SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

Re: Asentra (Asertin)

przez kasztan86 20 wrz 2010, 19:20
ja pije alkohol i nic mi nie jest. raz nawet grubo przesadzilem bo bylem o weselu. kompletnie zapomnialem o lekarstwach. wiem ze to calkowicie nieodpowiedzialne i moglem wykitowac. to prawda. prawda jest jednak tez to - ze przezylem - zyje dalej. nie umarlem z powodu picia alkoholu. picie przy sercie szybciej uderza do glowy.
sulpiryd 200mg sertralina 50mg
Offline
Posty
65
Dołączył(a)
25 sie 2010, 17:47

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez gocha_3 20 wrz 2010, 20:09
no to mnie pocieszyliście trochę ;p
ciekawe jak będzie w moim przypadku :):)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
24
Dołączył(a)
28 sie 2010, 21:15

Re: Asentra (Asertin)

przez Wujek_Dobra_Rada 20 wrz 2010, 20:15
Marek77 napisał(a):ja teraz pije 3 piwo... no tak tylko sertry nie biore dopiero od dwóch dni...


Odczuwasz jakieś efekty odstawienne?
Wujek_Dobra_Rada
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez gocha_3 20 wrz 2010, 20:37
Czyli teraz nic nie bierzesz??
Avatar użytkownika
Offline
Posty
24
Dołączył(a)
28 sie 2010, 21:15

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez Milutki 20 wrz 2010, 23:39
Jeszcze wracając do tematu alkoholu, to ja też czasem coś wypiję,
no przy czym staram się nie przesadzić... ;)

Myślę, że każdy powinien sprawdzić na sobie, jak się czuje po wypiciu czegoś,
wiadomo, w ulotkach muszą ostrzegać, bo różnie może być u różnych osób,
niemniej, jeżeli pijemy to na własną odpowiedzialność :pirate:
Moja NN >>> post230132.html#p230132

Co było, to było
Co może być - jest
A będzie to, co będzie...
:bezradny:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
284
Dołączył(a)
03 lip 2009, 23:34
Lokalizacja
Wrocław

Re: Setaloft (Sertralinum)

przez aniusia2207 21 wrz 2010, 10:31
Witam wszystkich,
Czy pomógł Wam Setaloft?
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
21 wrz 2010, 10:28
Lokalizacja
Lubicz/k. Torunia

Re: Setaloft (Sertralinum)

Avatar użytkownika
przez Korba 21 wrz 2010, 22:07
aniusia2207, niektórzy z nas wciąż jeszcze na to czekają....
Pieprz-i-vanilia
F60.31 F38 F33 F31
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
12808
Dołączył(a)
22 sty 2010, 22:58
Lokalizacja
nie z tej ziemi

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez REN 22 wrz 2010, 02:15
no ja biore asentre od 5 miechow z czego dwa ostatnie 100mg do tego mam zapisany wellbutrin i jeszcze dwa leki na wypadek napadu niepokoju i bezsennosci
powiem tak
jestem troche wyprany z uczuc, tak naprawde wszystko mi jedno co sie stanie
nie ma tej euforii ktora byla 4 miechy temu
biore dalej bo i tak jest lepiej niz bez lekow

co do alko
pije 2-3 razy w tygodniu 3-4 piwa i nic sie nie dzieje
po za narzekaniem lekarza ;)
Avatar użytkownika
REN
Offline
Posty
16
Dołączył(a)
06 maja 2010, 17:07

Re: Zoloft

przez kasztan86 22 wrz 2010, 10:03
Marek77 czyli przestales brac sertraline?
sulpiryd 200mg sertralina 50mg
Offline
Posty
65
Dołączył(a)
25 sie 2010, 17:47

Re: Asentra (Asertin)

przez kochanie 22 wrz 2010, 10:58
Marek77 napisał(a):50 mg...całą noc okupowałem ubikacje...wymioty,sraczka ,silny ból głowy,dreszcze,straszne osłabienie,żrenice jak 5 zł... nadal czuje sie jak zbity pies... ale mimo wszystko lepiej niz ostatniej nocy w której wogóle nie zmróżyłem oka...


Skąd wiesz że to zespół serotoninowy?? Ja bym miala duze wątpliwości. Bardziej wyglada to na jakies zatrucie czy grype żołądkową.
Gdybys mial zespół serotoninowy to wylądowałbys w szpitalu. Miałbyś problemy z oddychaniem, układ krązenia by sie zdekompensował i miałbyś przymgloną świadomośc itp itd.. Zespół serotoninowy to jest stan zagrożenia życia i tak sam bez niczego by Ci nie przeszedł po jednej nocy.
A te objawy które opisujesz to naprawde wyglądają na grype żołądkową albo zatrucie. Nie trzeba brać sertraliny, żeby takie coś sie zdarzyło.
Poza tym brałes za małą dawke sertry zeby dostac zespołu serotoninowego. I w dodatku kilka dni wczesniej ją zmniejszyłeś. To naprawde jest niemożliwe, żeby to był zespół serotoninowy. Zreszta sam zapytaj lekarza..
Offline
Posty
220
Dołączył(a)
26 sie 2010, 15:02

Re: Asentra (Asertin)

przez kasztan86 22 wrz 2010, 12:20
ja juz biore ta sertraline hm... 31 dni czyli ponad 4 tygodnie (jesli dobrze licze). Skad mam wiedziec czy dziala? U mnie wystapila moze lekka poprawa nastroju.... nie mowie ze jakas wielka.... czuje sie leciutko lepiej, naprawde nie wiele lepiej. To moze byc spowodowane czyms innym niz sertralina.... sam nie wiem. poprawa samopoczucia jest tak niewielka ze nie wiem czy przypisac ta poprawe sertralinie, czy nie? Dlatego sie pytam jak ta poprawa powinna wlasciwie wygladac. Czytalem o ludziach, ktorzy po miesiacu mieli jakas euforie, ktora wprawdzie pozniej przechodzila, ale przynajmniej mieli jakis efekt. U mnie jest jakby "zlagodzenie" depresji ale zadnych "spektakularnych" efektow po sobie nie widze. Dalej twierdze ze lek nie dziala, albo po prostu ekstremalnie powoli sie rozkreca. Chcialbym wiedziec jak to u was jest. Na szczescie skutki uboczne mi juz przechodza, lacznie z bezsennoscia i brakiem apetytu takze moge zaczac juz normalnie funkcjonowac. Czekam az ten lek zacznie dzialac. Niedlugo bede mial zwiekszona dawke z 50mg do 100mg moze wtedy poczuje jakis mocniejszy efekt. To tyle.
sulpiryd 200mg sertralina 50mg
Offline
Posty
65
Dołączył(a)
25 sie 2010, 17:47

Re: Setaloft (Sertralinum)

przez aniusia2207 22 wrz 2010, 15:39
ja dopiero zaczełam leczenia, i mam nadzieje, że pomoże, tym bardziej, że jestem w klasie maturalnej ... :((
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
21 wrz 2010, 10:28
Lokalizacja
Lubicz/k. Torunia

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez Milutki 22 wrz 2010, 17:26
kasztan86 napisał(a):Dlatego sie pytam jak ta poprawa powinna wlasciwie wygladac.

No właśnie, też chciałbym to wiedzieć.
Próbowałem się dopytywać na forum, ale w sumie nie za wiele się dowiedziałem (zobacz np. wpis post308802.html#p308802 i następne).
Prawdopodobnie u niektórych to naprawdę przynosi odczuwalne efekty, ale te osoby nie bardzo potrafią wytłumaczyć, jak się wtedy czują...

kasztan86 napisał(a):U mnie wystapila moze lekka poprawa nastroju.... nie mowie ze jakas wielka.... czuje sie leciutko lepiej, naprawde nie wiele lepiej

Kasztan, dokładnie tak samo było u mnie przez długi, długi czas.
Przez 6 miesięcy niby rozkręcało się, rozkręcało i ... w końcu chyba zdechło... :why:
A brałem przecież niemało, bo 100, 150 a potem nawet 200 mg.

Dlatego u mnie Sertralina już pomału idzie w odstawkę. Biorę teraz już "tylko" 50 mg, a za to psychiatra wrzucił mi Sulpiryd. Sam lubię eksperymenty, więc chętnie przystałem na to novum. Może to coś zdziała? Sulpirydu krótko było 50, 100, a teraz już 200 mg, czyli aktualnie biorę tyle samo, ile Ty Kasztan masz w swoim podpisie.
A możesz napisać, czy jest u Ciebie jakiś efekt tego Sulpirydu ?
Z tego co czytałem, to ma on bardzo różne zastosowania i też bardzo różne opinie... ale pewnie spróbować warto?
Moja NN >>> post230132.html#p230132

Co było, to było
Co może być - jest
A będzie to, co będzie...
:bezradny:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
284
Dołączył(a)
03 lip 2009, 23:34
Lokalizacja
Wrocław

Re: Asentra (Asertin)

przez bergamotka76 22 wrz 2010, 17:33
Hej hej :)

Asentre biore ponad dwa miesiace, skutkow ubocznych sie obawialam bardzo ale poza jadlowstretem, wieksza iloscia siku i gorszym snem nic sie nie dzialo

dzialania jakiegos radykalnego nie ma ale czuje sie troszke lepiej, samopoczucie sie ciut poprawilo i jestem odrobine bardzie spokojna choc lęki i natrectwa sa nadal:/

lekarka wczoraj powiedziala ze zmienia mi depralin ale pozniej myslac nad tym wszystkim doszlam do wniosku ze moze powinnam jeszcze zostac jakis czas przy asentrze a jak sie nic nie zmieni to dopiero zmienie choc obawiam sie experymntow z lekami a wiem tez ze depralin nie jest ogolnie zbyt dobrze tolerowany no i ...tyje sie po nim :roll:

[Dodane po edycji:]

Krwiopijku odezwij sie do mnie ..
" Uważaj na ludzi którzy nigdy się nie śmieją - sa niebiezpieczni"
Offline
Posty
93
Dołączył(a)
05 kwi 2010, 10:03
Lokalizacja
Gdańsk

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości

Przeskocz do