SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

Re: jak działa sertagen??

przez ankaanka775 15 lip 2010, 20:23
po pół roku odstawiłam sertagen,nie działał
potem dostałam bioxetin -ten tylko skutki uboczne miał ,zero działania -odstawiłam
do tej pory nic nie biore ,ale ide do lekarza bo jest coraz gorzej
Offline
Posty
89
Dołączył(a)
26 lut 2009, 16:00

Re: Asentra (Asertin)

przez nervka 19 lip 2010, 00:42
Witajcie.Chcialam zapytac ,czy gdy braliscie Asertin 50 to mieliscie bardzo malownicze sny,bardzo realistyczne,wrecz przepelnione akcją i niekiedy koszmarem? Nie smiejcie sie prosze,bo po parogenie np,.w ogole nie spalam (góra 3 -5 godzin na dobe) i nie sniłam w ogole-A po asertinie nagle wpadlam w jakąś senną doline-) I drugie pytanko:czy ktoś wyraznie lepiej sie czul po np 2 tygzazywania leku,czy zmniejszyly sie lęki i agorafobia? Dziekuje z góry za odpowiedzi. Pozdrawiam z chlodniejszego wieczoru ...(nareszcie) :hide: :zzz: :105:
Offline
Posty
49
Dołączył(a)
15 mar 2010, 13:38
Lokalizacja
Poznań

Re: Asentra (Asertin)

przez Lili-ana 19 lip 2010, 11:39
Tak, ja miałam po Asertinie niesamowite i realistyczne sny, bardzo mi się to podobało, choć niektóre były przerażająco koszmarne.
A lęki zmniejszyły się rzeczywiście szybko, nie pamiętam dokładnie, pewnie tak będzie po 2-3 tygodniach ale w zamian za to stałam się aż nazbyt odważna i agresywna :roll:
Lili-ana
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez martu 19 lip 2010, 18:06
Mi asentre przepisala lekarz jakos 3 lata temu. Brałam ją dlugi okres czasu, przyczną była/jest nerwica depresyjno-lękowa. Pomogła mi, lecz niedawno znów zaczełam się źle czuć, w dodatku byłam zmuszona zmienić lekarza. Psychiatra zaproponowała mi zmianę leku na inny (Bioxetin 20 mg), brałam go 27 dni lecz z niedobrym skutkiem, nasilał tylko moje objawy i czułam sie po nim tylko gorzej. Dlatego obecnie postanowiłyśmy w lekarzem wrócić do Asentry. Mam nadzieję , że znów poczuje się lepiej bo obecnie 5 tyg chodze w takim stanie. Czy ktoś z Was wracał ponownie do Asentry ? Jak to wyglądalo?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
118
Dołączył(a)
16 lip 2010, 19:57

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez martu 20 lip 2010, 13:08
Z tego co ja wiem, to asentra właśnie pobudza, ale na każdego może działać inaczej.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
118
Dołączył(a)
16 lip 2010, 19:57

Re: Asentra (Asertin)

przez Shadowmere 20 lip 2010, 13:31
ona3566, spróbuj-niedobory serotoniny mogą się objawiać zarowno nadmierną sennością i jak i bezsennością,więc teoretycznie wyregulowanie jej mogloby przywrócić Ci sen.powodzenia! ;)
Shadowmere
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez nervka 20 lip 2010, 22:36
To prawda,sen poprawia.Po parogenie- mialam oczy jak kola od wozu do 4 rano.Pomagalam sobie polowka xanaxu-ale odstawilam by sie nie uzaleznic.Teraz nareszcie po asertinie czuje po 1.00 w nocy ze jestem zmeczona,klade sie,nie wierce w lozku--zasypiam...I procz jednej w nocy pobudki na wc,spie do rana. Nareszcie!
Offline
Posty
49
Dołączył(a)
15 mar 2010, 13:38
Lokalizacja
Poznań

Re: Asentra (Asertin)

przez nervka 25 lip 2010, 11:31
bez wątpienia,pomaga..a sny uspokoily sie,gdy biorę cala tabl.a nie polowke..Nareszcie trochę wytchnienia od napadów paniki,jakie miewalam biorąc parogen. Pozdrawiam.
Offline
Posty
49
Dołączył(a)
15 mar 2010, 13:38
Lokalizacja
Poznań

Re: Asentra (Asertin)

przez paradoksy 25 lip 2010, 22:48
nervka, ja też tak miałam na początku, ale z czasem minęła mi senność i znowu jest tak jak było.
paradoksy
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez Shadowmere 27 lip 2010, 15:44
Kolejna próba z sertraliną,zaczęłam tym razem od niższej dawki,więc mam nadzieję,że obejdzie się bez horrorów. :zonk:
Shadowmere
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez paradoksy 27 lip 2010, 20:38
od dzisiaj mam podwójną dawkę, zobaczymy co się będzie działo
paradoksy
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez betii 27 lip 2010, 21:55
gdybys po podwojnej dawce poczula sie gorzej zmiejsz od razu...
ja po braniu 50 mg i przejsciu na 100, dostalam takiego dola, takie lęki, placze,sennosc... trwalo to ok 7 dni az wylądowalam w szpitalu........ odstawiono mi asentre. Niektorzy ją dobrze tolerują.
ale napisalam to zebys tez miala to na uwadze.Obserwuj siebie. Ja mialam po tej dawce obsesyjne mysli S. dowiedzialam sie ze tak moze byc przy braniu nowego leku jak tez przy zwiek.dawki.
w maju pisalam tutaj o tym w tym wątku.
Offline
Posty
265
Dołączył(a)
01 maja 2010, 17:38

Re: Asentra (Asertin)

przez paradoksy 28 lip 2010, 07:48
narazie jest ok, wczoraj po drugiej dawce dostałam powera, a dzisiaj wstałam dużo wcześniej niż zwykle (biore od wczoraj jeszcze pernazyne - wspaniale się po niej śpi i nie zamula z rana :shock: ), więc póki co jest dobrze.

ale dziękuję za info :)
paradoksy
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez Shadowmere 28 lip 2010, 10:35
Świetnie i dlugo spalam,zero wybudzania. :shock: Jestem w szoku,żę idzie tak dobrze.Już po drugiej tabletce.
Shadowmere
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 25 gości

Przeskocz do