SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

Re: Zoloft

przez kasztan86 07 wrz 2010, 13:31
Marek77 wspolczuje bardzo... ja na razie biore 15-ty dzien i zero efektu... :/
sulpiryd 200mg sertralina 50mg
Offline
Posty
65
Dołączył(a)
25 sie 2010, 17:47

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez gocha_3 07 wrz 2010, 13:32
hej.

Wczoraj byłam u mojego lekarza. (drugi raz) wcześniej miesiąc temu.
Teraz ma brać 1,5 tabletki asertinu i miansec, bo nie mogłam po asertinie spać.
Brał ktoś kiedyś? Czego mogę się spodziewać... ?
Wczoraj wzięłam 1 tabletkę i spałam bardzo długo (za długo)... i ledwo się z łóżka
zwlekłam... :/
Avatar użytkownika
Offline
Posty
24
Dołączył(a)
28 sie 2010, 21:15

Re: Asentra (Asertin)

przez paradoksy 07 wrz 2010, 20:15
gocha_3, mianseryna?
jaką początkową dawkę dostałaś?
paradoksy
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez gocha_3 07 wrz 2010, 20:25
paradoksy napisał(a):gocha_3, mianseryna?
jaką początkową dawkę dostałaś?



jedną tabletkę - 10 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
24
Dołączył(a)
28 sie 2010, 21:15

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez gocha_3 07 wrz 2010, 20:45
Marek77 napisał(a):14 dzien na sertralinie ..do tej pory brałem 50 mg..dzis wziąłem 25 mg i popołudniu poczułem sie troche lepiej..tak jakby lek zaczynałdziałać... czyżby mniejsza dawka mi bardziej odpowiadała niz standardowa? czy ktos stosował z Was 25 mg sertralina i mu to wystarczyło??


Ja zaczynałam od 25 (jakieś pierwsze trzy dni) potem przeszłam na 50.. a teraz lekarz kazał mi brać 150...
lek chyba działa... ogólnie jest lepiej.. ale miewam bardzo różne dni.. :/
Marek77 dlaczego właściwie zmniejszyłeś dawkę??
Avatar użytkownika
Offline
Posty
24
Dołączył(a)
28 sie 2010, 21:15

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez gocha_3 07 wrz 2010, 20:57
Ja miałam różnego rodzaju rewelacje przez ok pół miesiąca głównie związane z jelitami...
Wydaje mi się , że nie powinieneś zmniejszać dawki, tylko to przeczekać... bo te objawy przechodzą po jakimś czasie...
Przynajmniej tak mówi mój lekarz...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
24
Dołączył(a)
28 sie 2010, 21:15

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez gocha_3 07 wrz 2010, 21:11
hehehe
no tak, lepiej to zataić ;p
Avatar użytkownika
Offline
Posty
24
Dołączył(a)
28 sie 2010, 21:15

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez Milutki 07 wrz 2010, 23:28
Hm, ciekawe rzeczy piszecie...
Samowolki, efekty placebo, 25 mg sertraliny ?

Trochę Wam zazdroszczę, że rozwodzicie się nad takimi drobnostkami jak 25 czy 50 mg.
Ja przez kilka miechów biorę duże dawki (150-200 mg) i niestety nie miałem jeszcze żadnego momentu, że "poczułem się jakoś dziwnie dobrze" jak Wujek_Dobra_Rada.
Ale też praktycznie nie mam żadnych efektów ubocznych (ok, jedynie problemy z XXX :-| ), więc może ten lek na mnie w ogóle nie działa ?
A może, tak jak naście postów temu użytkowniczka Kochanie, warto spróbować końskiej dawki, takie np. 400 mg ??

Marek77 napisał(a):zmniejszyłem by sprawdzic czy nasilenie objawów sie zmniejszy..ból głowy silny jak był jest nadal ale popołudniu naprawde do teraz czuje sie całkiem całkiem..i bądż tu mądry-dlaczego tak sie stało ...

Marek77, ja też chyba ze 2 razy zauważyłem jakąś dziwną poprawę (niewielką, co prawda) i to właśnie wtedy, gdy zapomniałem wziąć części dawki...
Tak się zastanawiam, czy może chodzić tu o rodzaj "pobudzania" organizmu, żeby sam sobie radził w sytuacji, gdy nie dostał tyle leku, co zwykle.
Inaczej mówiąc: stałe dawki mogą osłabiać i usypiać aktywność własną organizmu, a z kolei odwrotnie - od czasu do czasu pominięcie dawki może dawać "kopa" (jako kompensacja braku leku).
Co o tym myślicie, może właśnie w taki sposób trzeba by brać te leki dla lepszego skutku ??? :bezradny:
Moja NN >>> post230132.html#p230132

Co było, to było
Co może być - jest
A będzie to, co będzie...
:bezradny:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
284
Dołączył(a)
03 lip 2009, 23:34
Lokalizacja
Wrocław

Re: Asentra (Asertin)

przez kasztan86 08 wrz 2010, 12:09
ja biore 17-ty dzień i dosłownie nie czuje absolutnie żadnego działania tego leku. To znaczy biore 50mg sertraliny(zoloft) od 17 dni i nic. Wiem, że podobno to sie rozkreca długo ale halo... żadnych efektów? Aż mi trudno sobie wyobrazić, że "nagle" coś zaskoczy. U wiekszości ludzi to działa w miare szybko... po jakiś 2-3 tygodniach ale i tak jakoś nie wydaje mi sie, że to na mnie zadziała. Nie wiem, może jakims pesymistą jestem? Jak zacząłem brać sulpiryd to zaczęło działać po tygodniu, może dwóch. W każdym bądź razie byłem zadowolony z poprawy. Efekt był widoczny i pozytywny. Po tym zolofcie mam tylko jakieś skutki uboczne. Gorzej śpie, nie mam apetytu i ciągle ziewam. Skoro skutki uboczne pojawiają się tak szybko to czemu skutki pozytywne też nie mogą? To tyle jeśli chodzi o moje przemyślenia na temat sertraliny. Jeśli coś się u mnie zmieni na pewno o tym napiszę. 16-tego ide do lekarza i powiem mu, żę nic kompletnie nie działa (no chyba że co coś zaskoczy).
sulpiryd 200mg sertralina 50mg
Offline
Posty
65
Dołączył(a)
25 sie 2010, 17:47

Re: Zoloft - brak apetytu

przez kasztan86 08 wrz 2010, 12:20
17 dzien. placebo
sulpiryd 200mg sertralina 50mg
Offline
Posty
65
Dołączył(a)
25 sie 2010, 17:47

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez gocha_3 08 wrz 2010, 12:36
..no ja mam w sumie podobnie...
biorę asertin już miesiąc i pomijając kilka dni, kiedy faktycznie czułam się lepiej.. to nie widzę poprawy....
ale cóż...
czekam cierpliwie
Avatar użytkownika
Offline
Posty
24
Dołączył(a)
28 sie 2010, 21:15

Re: Asentra (Asertin)

przez paradoksy 08 wrz 2010, 12:54
poczekajcie trochę, niech się rozkręci

gocha_3, ja zaczynałam mianserynę od 30 mg, a skończyłam na 60 mg. 10 mg to naprawdę minimalna dawka, nie przejmuj się sennością - organizm z czasem się przyzwyczai i nie będziesz tak bardzo senna.
paradoksy
Offline

Re: Zoloft - brak apetytu

przez mikamika 08 wrz 2010, 13:19
kasztan86 napisał(a):17 dzien. placebo


a jak z apetytem?
mikamika
Offline

Re: Zoloft - brak apetytu

przez paradoksy 08 wrz 2010, 13:28
poczytaj wątek o Asentrze (ta sama substancja czynna - sertralina).
paradoksy
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości

Przeskocz do