SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

Re: Asentra (Asertin)

przez Zenonek 06 sie 2010, 17:29
Shadowmere,

Ale bierzesz tylko 50 mg na razie ?
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: Asentra (Asertin)

przez Shadowmere 06 sie 2010, 17:32
hmm...bardzo się staram brac tyle ile trzeba,ale mam jazdy-czasami zmniejszam,czasami zwiększam.nosi mnie.
Shadowmere
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez Zenonek 06 sie 2010, 17:36
Shadowmere,

Tzn, ze bierzesz czasami po 75 czy 100 :roll: ?
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Asentra (Asertin)

przez Shadowmere 06 sie 2010, 17:44
Zenonek, :hide: nie bij Hani.nie moglam sie dzis powstrzymac i zeżarlam 100,czasami naprawde nie umiem zapanowac nad sobą :? Wstyd i żenada.
Shadowmere
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez Magdaa 06 sie 2010, 18:07
I jak Hania, lepiej Ci po sertralinie czy lepiej było na esci? Kurcze, mi się wydaje że jednak Asertin był bardziej dla mnie niż ten Depralin, ale lekarz mi nie chce zmienić, mówi że na sertralinie w manie wpadłam i że nie będzie sertraliny :?
Magdaa
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez Shadowmere 06 sie 2010, 18:10
Magdaa, wiesz Madzia dopiero tydzien biorę..wiec pewnie jest za wcześnie by ocenic co lepsze..jestem bardzo pobudzona,lęki nasilone...po esci byl spokoj przynajmniej :?
Shadowmere
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez Zenonek 06 sie 2010, 19:03
Shadowmere napisał(a):Zenonek, :hide: nie bij Hani.nie moglam sie dzis powstrzymac i zeżarlam 100,czasami naprawde nie umiem zapanowac nad sobą :? Wstyd i żenada.



Haha no ladnie takem przypuszczal....pffff a nie lepiej 75 wpierw ? :P :8):

Bo bede musial przelozyc kogos przez kolano... :mrgreen:

Hania dostalem od Ciebie pw, ale nie moge jej otworzyc :105: :silence:
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: Asentra (Asertin)

przez Shadowmere 06 sie 2010, 19:10
Sprobuj teraz,ok?wyslalam ponownie.
Shadowmere
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez zdesper 06 sie 2010, 19:30
a moze rzeczywiscie zwiekszanie poziomu serotoniny nie sluzy depresjii? Nabieram co do tego coraz wiekszego przeswiadczenia. Biore obecnie coaxil(tianeptyna) ktory dziala przeciwnie do ssri i kurde jestem taki spokojniutki...taki mily dla wszystkich..koncentracja poszla znacznie do gory:).Moze cos w tym jest..
zdesper
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez pete_27 06 sie 2010, 19:35
Nie wiem czy widzieliście, ale ostatnio pojawiła się hipoteza, że za depresję odpowiada.... zbyt wysoki poziom serotoniny :D
pete_27
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez zdesper 06 sie 2010, 19:41
Cos w tym jest..serotonina ogolnie oslabia organizm i jej nadmiar moze powodowac ze czlowiek jest taki zobojętniony..bez emocjii..bez zadnej motywacjii ..taka ciapa po prostu:). Ja np ustalilem dzisiaj z lekarzem ,że mojemu organizmowi nie sluza ssri ani snri ani tez cokolwiek co zwieksza ilosc serotoniny bo to po prostu zwiększa moja depresje i nerwowosc;). Ale wystraczy spojrzec po sobie.Ile jest osob na tym forum co bierze leki latami i nie czuje w ogole poprawy. W większosci przypadkow osoby te caly czas maja leki ktore cos tam kombinuja z serotonina..

Chociaz to tez nie jest takie proste na jakie wyglada..bo ssri moga nie tyle zwiekszac co stabilizowac ilosc serotoniny .
zdesper
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez pete_27 06 sie 2010, 20:03
Mi się wydaje, że za zobojętnienie, brak emocji niekoniecznie odpowiada wysoki poziom serotoniny. Ja obstawiam, że dzieje się tak bo jest blokowany wychwyt zwrotny i to jest tego przyczyną. Swego czasu eksperymentowałem z MDMA, które bardzo mocno podnosi jej poziom i poziom emocjonalny podczas tego stanu jest wspaniały, a człowiek tonie w zalewie emocji i uczuć. Tylko, że ecstasy powoduje wyrzut serotoniny co podnosi jej poziom. Patrząc na działanie mózgu wychwyt odgrywa dość istotną rolę - zamyka cykl transportu impulsów nerwowych. A te impulsy to mogą być właśnie uczucia, emocje etc. Ale to moja teoria:)

Istnieje też hipoteza że za stan o którym piszesz odpowiada wtórny spadek dopaminy.

[Dodane po edycji:]

BTW-czy nie stałeś się przypadkiem bardziej emocjonalny na tym leku?
pete_27
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez Shadowmere 06 sie 2010, 20:24
zdesper, nie wiedzialam,że stan hipomani to zobojętnienie i nasilenie depresji 8)
Shadowmere
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez zdesper 06 sie 2010, 21:53
nie ja nie mialem hipomanii..to byl po prostu silny lęk..wylaczenie myslenia ..debilizm i nie wiadomo co jeszcze:D.Nie mialem co ze soba zrobic i mialem gonitwe mysli wiec myslalem ze byla to hipomania..ale lekarka wyprowadzila mnie z błędu.Co gorsza na takich lekach jak citalopram escitalopram wenlafaksyna czy ostatnio fluwoksamina nie czulem po prostu nic ..nawet w ktoryms momencie nie wiedzialem czy jest dzien czy nic bo wszystko stalo sie takie bezbarwne:D



Ja obstawiam, że dzieje się tak bo jest blokowany wychwyt zwrotny i to jest tego przyczyną

no czyli masz więcej serotoniny ...w szczelinie miedzy synapsami.:)

mdma to jest jak mieszanka amfy i meskaliny(serotonina) i akurat ten naplyw uczuc moze wynikac z tego komponentu amfetaminowego :).Nie sadze zeby w przypadku uwalniania duzej ilosci serotoniny czlowiek czul nadmiar emocjii.To jak z lsd czy grzybami...Mialem z tym stycznosc i powiem szczerze ze w trakcie tripowania nie czulem nic a nic pozytywnego a wrecz bylem zbluntowany jak po ssri:D




BTW-czy nie stałeś się przypadkiem bardziej emocjonalny na tym leku?


Po prostu więcej przyjemnosci czuje na coaxilu..nawet lody mi dzisiaj inaczej smakowaly...:D.I powietrze takie rzęskie;))

[Dodane po edycji:]

rześkie:D
zdesper
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 18 gości

Przeskocz do