SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

Re: Asentra (Asertin)

przez Zenonek 10 sie 2010, 13:32
Shadowmere,

To jaka dawe teraz bierzesz Sertraliny ?

Lęki juz sie redukuja ?
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: Asentra (Asertin)

przez noowy6 10 sie 2010, 17:06
Czy po Sertralinum może zwiekszyć sie apetyt ? ;> Wyrzuciłem ulotke i nie mam jak sprawdzic
"Żyj szybko, umieraj młodo"
Offline
Posty
190
Dołączył(a)
13 wrz 2009, 14:16
Lokalizacja
Gdańsk

Re: Asentra (Asertin)

przez Shadowmere 10 sie 2010, 17:09
noowy6, może.ale wiele osób ma zahamowane laknienie na sertralinie,w tym również ja.
Shadowmere
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Asentra (Asertin)

przez noowy6 10 sie 2010, 17:15
dzieki za odp ;) ;*
"Żyj szybko, umieraj młodo"
Offline
Posty
190
Dołączył(a)
13 wrz 2009, 14:16
Lokalizacja
Gdańsk

Re: Asentra (Asertin)

przez Lili-ana 10 sie 2010, 18:12
a ja właśnie miałam większy apetyt po sertralinie i dopadał mnie wilczy głód zawsze około 2 godziny po zażyciu tabletki :)
Lili-ana
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez noowy6 10 sie 2010, 20:13
No ja też tak teraz mam po paru godzinach od przyjecia sertraliny mega apetyt ;) Lili-ana pomogła ? ;> Miałaś jeszcze jakieś skutki uboczne ;>?
"Żyj szybko, umieraj młodo"
Offline
Posty
190
Dołączył(a)
13 wrz 2009, 14:16
Lokalizacja
Gdańsk

Re: Asentra (Asertin)

przez Lili-ana 10 sie 2010, 22:35
noowy6 napisał(a):No ja też tak teraz mam po paru godzinach od przyjecia sertraliny mega apetyt ;) Lili-ana pomogła ? ;> Miałaś jeszcze jakieś skutki uboczne ;>?

Dla mnie to nie był skutek uboczny, bo ja bardzo szczupła jestem.
Sertra mi pomagała, fajnego kopa do życia miałam i motywację ale niestety jelita mnie bolały po niej i musiałam zmienić na paroksetynę(mniejsza dawka leku) i jest OK ale tej energii fajnej jak po sertralinie nie ma :?
Lili-ana
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez noowy6 11 sie 2010, 14:32
Lili-ana jaką dawkę jadłaś ? ;> Jakie miałaś skutki uboczne ? Kiedy zadziałała ?
"Żyj szybko, umieraj młodo"
Offline
Posty
190
Dołączył(a)
13 wrz 2009, 14:16
Lokalizacja
Gdańsk

Re: Asentra (Asertin)

przez Shadowmere 11 sie 2010, 14:36
już jem 2 tygodnie i dupa pawiania.Nie jest fajnie.
Shadowmere
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez Shadowmere 11 sie 2010, 14:55
Amon_Rah, od 50-tki zaczynales?
Shadowmere
Offline

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez REN 11 sie 2010, 15:14
dwa tygodnie temu zwiekszylem dawke z 50 do 100mg ale mam wrazenie ze nic to nie dalo :( nie jest tak fajnie jak trzy miesiace temu buu :(
Avatar użytkownika
REN
Offline
Posty
16
Dołączył(a)
06 maja 2010, 17:07

Re: Asentra (Asertin)

przez paradoksy 11 sie 2010, 19:58
a mi jest fajnie w połączeniu z perazyną.
paradoksy
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez Wujek_Dobra_Rada 11 sie 2010, 20:06
Ja biorę tydzień dopiero. Efekty uboczne w postaci delikatnego rozdrażenienia przeszły. Do tego biorę jakieś pół tablety dawki 37,5 Velaxinu. I czuję się paskudnie. Huśtawka nastrojów, pomiędzy źle a bardzo źle ;/
Wujek_Dobra_Rada
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez paradoksy 11 sie 2010, 20:14
tez miewam posrane hustawki, bardzo wytracajace mnie z rownowagi
ale na codzien, w trakcie dnia jest w miare ok
na pewno lepiej niz bylo pol roku temu
paradoksy
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google [Bot], Psychotropka`89 i 28 gości

Przeskocz do