SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

Re: Zoloft

przez kasztan86 16 wrz 2010, 17:52
dzisiaj bylem u lekarza. kazal dalej brac tak samo. po 25-ciu dniach nie ma u mnie poprawy. lekarz powiedzial ze lek moze sie rozkrecac do 6-ciu tygodni. na razie nie podinosl mi dawki. biore nadal 50 mg. powiedzial ze jesli po 6-ciu tygodniach lek nie zacznie dzialac to podniesiemy dawke do 100. jesli po 8-iu tygodniach nie zacznie dzialac to chyba bedzie znaczylo ze w ogole nie dziala :P
sulpiryd 200mg sertralina 50mg
Offline
Posty
65
Dołączył(a)
25 sie 2010, 17:47

Re: Zoloft

przez noowy6 16 wrz 2010, 18:00
Ja zoloft łykam już gdzieś z 40 dni i zero efektu.... ZERO /cenzura/ kolejny lek i /cenzura/.
"Żyj szybko, umieraj młodo"
Offline
Posty
190
Dołączył(a)
13 wrz 2009, 14:16
Lokalizacja
Gdańsk

Re: Zoloft

Avatar użytkownika
przez *Monika* 16 wrz 2010, 20:52
noowy6, Ja Zoloft odstawiłam w lutym.Był dla mnie porażką.
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Główny Moderator
Posty
18813
Dołączył(a)
16 paź 2009, 19:20
Lokalizacja
Ślązaczka z krwi i kości

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Zoloft

Avatar użytkownika
przez *Monika* 16 wrz 2010, 21:01
Krwiopij, Po Velaxinie miałam zapisany Zoloft. Nie brałam go długo, jakieś dwa tygodnie, nie umiałam przetrzymać okresu skutków ubocznych. Miałam spięte całe ciało, a to wywoływało u mnie silne lęki,ze coś mi się stanie...takie hipochondryczne wyobrazenia. Ból głowy niesamowity. potem zawroty głowy, ciągle zbierało mnie na wymioty.
Od tamtej pory nie biore żadnych leków. I tak się męczę............
Chciałabym,żeby ktos wymyślił pastylkę, która wyprostowałaby psychikę.
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Główny Moderator
Posty
18813
Dołączył(a)
16 paź 2009, 19:20
Lokalizacja
Ślązaczka z krwi i kości

Re: Zoloft

Avatar użytkownika
przez *Monika* 16 wrz 2010, 21:12
Krwiopij, Pierwszy bioxetin chyba....możesz mnie poprawić Haniu jak źle napisałam. Po nim też była tragedia. Brałam go około miesiąc czasu. Potem Velaxin z pramolanem i Zomirenem przez niecałe 4 miesiace.Zomiren tylko doraźnie. Miałam po Velaxinie pobudzenie i napięcie sięgajace Zenitu. Potem Zoloft. A potem nie poszłam do psychiatry. I od ponad pół roku nie biorę niczego.
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Główny Moderator
Posty
18813
Dołączył(a)
16 paź 2009, 19:20
Lokalizacja
Ślązaczka z krwi i kości

SERTAGEN.

przez nerwicanatrectw 16 wrz 2010, 22:05
Lekarz mi zwiekszyła dawkę Sertagenu, teraz biorę 100 mg dziennie. Ale bardzo dziwnie się czuje, jakiś rozkojażony, zaczołem mieć nawet jakieś lęki. Biore to na nerwicę natręctw.
Napiszcie proszę jak na Was działał Sertagen, i ewentualnie jakie są dobre leki na nerwice natręctw.
Ostatnio edytowano 18 wrz 2010, 10:01 przez Amon_Rah, łącznie edytowano 2 razy
Powód: Łączę z tematem o Asentrze. Warto najpierw się trochę rozejrzeć.
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
02 paź 2009, 17:33
Lokalizacja
trojmiasto

Re: SERTAGEN.

przez nerwicanatrectw 17 wrz 2010, 08:57
2 tygodnie biorę po dawce 50 mg, a od 2 dni 100 mg.
Offline
Posty
6
Dołączył(a)
02 paź 2009, 17:33
Lokalizacja
trojmiasto

Re: Asentra (Asertin)

przez kasztan86 17 wrz 2010, 20:36
U mnie tez zadnych rezultatow. wczoraj bylem u lekarza. kazal dalej brac. nie kazal mi podnosic dawki. biore 50mg. czekam az cos pomoze. na razie nie dziala. kazal mi brac jeszcze 2 -3 tygodnie. powiedzial ze dopiero po 6-ciu tygodniach mozna stwierdzic ze lek nie dziala. musze do tej pory brac. czyli jeszcze 2-3 tygodnie. jesli objawy uboczne mi przejda a nie bedzie poprawy to zwiekszy mi dawke. w zwiazku z tym moge wnioskowac ze bede go bral co najmniej 8 tygodni... mniej wiecej
sulpiryd 200mg sertralina 50mg
Offline
Posty
65
Dołączył(a)
25 sie 2010, 17:47

Re: Setaloft (Sertralinum)

Avatar użytkownika
przez Korba 18 wrz 2010, 13:04
kiedy ja się zacznę dobrze czuć????? :why:
Pieprz-i-vanilia
F60.31 F38 F33 F31
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
12808
Dołączył(a)
22 sty 2010, 22:58
Lokalizacja
nie z tej ziemi

Re: Setaloft (Sertralinum)

Avatar użytkownika
przez Korba 18 wrz 2010, 13:13
tak, już od jakiegoś czasu,
u mnie też posucha :(
Pieprz-i-vanilia
F60.31 F38 F33 F31
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
12808
Dołączył(a)
22 sty 2010, 22:58
Lokalizacja
nie z tej ziemi

Re: Setaloft (Sertralinum)

Avatar użytkownika
przez Korba 18 wrz 2010, 13:35
we've got all the time in the world.... :D

tylko dlaczego nie czuję się tak sielankowo jak w piosence Louisa Armstronga?
Pieprz-i-vanilia
F60.31 F38 F33 F31
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
12808
Dołączył(a)
22 sty 2010, 22:58
Lokalizacja
nie z tej ziemi

Re: Setaloft (Sertralinum)

Avatar użytkownika
przez Korba 18 wrz 2010, 13:44
fajne terminy są działania leków.... nie dość, że czekasz, masz uboki, to jeszcze zero gwarancji, że pomoże
chOj by to strzelił :evil:
Pieprz-i-vanilia
F60.31 F38 F33 F31
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
12808
Dołączył(a)
22 sty 2010, 22:58
Lokalizacja
nie z tej ziemi

Re: Setaloft (Sertralinum)

Avatar użytkownika
przez Korba 18 wrz 2010, 14:17
jeśli jest mowa o trwałym wpływie na układ limbiczny, to czy jest tak jak się obawiam?
bo jak trwały to.... trwały.
Pieprz-i-vanilia
F60.31 F38 F33 F31
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
12808
Dołączył(a)
22 sty 2010, 22:58
Lokalizacja
nie z tej ziemi

Re: Setaloft (Sertralinum)

Avatar użytkownika
przez Korba 18 wrz 2010, 14:27
wybornie :?
Pieprz-i-vanilia
F60.31 F38 F33 F31
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
12808
Dołączył(a)
22 sty 2010, 22:58
Lokalizacja
nie z tej ziemi

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 9 gości

Przeskocz do