SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

Re: Asentra (Asertin)

przez kasztan86 22 wrz 2010, 18:10
Milutki u mnie sulpiryd zdzialal cuda. Bardzo to ciezko wytlumaczyc, ale postawil mnie na nogi po ciezkiej traumie. Mialem bardzo trudne przezycie w sylwestra. Sulpiryd postawil mnie na nogi. Po pierwsze zmniejszyl leki. Po drugie..... i to jest dosyc dziwne - naprostowal mi myslenie. Hehe nie wiem jak to wytlumaczyc ale stalem sie duzo mniej klotliwy. Zaczalem sie tez bardziej cieszyc z mojego psa. Nie wiem jak to wytlumaczyc. Zaczalem po prostu byc szczesliwy. Moj pies zawsze robi taka smieszna morde jak na mnie patrzy. Do poki nie wzialem sulpirydu w ogole mnie to nie ujmowalo. Jak zaczalem brac sulpiryd zaczalem sie z tego cieszyc :). Moim zdaniem dzieki sulpirydowi jestem normalny. Bez niego mialem po pierwsze: zle myslenie (jak mowie - ciezko to wujasniec) po drugie mialem w sobie bardzo duzo niepokoju (prawdopodobnie ten niepokoj jakos zaklocal myslenie - nie bardzo umiem to wyjasniec ;) ).

Niestety jest skutek uboczny. Wchodzilem duzo na... ekhem przyznam sie.... odwiedzalem portale z filammi pornograficznymi i sie nimi.... hmmm...... delektowalem. Mialem tak zwane potrzeby seksualne. Ot tak. Nie mialem dziewczyny wiec te portale to ho ho.
Wrecz wypas. No ale mniejsza z tym. Kazdy choc troche ma pociag seksualny. Jeden tylko marzy, inny wchodzi na stronki, a inny po prostu ****** dziewczyny (wstawilem gwiazdki zeby nie byc niecenzuralny). Ja wchodzilem na stronki (bo bylem bez dziewczyny).

Od kiedy biore sulpiryd: od okolo 3 miesiecy nie bylem NA ZADNEJ stronie internetowej z panienkami. Pociag seksualny jakby zmalal.... to znaczy tak: poznalem ostatnio dziewczyne. Calowalismy sie. Bylo przyjemnie. Mialem nawet ochote... wiadomo co... rozmnazac sie z nia. Ale na stronki z babkami w ogole przestalem wchodzic. ZERO.

Chodzi o to ze libido drastycznie po sulpirydzie spada.

Po zolofcie dochodzi opozniona/trudna erekcja. Ciekawi mnie dlaczego akurat NA TYM polu leki maja taki negatywny skutek.... hmmmm....

Oto moja wyczerpujaca odpowiedz Milutki

Pozdrowienia!
sulpiryd 200mg sertralina 50mg
Offline
Posty
65
Dołączył(a)
25 sie 2010, 17:47

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez Milutki 22 wrz 2010, 18:25
Kasztan, dzięki, trochę jakby kumam...
Widać, że idziemy nieco innymi drogami, Ty najpierw Sulpiryd, teraz Sertra, a ja odwrotnie, no ale spotkaliśmy się na takich samych dawkach...
Ja też zauważyłem duży spadek zainteresowania sprawami XXX, ale za to coś jakbym się uspokajał, mniej przejmował problemami...

Marek77 napisał(a):wynika ze popełniłem głupote odstawiając na własną ręke sertre..

czasem mam wątpliwości, czy niektórym to forum naprawdę służy pomocą ...

Marku, sorry, spodziewałem się, że przynajmniej wiesz, co robisz :hide:

prawda, że cierpliwość, to cnota nielicznych...
Moja NN >>> post230132.html#p230132

Co było, to było
Co może być - jest
A będzie to, co będzie...
:bezradny:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
284
Dołączył(a)
03 lip 2009, 23:34
Lokalizacja
Wrocław

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez gocha_3 22 wrz 2010, 19:18
Kasztan u mnie na początku było podobnie... przez miesiąc brałam 100mg i jakiejś megapoprawy nie zauważyłam..
wprawdzie przeżyłam 2-3 dniową euforię, ale co z tego skoro trwała tak krótko ;/
Teraz biorę 150 mg i jest trochę lepiej.. czasem mi się wydaję, że już wszystko ok..
ale miewam też gorsze dni...o to chyba właśnie ten dzień.. Czuję taki lekki zjazd..
W każdym razie chyba musimy wykazać trochę cierpliwości i wiary w to, że to leczenie
coś daję.
Marek a ty albo zacznij brać lek od nowa albo idź wcześniej do lekarza.
Takie jest moje zdanie :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
24
Dołączył(a)
28 sie 2010, 21:15

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Setaloft (Sertralinum)

przez Wujek_Dobra_Rada 22 wrz 2010, 20:19
aniusia2207 napisał(a):ja dopiero zaczełam leczenia, i mam nadzieje, że pomoże, tym bardziej, że jestem w klasie maturalnej ... :((


Co ja bym dał, żeby cofnąć się do klasy maturalnej i wtedy zacząć leczyć się. :roll:
Wujek_Dobra_Rada
Offline

Re: Setaloft (Sertralinum)

przez Misiek_NL 22 wrz 2010, 20:24
Co ja bym dał żeby się cofnąc do dzieciństwa i wogóle nie musiał się leczyć ;)
Misiek_NL
Offline

Re: Setaloft (Sertralinum)

przez Wujek_Dobra_Rada 22 wrz 2010, 21:04
Co ja bym dał, żeby się nie urodzić :mrgreen:
Wujek_Dobra_Rada
Offline

Re: Setaloft (Sertralinum)

przez aniusia2207 23 wrz 2010, 10:42
ja też dużo bym teraz dała za to, żebym sie leczyła wcześniej. Ale uważałam, że mama chce ze mnie zrobić 'wariatke' , a teraz sama sie przekonałam do leczenia ... :( Jak długo się leczysz? Pomaga Ci ten lek?
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
21 wrz 2010, 10:28
Lokalizacja
Lubicz/k. Torunia

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez Milutki 23 wrz 2010, 15:52
kasztan86 napisał(a):Chodzi o to ze libido drastycznie po sulpirydzie spada.
Po zolofcie dochodzi opozniona/trudna erekcja. Ciekawi mnie dlaczego akurat NA TYM polu leki maja taki negatywny skutek.... hmmmm....

To już było wiele razy dyskutowane. Poszukaj na forum.
(m.in. dlatego, że te leki działają na te same obszary mózgu, które zarządzają popędem seksualnym)

gocha_3 napisał(a):W każdym razie chyba musimy wykazać trochę cierpliwości i wiary w to, że to leczenie coś daję.

Dokładnie tak, Gocha, to nie są leki przeciwbólowe czy na przeziębienie.
Dlatego cierpliwość i jeszcze raz cierpliwość... 8)
Moja NN >>> post230132.html#p230132

Co było, to było
Co może być - jest
A będzie to, co będzie...
:bezradny:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
284
Dołączył(a)
03 lip 2009, 23:34
Lokalizacja
Wrocław

Re: Asentra (Asertin)

przez kasztan86 23 wrz 2010, 17:42
ja wykazuje cierpliwosc. w moim wypadku leki zaczely odrobine dzialac. jestem niemal pewien ze odnosza jakis skutek. czuje sie nieco pozytywniej i jestem pewien, ze to zasluga lekow. niedlugo bede mial prawdopodobnie zwiekszona dawke, bo objawy uboczne minely. pozdrawiam.
sulpiryd 200mg sertralina 50mg
Offline
Posty
65
Dołączył(a)
25 sie 2010, 17:47

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez gocha_3 23 wrz 2010, 19:35
Sama piszę o cierpliwości... ale jak tylko poczuję się gorzej zaczynam panikować ;/
może nie tyle panikować, ale trochę się matrwię...
Tydzień temu czułam się świetnie, chciało mi się robić po prostu wszystko... miałam masę planów na przyszłość - wcześniej
postrzegałam swoją przyszłość jako czarną dziurę,... nie chciało mi się nawet o tym myśleć.
Natomiast dzisieszy dzień był podobny do wczorajszego, plany pozostały.. ale mam 0 entuzjazmu, znowu nic mi się nie chce..
jak jechałam z kumplem samochodem nie chcialo mi się nawet zdania wypowiedzieć, nie wiedziałam nawet co mam mówić ;/
Strasznie dziwne uczucie.. potem niby mi się poprawiło, ale ogólnie cały czas jakoś tak dziwnie... poza tym czuję lekkie zmęczenie przez cały
dzień...
Wcześniej tak nie miałam..
Też miewacie takie huśtawki???
Avatar użytkownika
Offline
Posty
24
Dołączył(a)
28 sie 2010, 21:15

Re: Asentra (Asertin)

przez kasztan86 23 wrz 2010, 20:02
u mnie na razie nie. ale bardzo Ci wspolczuje. To musi byc bardzo nieprzyjemnie. U mnie po sertralinie zdecydowanie lepiej. Depresja jakby mija. Dalej czasem mam doly ale naprawde zadnych hustawek. Oprocz sertraliny biore jeszcze sulpiryd, on bardzo wyrownuje moje samopoczucie. Gdy nie bralem sertraliny caly czas mialem takie "dretwe" samopoczucie. Wlasnie tak jak Ty - zero entuzjazmu i w ogole. Bardzo przykre uczucie. O przyszlosci to juz w ogole wolalem nie myslec. Do tej pory raczej unikam myslenia zbyt intensywnego na temat przyszlosci. Mam plany, moze nie ambitne. Zakladaja raczej niezbedne minimum. Po prostu nie tryskam energia, a sertralina jako tako po prostu stawia mnie na nogi. Nie ma co marzyc zbytnio o jakiejs niesamowietej przyszlosci. Mi wystarczy jakies wzgledne poczucie normalnosci. Nie musze miec jakiegos zycie z kalendarza, czy magazynu. Ale i tak Ci ziewczyn wspolczuje tych hustawek. Mam nadzieje, ze Ci mina i ze w koncu bedziesz szczesliwa :)
sulpiryd 200mg sertralina 50mg
Offline
Posty
65
Dołączył(a)
25 sie 2010, 17:47

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez gocha_3 23 wrz 2010, 20:14
Dzięki za słowo otuchy :)
mam nadzieję, że będzie lepiej...
Czasami jest naprawdę dobrze i chciałabym, żeby to nie mijało.
Zastanawiam się też,czy to nagłe [pogorszenie mogło być spowodowane odstawieniem mianseryny.
W prawdzie brałam jakieś minimalne dawki, bo pół tabletki, czyli 5 mg..ale jednak.
A od dwóch dni jakoś zasypiam bez mianseryny.. przez co mogę wstać o normalnej porze,
bo nawet po tych minimalnych dawkach ciężko było mi wstać przed 9.
Jak sądzicie, może to być przyczyną?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
24
Dołączył(a)
28 sie 2010, 21:15

Re: Asentra (Asertin)

przez Wujek_Dobra_Rada 23 wrz 2010, 22:23
Do dupy ta sertralina. 2 opcje, dorzucam do niej Wellbutrin albo wracam do welafaksyny.
Wujek_Dobra_Rada
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez cytrynka84 23 wrz 2010, 23:38
Wenlafaxyna to super lek przynajmniej dla mnie.Sertre bralam pare miechow,potem ,potem dostalam silnych lekow i depry i sertra byla za slaba juz i zmienilam na wenle,i to byl strzal w dziesiatke :) Pytalam lekarza o kombo sertry z well.wlasnie,ale sie nie zgodzil.
Offline
Posty
1928
Dołączył(a)
23 sty 2010, 14:05

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości

Przeskocz do