)
Ostatnio edytowano 02 lis 2010, 23:59 przez Korba, łącznie edytowano 1 raz
Powód: zrobiłam porządek z milionem takich samych editów ;)
Offline
Posty
87
Dołączył(a)
08 lut 2009, 18:19

Re: Setaloft (Sertralinum)

Avatar użytkownika
przez Korba 03 lis 2010, 00:00
sew333, czy Ty bierzesz sertralinę tylko po to, by obserwować, co się dzieje z Twoim wytryskiem?
Pieprz-i-vanilia
F60.31 F38 F33 F31
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
12808
Dołączył(a)
22 sty 2010, 22:58
Lokalizacja
nie z tej ziemi

Re: Setaloft (Sertralinum)

przez cytrynka84 03 lis 2010, 00:20
Esprital to zupelnie inny lek niz sertralina,ktora dziala na wiekszosc ludzi pobudzajaco.
Esprital to lek przeciwdep.,ale ma dzialanie mocne wlasnie uspokajaco-nasenne,jest stosowany na bezsennosc
Life is brutal!

Sertralina 100mg
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
23 sty 2010, 14:05

Re: Setaloft (Sertralinum)

przez sew333 03 lis 2010, 00:35
No nie , ale przy okazji to zauważyłem. Iż z wytryskiem gorzej ale spoko tak ma być w trakcie łykania.
Offline
Posty
87
Dołączył(a)
08 lut 2009, 18:19

Re: Setaloft (Sertralinum)

przez Wujek_Dobra_Rada 03 lis 2010, 00:36
Korba, Zatrybiła Ci coś sertra? Jaką dawkę bierzesz i jak długo?
Wujek_Dobra_Rada
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 26 gości

Przeskocz do