SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

Re: Zoloft

przez kasztan86 11 wrz 2010, 18:42
no ja narazie biore 20-ty dzien i doslownie zero dzialania leku poza skutkami ubocznymi. nic nie moge na to poradzic. przeciez nie sprawie ze lek nagle magicznie zadziala.

[Dodane po edycji:]

22 dzien... juz nudzi mi sie to :-|
sulpiryd 200mg sertralina 50mg
Offline
Posty
65
Dołączył(a)
25 sie 2010, 17:47

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez rikarika 11 wrz 2010, 19:09
Hej ;)
Czy to możliwe, żeby po pierwszej dawce Asertinu (25 mg) wystąpiły u mnie dość silne skutki uboczne? Wczoraj wzięłam pierwszą 'połowę', dzisiaj drugą i jest to samo :?
Kołatanie serca, zawroty głowy, ledwo się trzymam na nogach, wszystko mnie boli... Wybaczcie, jeśli powielam pytanie- z racji przerażenia nie jestem w stanie całego wątku przeczytać...
Tylko wariaci są coś warci ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
89
Dołączył(a)
26 sie 2010, 19:58

Re: Asentra (Asertin)

przez Wujek_Dobra_Rada 11 wrz 2010, 20:19
Dzisiaj mam jakiś chujowy zjazd. Chyba spieprzyłem całą kurację. Przyznaje się, tydzień temu nie wytrzymałem i 3 dni bawiłem się tramalem. Dawka około 1000 mg dziennie. To gówno jest gorsze niż nie jeden dopalacz. Rozpierdala cała gospodarkę serotoninowo-noradrenalinową. Największa głupota moich ostatnich dni. Naprawdę odradzam zabawy różnymi syfami do kuracji SSRI. :roll:
Wujek_Dobra_Rada
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Asentra (Asertin)

przez kochanie 12 wrz 2010, 10:06
rikarika napisał(a):Hej ;)
Czy to możliwe, żeby po pierwszej dawce Asertinu (25 mg) wystąpiły u mnie dość silne skutki uboczne? Wczoraj wzięłam pierwszą 'połowę', dzisiaj drugą i jest to samo :?
Kołatanie serca, zawroty głowy, ledwo się trzymam na nogach, wszystko mnie boli... Wybaczcie, jeśli powielam pytanie- z racji przerażenia nie jestem w stanie całego wątku przeczytać...



Nie denerwuj się, to jest normalne, minie po kilku dniach. Ja też tak miałam po 1 dawce - myslałam ze po ścianach zacznę chodzić, ale minęło i było dobrze :) więc spokojnie możesz brać dalej.
Offline
Posty
220
Dołączył(a)
26 sie 2010, 15:02

Re: Asentra (Asertin)

przez paradoksy 12 wrz 2010, 10:24
Wujek_Dobra_Rada, zjazd był czymś konkretnym spowodowany?
paradoksy
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez Wujek_Dobra_Rada 12 wrz 2010, 12:15
paradoksy, Jak to zwykle, bez konkretnego powodu. Znowu huśtawka. W czwartek, piątek jakoś w miarę było. Sobota już tak sobie, dzisiaj lipa, więc wziąłem 75 mg sertry... Zobaczymy co będzie się dziać. Tak dalej pójdzie to nie wiem. Chyba wrócę do wenly. W ostatnie 2 dni nastrój co 5 minut mi się zmienia. :(

[Dodane po edycji:]

Znowu mi lepiej, oszaleje. Czy to wzięcie 25 mg więcej może działać jakoś od razu, czy to placebo? :roll: Czy znowu sobie coś wkręcam? :smile:
Wujek_Dobra_Rada
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez paradoksy 12 wrz 2010, 13:14
może Twój organizm jeszcze się nie odzwyczaił od braku wenfly? nie zmieniaj tak dawek sertraliny, bo to źle wpływa na organizm - serotonina świruje, nie wie czy w te, czy wewte.
paradoksy
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez Wujek_Dobra_Rada 12 wrz 2010, 13:20
Mój organizm po większych bólach przyzwyczaił sie do dawki, która nie powinna być wogóle odczuwalna - pół kapsułki 37,5. To jest 1/4 standardowej dawki. Nie mam żadnego lekarza co by się skonsultować, a dzisiaj rano miałem paskudne jazdy. Teraz jest w miarę. :?
Wujek_Dobra_Rada
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez Wujek_Dobra_Rada 12 wrz 2010, 15:24
Mi fajnie działało to 50 mg przez tydzień. Kilka dni lipa była. Dzisiaj jak wziąłem to 75 mg, to jest jakoś o dziwo ok. Chociaż czuję się troszkę sztucznie naspeedowany. Ale to i tak lepsze do tego co było rano. Z wyra nie mogłem sie wywlec. :roll:
Wujek_Dobra_Rada
Offline

Re: Setaloft (Sertralinum)

przez kasztan86 12 wrz 2010, 18:30
ludzie ja juz biore 21-szy dzien i nic. Jak bylo tak jest. Sertralina nic nie poprawila mojego nastroju, nie zminiejszyla nadmiaru mysli. Slowem nie czuje zadnej poprawy. Dzis mija 21-szy dzien jak stosuje ten lek. Chcialbym zeby byla jakas poprawa.
sulpiryd 200mg sertralina 50mg
Offline
Posty
65
Dołączył(a)
25 sie 2010, 17:47

Re: Asentra (Asertin)

przez kasztan86 12 wrz 2010, 18:31
a ja biore 21 dni serte i nic. lol
sulpiryd 200mg sertralina 50mg
Offline
Posty
65
Dołączył(a)
25 sie 2010, 17:47

Re: Setaloft (Sertralinum)

przez Misiek_NL 12 wrz 2010, 19:59
kasztan86, Jaką dawkę bierzesz ??
Misiek_NL
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez Wujek_Dobra_Rada 12 wrz 2010, 20:18
U mnie efekt uboczny wjazdu na wyższą dawkę, objawia się takim rozdrażnieniem, że nie jestem w sposób dostać doła :twisted:
Wujek_Dobra_Rada
Offline

Re: Setaloft (Sertralinum)

Avatar użytkownika
przez Korba 12 wrz 2010, 20:22
damn it..... bardzo optymistycznie tu :mrgreen:
Pieprz-i-vanilia
F60.31 F38 F33 F31
Avatar użytkownika
Offline
ExModerator
Posty
12808
Dołączył(a)
22 sty 2010, 22:58
Lokalizacja
nie z tej ziemi

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: aleleble i 21 gości

Przeskocz do