SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

Re: Setaloft (Sertralinum)

Avatar użytkownika
przez Korba 12 wrz 2010, 20:29
Haniu głupawka czasem jest jedynym ratunkiem :mrgreen:
Pieprz-i-vanilia
F60.31 F38 F33 F31
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
12808
Dołączył(a)
22 sty 2010, 22:58
Lokalizacja
nie z tej ziemi

Re: Asentra (Asertin)

przez Wujek_Dobra_Rada 13 wrz 2010, 20:24
Brakuje mi tego kopa co mi wenlafaksyna dawała. 2 dzień na dawce 75 mg. Czuję się tylko sztucznie pobudzony. Dam sobie jeszcze miesiąc, jak nic się nie poprawi to pieprze ten lek.

[Dodane po edycji:]

Marek77 napisał(a):22 dzien ..hm narazie stan zawieszenia.. wczoraj wziąłem na sen 200 mg ketrelu..troche mnie zamulił ale sen był w miare dobry ... 100 mg od 5 dni... czekam na efekt pozytywny leku...

[Dodane po edycji:]

...po południu zacząłem odczuwac lekką zwyżke nastroju..nie wiem czy to był skutek ketrelu którego wczesniej nie brałem czy tez lek zaczął działać .. moze poprostu nalezy brac co do joty to co lekarz zalecił choc mój przepisał mi ketrel 25mg..a ja wczoraj na noc wziąłem 200 mg.. w kazdym bądź razie cos drgnęło..nie chce zapeszac ...jestem troche przesądny niestety....


Ketrel jako lek na besenność bierze się do dawki 25 mg. Później już inaczej działa.
Wujek_Dobra_Rada
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez Wujek_Dobra_Rada 13 wrz 2010, 20:55
No to może jedź już na tej wyższej dawce? Ja po 25 mg Ketrelu nie miałem zamulenia na następny dzień. Raz wziąłem 50, miałem problemy z zaśnięciem a następnego dnia ledwo chodziłem ;/
Wujek_Dobra_Rada
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Setaloft (Sertralinum)

przez kasztan86 13 wrz 2010, 21:30
Misiek_NL biore 50mg od 3 tygodni. zero poprawy. 16-tego wrzesnia ide do lekarza pogadac.
sulpiryd 200mg sertralina 50mg
Offline
Posty
65
Dołączył(a)
25 sie 2010, 17:47

Re: Setaloft (Sertralinum)

przez kielbasa82 14 wrz 2010, 14:29
Witam.
Od 3 dni biore Setaloft, lekarz zmienił mi z Zoloftu bo Setaloft jest tańszy.Po tych 3 dniach brania Setaloftu stwierdziłem pogorszenie samopoczucia. Czy miał ktoś z Was podobne doświadczenie??
Substancja ta sama a jednak coś nie tak. Miałem kiedyś taka sytuacje z Effectinem (działał świetnie), ale lekarz zmienił mi na Venlectine i niestety czułem się żle (a jeden i drugi lek to ta sama substancja).
Wypowiedzcie sie pozdrawiam.Pozdrawiam
Offline
Posty
79
Dołączył(a)
14 wrz 2010, 14:23

Re: Setaloft (Sertralinum)

Avatar użytkownika
przez Korba 15 wrz 2010, 13:20
Dzisiaj wskoczyłam na 100 :)

A tak poza tym to na razie nie odczuwam żadnych nowości...
Czasem zresztą już nie wiem, co jest skutkiem ubocznym, a co jest po prostu mną...
Pieprz-i-vanilia
F60.31 F38 F33 F31
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
12808
Dołączył(a)
22 sty 2010, 22:58
Lokalizacja
nie z tej ziemi

Re: Setaloft (Sertralinum)

Avatar użytkownika
przez Korba 15 wrz 2010, 13:29
Krwiopij, hehehe, ja o efektach pozytywnych w ogóle nie myślałam. Mówiąć o nowościach miałam na myśli właśnie uboki, tylko że ja nie wiem już co jest ubokiem a co jobjawem, hehhehe.
Szczękościsk mam jeszcze po citabaxie, więc zakładam że przy sertralinie się utrzyma. Czuję lekkie pobudzenie, ciężko mi usiedzieć przy biurku.
Oczy teletubisia? :mrgreen:

[Dodane po edycji:]

jobjaw :mrgreen:
Pieprz-i-vanilia
F60.31 F38 F33 F31
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
12808
Dołączył(a)
22 sty 2010, 22:58
Lokalizacja
nie z tej ziemi

Re: Setaloft (Sertralinum)

Avatar użytkownika
przez Korba 15 wrz 2010, 13:40
uboki i jobjawy oraz gały jakby non-stop grzały :mrgreen: uśmiałam się :mrgreen:

muszę się przyjrzeć źrenicom, u mnie tego nie widać na pierwszy rzut oka, bo mam bardzo ciemne oczy.
nom.... bardzo ciekawe.... wiesz, że jak nie pomoże, to się bardzo, ale to bardzo wk... zdenerwuję? ;)
Pieprz-i-vanilia
F60.31 F38 F33 F31
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
12808
Dołączył(a)
22 sty 2010, 22:58
Lokalizacja
nie z tej ziemi

Re: Setaloft (Sertralinum)

Avatar użytkownika
przez Korba 15 wrz 2010, 13:54
Dlatego bardzo liczę na to,że (...) ostro sie wezmiesz za siebie.


pod warunkiem, że Haneczka też :D
Pieprz-i-vanilia
F60.31 F38 F33 F31
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
12808
Dołączył(a)
22 sty 2010, 22:58
Lokalizacja
nie z tej ziemi

Re: Setaloft (Sertralinum)

przez kasztan86 15 wrz 2010, 13:56
to czy u was tez sertralina jeszcze nie dziala? u mnie po 24 dniach nic a nic nie zaskoczyla. martwie sie tym. moze nie zadziala nigdy? przeczytalem w sieci ze rozkreca sie do 8 tygodni wiec moze jestem zbytnim pesymista. ale niektorym rozkreca sie juz po tygodniu. stad moje negatywne myslenie.

[Dodane po edycji:]

to czy u was tez sertralina jeszcze nie dziala? u mnie po 24 dniach nic a nic nie zaskoczyla. martwie sie tym. moze nie zadziala nigdy? przeczytalem w sieci ze rozkreca sie do 8 tygodni wiec moze jestem zbytnim pesymista. ale niektorym rozkreca sie juz po tygodniu. stad moje negatywne myslenie.
sulpiryd 200mg sertralina 50mg
Offline
Posty
65
Dołączył(a)
25 sie 2010, 17:47

Re: Setaloft (Sertralinum)

Avatar użytkownika
przez Korba 15 wrz 2010, 14:00
taaa........ po tygodniu....... marzenia :105:
Pieprz-i-vanilia
F60.31 F38 F33 F31
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
12808
Dołączył(a)
22 sty 2010, 22:58
Lokalizacja
nie z tej ziemi

Re: Setaloft (Sertralinum)

przez kasztan86 15 wrz 2010, 15:02
czekamy czekamy. jak sertralina zawiedzie to jakie jeszcze inne leki sa?
sulpiryd 200mg sertralina 50mg
Offline
Posty
65
Dołączył(a)
25 sie 2010, 17:47

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez LukLuk 16 wrz 2010, 15:50
ciągne już 17 dzień na Asentrze w dawce 50mg na dobe.

Przez pierwsze dni chodziłem jak błędna owca, ..
Zaczęło pomagać po 10 dniach, lęki minęły, objawy wegetatywne też :)

Natomiast czuje się jakiś przymulony i mam natłok myśli ..


Trzeba brać dalej i już.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
430
Dołączył(a)
12 lip 2010, 17:42

Re: Asentra (Asertin)

przez kasztan86 16 wrz 2010, 17:50
No ja biore juz 25 dzien i nie czuje sie lepiej. lekarz powiedzial zebym bral dalej. na razie biore dawke 50mg. lekarz powiedzial zebym nie zwiekszal dawki. powiedzial ze lek moze sie rozkrecac przez co najmniej 6 tygodni. jesli przez ten czas sie nie rozkreci nalezy podniesc dawke. byl wyjatkowo ostrozny i nie chcial mi juz dzis podnosic dawki do 100mg. na razie lek nie dziala ale postepuje wedlug instrukcji lekarza.
sulpiryd 200mg sertralina 50mg
Offline
Posty
65
Dołączył(a)
25 sie 2010, 17:47

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 44 gości

Przeskocz do