SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

Re: Asentra (Asertin)

przez Lili-ana 29 lip 2010, 14:17
Shadowmere napisał(a):aree1987, o w mordę.to niedobrze.ja lęków nie mam,czuję się nienajgorzej,ale co z tego,skoro cale życie prześpie :mrgreen: To szukanie leku jest frustrujące...Biorę trzy ni,myślisz,że jeszcze poczekać?

oczywiście, że poczekaj. U mnie np. było tak, że pierwszego dnia wywaliło mnie jak po amfetaminie, a potem przez następny tydzień usypiałam na stojąco w ciągu dnia ale potem zaczęło się to zmniejszać i senność w ciągu dnia całkowicie zniknęła i miałam dużo energii do działania.
Moim zdaniem to najlepszy lek pod tym wzgędem z wszystkich ssri jakie brałam, a brałam poza sertraliną, citalopram(meeeeeeeeeeeega senność miałam przez cały czas brania), teraz biorę paroksetynę i jest OK ale sertralina dawała mi lepszego kopa w ciągu dnia niż paro.

Moja rada: poczekaj :!:
Lili-ana
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez Shadowmere 29 lip 2010, 14:28
Lili-ana, dzięki :) czyli też bylas przez jakiś czas senna?A możesz powiedziec czemu odstawilas sertralinę,skoro najbardziej Ci slużyla?
Shadowmere
Offline

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez aree1987 29 lip 2010, 14:42
Shadowmere napisał(a):aree1987, o w mordę.to niedobrze.ja lęków nie mam,czuję się nienajgorzej,ale co z tego,skoro cale życie prześpie :mrgreen: To szukanie leku jest frustrujące...Biorę trzy ni,myślisz,że jeszcze poczekać?


Pewnie, że tak na razie to może być jak na rollercosterze raz góra raz dół, ale do mca powinno się ustabilizować. Owszem sertralina dobrze u mnie sprawadzała się antydepresyjnie ale na fobie kiepawo, no a u mnie to jest problem nr 1.
wenlafaksyna 450mg
--

I'm forever black-eyed
A product of a broken home
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1173
Dołączył(a)
15 lip 2009, 21:54

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Asentra (Asertin)

przez Zenonek 29 lip 2010, 14:48
Shadowmere napisał(a):a ja mam pytanie-ile należy poczekać na pelne dzialanie leku?W ulotce piszą,że tydzien do dwoch,a jak to się do rzeczywistości? :P Pozdrawiam.



HEHE, przeciez dobrze wiesz jak jest.... :)

Minimum 1 do 2, ale miesiecy...
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: Asentra (Asertin)

przez Shadowmere 29 lip 2010, 15:02
Zenonek, nie jest to jakimś pewnikiem.Jak bylam w szpitalu to psych mowil,że jesli zmiana z jednego ssri na następny nastąpila od razu,bez okresu przerwy,efekty powinny być już po kilku dniach.Pamiętajcie,że TO NIE JEST moj pierwszy lek.
Shadowmere
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez Zenonek 29 lip 2010, 15:07
Shadowmere,

Co do tego to nie wiem nie pytalem sie swojej lekarki, ale....mozliwe, ze tak.

Tzn ja mysle, ze jak wszystko bedzie to zalezalo od jednostki, od placebo i od faktycznego dzialania :)

Czyli jak zawsze :).
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: Asentra (Asertin)

przez Shadowmere 29 lip 2010, 15:12
Zenonek, więc tak:placebo nie będzie.
dzialanie faktyczne-to jeden z dwoch leków,ktore faktycznie poczulam w sensie fizycznym
jednostka-wyjątkowa :hide: :P
Shadowmere
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez Zenonek 29 lip 2010, 15:22
Shadowmere,

A ile bralas najdluzej Sertraline?
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: Asentra (Asertin)

przez Shadowmere 29 lip 2010, 15:30
ojj.nie pamiętam.to byl moj pierwszy "dluższy" lek.Słoneczko zaczelo wychodzic chyba dopiero kolo drugiego miesiąca.A jak sloneczko zaczelo wychodzic-to ja bach! odstawilam :roll: I już więcej nie bralam.
Shadowmere
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez Lili-ana 29 lip 2010, 15:58
Shadowmere napisał(a):Lili-ana, dzięki :) czyli też bylas przez jakiś czas senna?A możesz powiedziec czemu odstawilas sertralinę,skoro najbardziej Ci slużyla?

Miałam problemy z jelitami po tym(zaparcia, bóle, skurcze), po prostu sertraliny bierze się dużo, bo 75mg w moim przypadku i to było jak dla mnie za dużo. Teraz biorę 15mg paroksetyny i jest OK, żadnych problemów z brzuszkiem nie mam :smile:
Lili-ana
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez aniusia001 29 lip 2010, 20:54
No ja też byłam zdziwiona że zapisano mi 2x50mg Asertinu a citronil tylko 20mg. Dlaczego setraliny bierze się dużo? Na razie jest ok. tylko ten ucisk w gardle męczy mnie jeszcze.
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
17 cze 2010, 14:29

Setaloft czy dla mnie bedzie ok? Jestem...

przez sew333 31 lip 2010, 19:15
Witam. Nie wiem od czego zacząć. Otóż nazywam sie Seweryn. MAm 24 lata. Cierpie na nerwice natrectw. A konkretnie chorobliwie boje sie o mój komputer , za który dałem grube pieniadze. Boje sie ,że coś wpadnie do obudowy, że jakaś kropla sie dostanie. Nie mówie nic przy nim.
Tak samo jak inni wchodza do pokoju , boje sie o niego , mam natretne mysli ,ze jak ktoś byl w pokoju , to musialo sie cos stać;/
BOje sie okna otwierac , wiem ze to jest niemozliwe , ale mam obawy ze deszcz by wpadl do środka kompa. Wiem ,ze to jest chore.
Mam tak od kilku miesiecy. Lekarz psychiatra powiedzial ,ze to jest nerwica natrectw obsesyyjno cos tam. Ze gdyby nie komputer to przeszlo by na cos innego;/. Z tego powodu moich chorych myśli sie kłóce czesto z osobami z rodziny.
Przepisal mi lek Setaloft,ale czytam teraz ulotke i przerazily mnie objawy uboczne jak np PSYCHOZY, omamy i inne.
Co teraz robić? Aha jakis miesiac temu bralem PAROGEN ( po 4 dniach mnie zwalilo z nóg ) i odstawilem. MIalem same objawy uboczne.
Lekarz powiedzial ,ze sie nakrecilem ( czytalem troche tego forum ) , bo to nie mozliwe bylo po 4 dniach brania. Wiec? Jak to bedzie z tym lekiem Setaloft?
Brac go? CZy moze leki mi po prostu nie służą??? Chociaz od jakiegos czasu biore COAXIL i zadnych złych objawów nie mam.
Jednak mam obawy o te mocniejsze leki, jak parogen , ktory bralem. Zaburzenia seksualnosci to wiem,że ich sobie nie wkrecilem , bo faktycznie nie moglem osiągnac orgazmu. NO ale to chodziło o ogólne samopoczucie. Czy to bylo nakrecenie , czy to byly objawy uboczne?
A teraz mam brać ten Setaloft, nie chce powtórki sytuacji. Jak to moze byc? Jaka to grupa leków i czy tez mocna jak paroksetyna? Bo ktos pisal ze podobne dzialanie ma do PArogenu:( A moze inaczej leczyć te natrectwa , naturalnie terapią jakąś? POMOCY !



( Od niecalego roku mam te objawy nerwicy natrectw )
Offline
Posty
87
Dołączył(a)
08 lut 2009, 18:19

Re: Setaloft czy dla mnie bedzie ok? Jestem...

Avatar użytkownika
przez *Monika* 01 sie 2010, 15:29
sew333, strasznie długo zwlekałeś z objawami. Dlaczego?
Leki niestety musisz na sobie wypróbowac,zaufać psychiatrze. One tylko złagodzą objawy Twojej nerwicy n., natomiast przyczyny nie usuną.
Przyczynę usunąc może psychoterapia. Uruchomił się w Tobie mechanizm, który powoduje myśli obsesyjno kompulsacyjne. A co spowodowało uriouchomienie tego mechanizmu...tego dowiesz się na terapii. Poczytaj w innych wątkach.
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Główny Moderator
Posty
18813
Dołączył(a)
16 paź 2009, 19:20
Lokalizacja
Ślązaczka z krwi i kości

Re: Setaloft czy dla mnie bedzie ok? Jestem...

przez sew333 02 sie 2010, 02:36
Nie wiem czy to ma coś dorzeczy. Ale jestem też uzależniony od alkoholu. Jednak mam prawie 2 letnią abstynencje. Chodze teraz na pogłebioną terapie co tydzień. Problem alkoholu zniknął z mojego życia ,wiem ,ze to złudne moze byc, no ale nie pije i nie ciągnie mnie. No i ta terapia pogłebiona teraz. Jednak cholera z kolei teraz meczy mnie ta nerwica;//

I tu pytanie. Monika a jaką miałaś na myśli terapie? Są takie na temat nerwic różnych? Bo moja obecna dotyczy tylko alkoholu i emocji.
A ja bym chciał właśnie pochodzić na jakąś terapie nerwic czy coś.
Offline
Posty
87
Dołączył(a)
08 lut 2009, 18:19

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Google Ads [Bot] i 8 gości

Przeskocz do