SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

Re: Asentra (Asertin)

przez Shadowmere 06 maja 2010, 12:27
Wczoraj wpadlam w totalną histerię,wyłam tak mocno,że sądzilam,że się uduszę.Było mi tak strasznie smutno.A dzis czuje sie jak na zjezdzie,wciąż strasznie smutno,ale przynajmniej szczękościsk ustąpił.Moi psychospecjaliści twierdzą,że nie potrzebuje leków.Oczywiście,że nie.Potrzebuję ostrych narzędzi :pirate:
Shadowmere
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez Pstryk 06 maja 2010, 12:33
też mam takie napady płaczu Shadowmere. Potem boli mnie całe ciało mam takie skurcze mięśni przy płaczu. Mnie dziś sesja ropitoliła - mówię kobiecie, że nie czuję i nie myślę, że w środku jest tylko smutek i pustka a ona się mnie pyta jak się czuję...
Pstryk
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez Shadowmere 06 maja 2010, 12:43
ja mam to samo.ale ona wtedy mówi,że nie ma czegoś takiego jak pustka.wtedy ja mocno wytężam mózg...i faktycznie-jest jeszcze coś-niewyobrażalny ogromny ból.z dwojga zlego-wolę pustkę.a i tak podczas calej sesji jestem w innym swiecie-widzę ją zza mlecznobialej szyby.nie posuwamy sie naprzód.
Shadowmere
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Asentra (Asertin)

przez Zenonek 06 maja 2010, 12:48
Ja biore Asentre (50 mg) juz 4,5 tyga i zaczyna coraz lepiej. Wrecz swietnie.

Dodam, ze po pierwszym tygodniu tez czulem sie duzo gorzej. Pozniej to minelo i od trzeciego tygodnia jest coraz lepiej.


Shadowmere Wydaje mi sie, ze niepotrzebnie zaczelas od 100 mg. Trzeba pierwsze 3 dni 12,5 mg, nastepne trzy 25 mg i pozniej 50.

Jak lekarze mowia Ci, ze nie potrzebujesz lekow to co proponuja w zamian?
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: Asentra (Asertin)

przez Shadowmere 06 maja 2010, 12:56
Zenonek, Siebie.
Shadowmere
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez Zenonek 06 maja 2010, 13:07
Shadowmere napisał(a):Zenonek, Siebie.


hmmm trudna sprawa. Miec i odzyskac siebie to najwazniejsze rzeczy, ale zeby to odzyskac czasami trzeba skorzystac z lekow :P.... albo wygrac tak jak ten emeryt ostatnio.... 25 mln ooo boshe jak sobie czlowiek pomysli o takiej wygranej...
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: Asentra (Asertin)

przez Shadowmere 06 maja 2010, 13:14
Zenonek, nie Zenonku,nie tak-mój psychaitra powiedzial:ja jestem lekiem i pani ewa(moja terapeutka) jest lekiem.
Shadowmere
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez Zenonek 06 maja 2010, 13:18
Shadowmere napisał(a):Zenonek, nie Zenonku,nie tak-mój psychaitra powiedzial:ja jestem lekiem i pani ewa(moja terapeutka) jest lekiem.


A zamierzasz kontutnuowac jakas farmakoterapie?
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: Asentra (Asertin)

przez Shadowmere 06 maja 2010, 13:21
Nie mam pojęcia..myślę,że póki co powinnam im zaufać.Zatrułam się lekami (w tym Asentrą).Asentrę zaczelam brac bez uzgodnienia z lekarzem.
Mam wrażenie,że od tych wszystkich medykamentów mózg mi spuchł :roll:
Shadowmere
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez Zenonek 06 maja 2010, 13:23
Mysle, ze dobrze bedzie jak troche odpoczniesz od lekow i zobaczysz jak bedzie.

Moze sie okazac, ze bedzie lepiej i lepiej :D.
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: Asentra (Asertin)

przez Shadowmere 06 maja 2010, 15:47
jeszcze mi szczęka się zaciska.masakra.legal drugs.
Shadowmere
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez rober6666 06 maja 2010, 16:02
....ja chyba tez z dnia na dzień oleje te chemiczne ścierwa....szacuje że od 3 lat zjadłem okolo 5-6 tysięcy psychotropów......i co??? GÓWNO !! czuje się tak samo bardzo, bardzo źle jak 3 lata temu...
Inna sprawa , że może bez nich bym juz nie żył...
Ale od jutra raczej odpuszczam wszystkie dragi legalne.....może zdechne.daj Boże.
Robert
NON SERVIAM

Choroba Afektywna Dwubiegunowa - obecnie F.31.WAR
Offline
obserwowany
Posty
1441
Dołączył(a)
01 paź 2009, 15:47
Lokalizacja
Zabrze

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez REN 06 maja 2010, 18:53
hej

biore asentre od tygodnia po 50mg
ze skutkow ubocznych zaobserwowalem u siebie zimny pot, szczekoscisk, napiete miesnie i drgawki (glownie w nocy)
dwa lub trzy razy trafil mi sie napad leku wiec generalnie mozna powiedziec ze lajt

po za tym czuje sie dziwnie spokojnie, pierdoly nie wyprowadzaja mnie z rownowagi, nie jestem agresywny, nie mam karuzeli nastrojow, nie wiem czy to nie jest efekt placebo bo chyba na lek troche za wczesnie

pozytywnych efektow poki co brak (nie liczac tego spokoju co nie ukrywam jest dla mnie jednak pewna ulga)

pozdrawiam
Avatar użytkownika
REN
Offline
Posty
16
Dołączył(a)
06 maja 2010, 17:07

Re: Asentra (Asertin)

przez paradoksy 06 maja 2010, 19:08
REN napisał(a):po za tym czuje sie dziwnie spokojnie, /cenzura/ nie wyprowadzaja mnie z rownowagi, nie jestem agresywny, nie mam karuzeli nastrojow, nie wiem czy to nie jest efekt placebo bo chyba na lek troche za wczesnie

czyli też tak masz, że nie możesz płakać, szczerze się śmiać, wszystko jakby "odbija się" od Ciebie?
mi jest psychicznie źle, a nie potrafię z siebie "wydusić" emocji...
paradoksy
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 30 gości

Przeskocz do