SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

Re: Setaloft (Sertralinum)

Avatar użytkownika
przez Korba 18 wrz 2010, 14:34
jak będę starszą panią na emeryturze? :mrgreen:
Pieprz-i-vanilia
F60.31 F38 F33 F31
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
12808
Dołączył(a)
22 sty 2010, 22:58
Lokalizacja
nie z tej ziemi

Re: Setaloft (Sertralinum)

przez Misiek_NL 18 wrz 2010, 15:21
Na pewno wcześciej ;)
Misiek_NL
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez Wujek_Dobra_Rada 18 wrz 2010, 18:04
Po wjeździe tydzień temu na dawkę 75 mg jest ok. Troszkę pobudzony jestem, ale to do przeżycia.
Wujek_Dobra_Rada
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Asentra (Asertin)

przez Wujek_Dobra_Rada 18 wrz 2010, 19:06
Marek77 napisał(a):Odstawiłem tą trucizne bo w nocy dostałem zespołu serotoninowego...


:shock: to grubo. Jakie były objawy? Ile wziąłeś sertry?
Wujek_Dobra_Rada
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez Wujek_Dobra_Rada 18 wrz 2010, 19:26
A co brałeś do tego?
Wujek_Dobra_Rada
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez Wujek_Dobra_Rada 18 wrz 2010, 19:53
Po takiej dawce to co najmniej zdumiewające. Byłeś z tym u lekarza?
Wujek_Dobra_Rada
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez Wujek_Dobra_Rada 18 wrz 2010, 20:11
Z tego co pisałeś i tak sertra zdaje się, że nie jest Ci przeznaczona ;) Masz jeszczę trochę opcji do wykorzystania. Oby kolejny lek był dobrym strzałem.
Wujek_Dobra_Rada
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez Wujek_Dobra_Rada 18 wrz 2010, 23:09
Idź najszybciej jak się da. Za 2 miesiące, może już zacznie działać jakiś nowy lek. Gdy deprecha daje w kość, to każdy dzień się liczy.
Wujek_Dobra_Rada
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez kasztan86 19 wrz 2010, 14:11
ja 28-my dzien bez zmian. zero efektu. ale tez bez specjalnych dramatow.
sulpiryd 200mg sertralina 50mg
Offline
Posty
65
Dołączył(a)
25 sie 2010, 17:47

Re: Zoloft

przez kasztan86 19 wrz 2010, 14:20
ja biore 28 dni Zoloft i na razie nie dziala.
sulpiryd 200mg sertralina 50mg
Offline
Posty
65
Dołączył(a)
25 sie 2010, 17:47

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez gocha_3 19 wrz 2010, 19:39
Od 6 września biorę 150 mg sentry, wcześniej było 100...
I były dni, że było super, naprawdę rewelacuyjnie, ale teraz znowu czuję jakby lekki zjazd..
Czy normalne są takie huśtawki, czy powinno sie raczej stopniowo poprawiać... ??

Nadal nie mogę spać ;/
biorę mianserynę, ale w bardzo małych dawkach, bo jak wezmę więcej
nie mogę się z łóżka zwlec .. ; /
Avatar użytkownika
Offline
Posty
24
Dołączył(a)
28 sie 2010, 21:15

Re: Asentra (Asertin)

przez kasztan86 20 wrz 2010, 13:37
ja na szczescie spie niezle. na poczatku, przez jakis tydzien tez cierpialem na bezsennosc. przez pierwszy tydzien brania zoloftu nie moglem spac. teraz to minelo. brak apetytu tez moze ustepuje.... choc chyba sie po prostu do niego przyzwyczailem. Nie moge jednak powiedziec, czy Zoloft dziala... ciezko powiedziec... nie mam depresji... i w sumie nie mialem jakiejs ciezkiej depresji... mialem dola i cos w rodzaju anhedonii... kompletny brak emocji... entuzjazmu do czegokolwiek. calymi godzinami siedzialem przed kompem i wertowalem strony internetowe dla zabicia czasu. teraz jest tak samo.... mam tylko jakby mniej gleboka depresje... mniejszego dola... nie wiem czy to ten lek. efekt jest zbyt lekki zeby cokolwiek powiedziec. nie czuje sie lepiej. moze o 10%.
sulpiryd 200mg sertralina 50mg
Offline
Posty
65
Dołączył(a)
25 sie 2010, 17:47

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez Milutki 20 wrz 2010, 15:04
Hej, Drodzy Sertralino-Biorcy, może dajcie szansę temu lekowi zadziałać :!:
W czasie poniżej miesiąca, to nawet nie ma co liczyć na efekty!
I po co tak rozpisywać się każdego dnia: wczoraj depresyjka, dzisiaj lekkie pobudzenie, może jutro wreszcie coś będzie ?? :twisted:

Słuchajcie, przecież człowiek ma różne dni, różne zdarzenia i sytuacje z danego dnia na niego działają, raz pozytywnie, innym razem negatywnie, więc nie można po przeżyciu kolejnego dnia wnioskować o działaniu lub niedziałaniu leku. Uważam, że jednostka obserwacji to conajmniej tydzień i dopiero w takiej skali można cokolwiek obiektywnego zaobserwować.

Pomijam Marka - bo u niego to jakieś zupełnie ekstremalne objawy, ale Marku, jeżeli to odstawiłeś, to z kolei musisz liczyć się z objawami odstawiennymi. Może skonsultuj się z lekarzem, nawet gdziekolwiek prywatnie.
Moja NN >>> post230132.html#p230132

Co było, to było
Co może być - jest
A będzie to, co będzie...
:bezradny:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
284
Dołączył(a)
03 lip 2009, 23:34
Lokalizacja
Wrocław

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez gocha_3 20 wrz 2010, 19:05
Milutki w pełni się z Tobą zgadzam...
ale czasem jak się człowiek gorzej czuje dobrze jest napisać i się tym podzielić.
Ostatnio pisałam, bo wróciło mi dziwne uczucie, o którym już prawie zapominałam..
a mianowicie poczucie takiej nierealności, dziwności.. nie wiem sama jak to opisać..
trochę też jakby lęku, nie jest to jakieś silne doznanie , ale jednak bardzo nieprzyjemne.
Ale poza tym widzę poprawę, życie powoli zaczyna mnie interesować.... nawet z ludźmi czasem
chce mi się gadać. Bo zanim poszłam do lekarza na samą myśl o tym było mi niedobrze ;p
hehe...

I jeszcze jedno pytanko, wiem, że ten temat był niejednokrotnie poruszany, ale nie chce mi się
całego forum wertować:
Pijecie alkohol podczas brania sentry??
Bo póki co nie miałam takiej potrzeby, ani nawet okazji, ale zbliża się początek roku..a co za tym idzie imprezy..
Avatar użytkownika
Offline
Posty
24
Dołączył(a)
28 sie 2010, 21:15

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości

Przeskocz do