SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

Re: Asentra (Asertin)

przez korsarz222 26 maja 2010, 11:19
Czy picie kawy oraz spożywanie posiłków ma jakiś wpływ na działanie asentry?
Może powinno się całkowicie odstawić kawe? Zażywać na czczo czy po posiłku, a moze nie ma to znaczenia?
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
26 maja 2010, 11:16

Re: Asentra (Asertin)

przez xerox 26 maja 2010, 11:51
Nie ma znaczenia czy pijesz kawę (pod warunkiem że masz dobre ciśnienie).

Z tego co wyczytałem to sertralina wchłania się bardzo szybko i po 3 godzinach jest już w pełnym stężeniu w osoczu krwi i nie ma znaczenia czy bierzemy na czczo czy po posiłku. Większość tabletek powinno zażywać się jednak po posiłku (po co sobie niszczyć żołądek?).

P.S. Łączył ktoś Asentrę z preparatem o nazwie Bodymax?
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
22 maja 2010, 19:47

Re: Asentra (Asertin)

przez Shadowmere 26 maja 2010, 12:04
Bodymax to witaminy z żeńszeniem :smile: Łącz śmiało na zdrówko.
Shadowmere
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez REN 26 maja 2010, 14:06
paradoksy napisał(a):REN, mi moja psychiatra w przypadku działania nasennego poleciła brać wtedy wieczorem, a nie rano. Zapytaj swojego psychiatrę o to :)


ja biore Asentre jak wstaje czyli kolo godziny 13 i w dalszej czesci dnia nie jestem senny
problem jest wlasnie przed 13 bo bardzo ciezko jest mi sie zwlec z wyrka no i mam rano bardzo intensywne sny
ale jak juz wstane to momentalnie jestem obudzony i gotowy do dzialania
pytalem lekarza o to i powiedzial ze to powinno ustapic za jakis czas
Avatar użytkownika
REN
Offline
Posty
16
Dołączył(a)
06 maja 2010, 17:07

Re: Asentra (Asertin)

przez xerox 26 maja 2010, 14:20
Ja też mam problemy ze wstawaniem bo zawsze rano napada mnie lęk i wymioty psychogenne - ale po wzięciu tabletki stopniowo przechodzi.
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
22 maja 2010, 19:47

Re: Asentra (Asertin)

przez bardzo_smutna 26 maja 2010, 22:54
Ja po zwiekszeniu dawki asertinu ze 100 do 150 mg potrzebuje straszliwie duzo snu, tzn w ciagu dnia nie jestem senna ale moglabym spac kilkanascie godzin na dobe. Generalnie jestem strasznie zdezorientowana, zawsze po zwiekszeniu dawki mialam fatalny nastroj i silne mysli samobojcze, ale to przechodzilo po jakichs 4 tygodniach, wiec myslalam ze tym razem tez tak bedzie. Teraz biore wieksza dawke juz od 7 tygodni i zero poprawy, jedyne na co mam ochote to wyskoczyc z okna. Do tej pory asertin niwelowal u mnie lek przed ludzmi, a teraz to wszystko wrocilo. Musze isc do psychiatry, chyba czeka mnie zmiana leku. I zero motywacji do terapii, ktora polega na popadaniu w coraz wiekszy kryzys i straszliwej meczarni przez 2 czy 3 lata...
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
25 maja 2010, 15:23

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez aree1987 26 maja 2010, 23:13
bardzo_smutna napisał(a):Ja po zwiekszeniu dawki asertinu ze 100 do 150 mg potrzebuje straszliwie duzo snu, tzn w ciagu dnia nie jestem senna ale moglabym spac kilkanascie godzin na dobe. Generalnie jestem strasznie zdezorientowana, zawsze po zwiekszeniu dawki mialam fatalny nastroj i silne mysli samobojcze, ale to przechodzilo po jakichs 4 tygodniach, wiec myslalam ze tym razem tez tak bedzie. Teraz biore wieksza dawke juz od 7 tygodni i zero poprawy, jedyne na co mam ochote to wyskoczyc z okna. Do tej pory asertin niwelowal u mnie lek przed ludzmi, a teraz to wszystko wrocilo. Musze isc do psychiatry, chyba czeka mnie zmiana leku. I zero motywacji do terapii, ktora polega na popadaniu w coraz wiekszy kryzys i straszliwej meczarni przez 2 czy 3 lata...


Miałem identycznie na 150mg ciągłe spanie, dezorientacja, a jak się denerwowałem miałem zawroty głowy, lęk wrócił i skończyło się zmianą leku.
wenlafaksyna 450mg
--

I'm forever black-eyed
A product of a broken home
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1173
Dołączył(a)
15 lip 2009, 21:54

Re: Asentra (Asertin)

przez bardzo_smutna 27 maja 2010, 00:23
A na jaki lek zmieniles? I przez ile czasu miales takie objawy? Ja na 150 mg czuje sie naprawde fatalnie, nawrot depresji, a po 7 tygodniach od zwiekszenia dawki skutki uboczne powinny mi minac, do tej pory przynajmniej tak bylo.
Offline
Posty
11
Dołączył(a)
25 maja 2010, 15:23

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez aree1987 27 maja 2010, 12:48
bardzo_smutna napisał(a):A na jaki lek zmieniles? I przez ile czasu miales takie objawy? Ja na 150 mg czuje sie naprawde fatalnie, nawrot depresji, a po 7 tygodniach od zwiekszenia dawki skutki uboczne powinny mi minac, do tej pory przynajmniej tak bylo.


Brałem ogólnie od czerwca do listopada, a mc przed miałem zwiększoną dawkę na 150mg. Lekarz mi zmienił lek wtedy na wenlafaksyne.
wenlafaksyna 450mg
--

I'm forever black-eyed
A product of a broken home
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1173
Dołączył(a)
15 lip 2009, 21:54

Re: Asentra (Asertin)

przez Agalaskowiak 27 maja 2010, 21:49
Kupię pilnie lek Asentra. Proszę o kontakt: ******@wp.pl
Ostatnio edytowano 01 cze 2010, 19:18 przez Amon_Rah, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Na forum nie handlujemy lekami. Dla przypomnienia, że istnieje regulamin- ostrzeżenie numer 1.
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
31 lip 2009, 17:19

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez never1337 27 maja 2010, 22:31
biore to juz 11 dzien, przez 6 dni 25mg, a teraz od 5dni juz 50mg... nie czuje jakis efektow poki co, ale biore dalej twardo... licze,ze w koncu cos sie zmieni, lęki odczuwam poki co po staremu. z efektow ubocznych ktore byly dosc mocne na poczatku jak suchosc w ustach i jadlowstret, powoli ustepuja i sa do zniesienia. no i podniesienie z lozka po tym graniczny z cudem nawet po 10h snu... :D
Avatar użytkownika
Offline
Posty
74
Dołączył(a)
19 lut 2009, 13:25
Lokalizacja
Kraków

Re: Asentra (Asertin)

przez Zenonek 28 maja 2010, 08:58
Raczej nie licz na poprawe przed 3 tygodniem. Ja dopiero po 6-7 tygach czuje sie jako tako.
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez never1337 28 maja 2010, 16:11
no zamierzam brac i poczekac... poki co mam w ten weekend cholerny stres ;/ 2 wazne sprawy musze zalatwic, i jestem tak zestresowany,ze ledwo sobie radze...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
74
Dołączył(a)
19 lut 2009, 13:25
Lokalizacja
Kraków

Re: Asentra (Asertin)

przez xerox 30 maja 2010, 19:55
Już drugi tydzień minął i muszę przyznać że wróciła chęć do życia. W celu pozbycia się rannych lęków i niemożności opuszczenia łóżka biorę Asentrę o 5 rano (ustawiam budzik wcześniej). I jest git :)
Offline
Posty
5
Dołączył(a)
22 maja 2010, 19:47

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: klaudi i 38 gości

Przeskocz do