SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez aree1987 28 kwi 2010, 18:02
Na początku 2-3 tygodnie raczej nie będziesz w stanie jeździć. Ale z każdym dniem powinno być lepiej. Ale jak się będziesz czuł ok to nie ma problemu, trzeba się "wyczuć".
wenlafaksyna 450mg
--

I'm forever black-eyed
A product of a broken home
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1173
Dołączył(a)
15 lip 2009, 21:54

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez Molly Peek-a-boo 29 kwi 2010, 21:50
Ja wiem, ja nie odczuwałam żadnych skutków które nie pozwalałyby mi na prowadzenie auta, no ale nie jestem kierowcą... w każdym razie nie widziałam różnicy czy brałam ten lek czy nie.
Wyobraź sobie formę życia,która uwielbia fantazje o swej zagładzie.
Zrobisz głupią uwagę, chcesz się zabić.
Podoba ci się film, żyjesz. Spóźnisz się na pociąg, zabijasz się.

(Przerwana lekcja muzyki)
Posty
41
Dołączył(a)
09 lut 2010, 13:59

Re: Setaloft

przez Pstryk 30 kwi 2010, 01:20
będzie ciekawie żona - dziubiemy to samoXD jeśli ze mną będzie się działo to co z Tobą heh to będziemy miały dom wariatówXD
Pstryk
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Asentra (Asertin)

przez paradoksy 30 kwi 2010, 09:21
never1337 napisał(a):czesc, powie mi ktos jak ma sie ten lek do prowadzenia pojazdow ? wlasnie zamierzam go zaczac brac, mam juz recepte ale jedynie obawiam sie tej kwestii, a jest to wazne dla mnie, bo robie kilkaset km tygodniowo.

Sertralina jest raczej środkiem pobudzającym...
Z ulotki:
Lek nie wpływa na sprawność psychomotoryczną. Jednakże, leczenie lekami psychotropowymi może zaburzać czas reakcji u niektórych pacjentów. Dlatego też, do czasu poznania własnej reakcji na leczenie lekiem należy zachować szczególną ostrożność podczas prowadzenia pojazdów mechanicznych.

to z Setaloftu (Sertralina)
W ciągu tygodnia powinnaś/eś poznać reakcje swojego organizmu na lek.
Ja np. mam szybsze rekacje, niż normalnie :twisted:
paradoksy
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez Zenonek 30 kwi 2010, 09:56
Ja biore mala dawke Sertraliny (50mg) juz 4 tygi i w sumie cos tam dziala. Jest troszeczke lepiej jezeli chodzi o moja umiarkowana depresje reaktywna.

Jednak pelnego dzialania w postaci olewania pewnych rzeczy kiedy sie mozna spodziewac ? Za 3 miechy gdzies?
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: Asentra (Asertin)

przez paradoksy 30 kwi 2010, 10:03
olewania?
yyy
paradoksy
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez Zenonek 30 kwi 2010, 10:06
paradoksy napisał(a):olewania?
yyy


Zeby sie tak nie przejmowac znaczy sie :D. Mam typowa "reaktywnowke".
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: Asentra (Asertin)

przez paradoksy 30 kwi 2010, 10:08
Zenonek, aaa, nie przejmować :lol:
Na każdy organizm lek działa trochę inaczej, więc najtrafniejszym podejrzeniem, jest stwierdzenie, że po prostu musisz poczekać :mrgreen:
Ja biorę sertralinę dopiero kilka dni i mam "powera".. Nie chciałabym nikogo wprowadzać w błąd. Wypowiem się trochę później może :lol:
paradoksy
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez Zenonek 30 kwi 2010, 10:18
To co moge powiedziec, to , ze nie mialem skutkow ubocznych od samego poczatku, wiec jezeli go dobrze tolerujesz to tez raczej nie masz sie czego obawiac.

Co do pozytywnych zmian, ktore moge powiedziec, ze w 100 % sa zasluga leku to fakt, ze jestem znacznie bardziej wyluzowany, spokojny, mam naped do dzialania i naprawiania bledow zyciowych i co tez wazne mam znacznie obnizony puls w stresie.
Offline
Posty
3565
Dołączył(a)
09 kwi 2010, 17:23

Re: Asentra (Asertin)

przez paradoksy 30 kwi 2010, 10:24
Zenonek, mam skutki uboczne - akatyzję. Nawijam jak głupia (w sumie to może być), wstaję wcześnie rano (super), tylko przeszkadzają mi trochę napięte mięśnie, źrenice jak spodki od kawy i ta ciągła potrzeba ruszania rękami, ale to da się przeżyć.
Poza tym mam dobry humor. Więc narazie jest ok. Fajnie by było, gdyby ten lek działał tak na mnie cały czas.
paradoksy
Offline

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez Milutki 30 kwi 2010, 11:21
Biorę Asertin już 7 tydzień i to biorę sporą dawkę, bo 3 x 50 mg.
Mam dobrą tolerancję na ten lek, bo nie zauważam jakichś istotnych skutków.
Z zauważalnych rzeczy: poprawa nastroju, ogólne pobudzenie, tak jak paradoksy - wielkie źrenice, no i może wspomnę, że nieduże zaburzenia w "męskich" sprawach ;)
Ale mam też większą chęć do przeciwstawiania się natręctwom.
Aha, jeszcze zauważyłem zwiększoną potrzebę czułości, kontaktu z bliską osobą, a zwłaszcza dotykania i bycia dotykanym :P

never1337 napisał(a):czesc, powie mi ktos jak ma sie ten lek do prowadzenia pojazdow ? wlasnie zamierzam go zaczac brac, mam juz recepte ale jedynie obawiam sie tej kwestii, a jest to wazne dla mnie, bo robie kilkaset km tygodniowo.

never1337 - co do prowadzenia pojazdów, ja nie widzę większej różnicy czy z lekiem czy bez,
no może czasami lekkie rozproszenie uwagi, ale czas reakcji myślę że w normie.
Po prostu, jak napisano w ulotkach, trzeba zachować ostrożność, bardziej skupić się na prowadzeniu.
Ale to może być sprawa indywidualna, dlatego trzeba po prostu sprawdzić, jak ten lek działa na Ciebie.
Moja NN >>> post230132.html#p230132

Co było, to było
Co może być - jest
A będzie to, co będzie...
:bezradny:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
284
Dołączył(a)
03 lip 2009, 23:34
Lokalizacja
Wrocław

Re: Asentra (Asertin)

przez ywy 01 maja 2010, 17:13
Choruje od 3 lat. Niestety asertin 50 okazał sie dla mnie za slaby. Bralam go przez pierwszy rok leczenia i udalo mi sie chwilowo dojsc do siebie. Po odstawieniu nerwica depresyjna wrocila w ogromnym nasileniu. Wtedy pomogl mi Paromerck. Super lek. Jesli chodzi o prowadzenie podczas leczenia Asertinem, to odradzam. Ja prowadzilam i skasowalam wtedy auto. Przez ten lek nie umialam wystarczajaco szybko reagowac, oglupia bardzo.
ywy
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
01 maja 2010, 17:06

Re: Asentra (Asertin)

przez betii 01 maja 2010, 18:53
ja mam pytanie czy po zoloft-asetra mieliscie dreszcze? Ja bardzo się pocę, mam uderzenia gorąca ale wystepuja tez dreszcze. Lek ten biore od 1,5mies. obecnie dawkę 100mg, ale nie widze rewelacji.Ciagle spie,trudno mi wstac, ziewam, ciagle jestem zmeczona. Nic mi się nie chce, nauka nie wchodzi....
Moze brac asentre na noc? juz sama nie wiem
Offline
Posty
265
Dołączył(a)
01 maja 2010, 17:38

zoloft fewarin

przez Ani135 03 maja 2010, 13:03
Jestem chora na gleboka depresje. Od kilku lat bralam zoloft. Ponad miesiac temu zwalilo mnie z nog. Po wizycie u lekarza dowiedzialam sie, ze z powodu uplywu czasu nastapilo oslabienie dzialania zoloftu. W jego miejsce otrzymalam fewarin w dawce 100... 2 razy dziennie po 50. po kilku dniach na przystosowanie organizmu jestem na tej dawce juz 4ty tydzien. Tragedia. Bylo w tym czasie kilka dni lepiej, jednak ostatnie dni to koszmar. Czuje, ze ten lek NIC nie daje.... Boje sie byc sama. Funkcjonuje raczej nijak. Niestety nie mam mozliwosci narazie dostac sie do swego lekarza i prosze o odpowiedz.... Czy istnieje jeszcze szansa, ze fewarin zacznie dzialac? Czy jezeli po takim czasie depresja nie daje mi zyc, to znaczy, ze nie ma szans i konieczna jest kolejna zmiana leku. No i czy wlasciwym bylo wybranie kolejnego leku z tej samej grupy co niedzialajacy juz zoloft????
PS Jako uzupelniajacy dostaje jeszcze Trico CR 1/3 na noc.
Prosze kogos kompetentnego o slowo prawdy
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
03 maja 2010, 12:43

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 37 gości

Przeskocz do