SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez milky5 12 lut 2010, 20:22
no u mnie jest tak ze ja raczej depresji nie mam
mam checi do zycia i energie ale jest tak ze jak sie obudze od rana z trema w zoladku...robi sie slabo to to mnie ogranicza..czyli najpierw fizyczne wystepuja objawy i one mnie denerwuja i ograniczaja
ze snem problemu nie mialam nigdy wrecz odwrotnie najlepiej bym szla z kurami spac...a ze skowronkami wcale nie wstaje
a teraz jak zwiekszylam dawke sertraliny to nawet bym powiedziala ze wieczorem nie nadaje sie do niczego...po calym dniu do lozka chodzilabym najlepiej o 19 :roll:
"NIGDY, NIGDY, NIGDY NIE PODDAWAJ SIE" W.CHURCHILL

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
77
Dołączył(a)
25 sty 2010, 15:42
Lokalizacja
Londyn

Re: Setaloft

przez panna truskawka 13 lut 2010, 02:04
W dolnośląskim normalnie. Setalof dostaje bez problemu.
Offline
Posty
52
Dołączył(a)
31 gru 2009, 14:55

Re: Setaloft

przez BeaS 13 lut 2010, 09:58
Hej!
Ja też miałam problem -czekałam 2 dni.
Jestem z Lubelskiego.

5 dzień brania-jest lepiej -tylko jeden problem język stał się wrażliwy jakbym go sparzyła.
Czy ktoś miał podobne przeboje!!!!
Proszę o odpowiedź!!!!!
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
10 lut 2010, 09:38

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez milky5 13 lut 2010, 11:03
sertraline biore kolo 8 rano
w ciagu dnia nie mam problemu
ale jak przychodzi po 19...normalnie powieki mi leca..filmu nie jestem w stanie ogladac bo ojdjezdzam...klade sie z dzieckiem spac...i ja zasypiam pierwsza...a w kopalni nie pracuje :twisted:
"NIGDY, NIGDY, NIGDY NIE PODDAWAJ SIE" W.CHURCHILL

Obrazek

Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
77
Dołączył(a)
25 sty 2010, 15:42
Lokalizacja
Londyn

Re: Setaloft

przez Rusek 13 lut 2010, 19:40
biore 50 mg rano i mam pytanie czy biorąc ten lek mogę stosować dodatkowo tryptofan oraz melatoninę wieczorem. Melatonina ma pomóc dłużej spać bo zasypiam bez kłopotu koło 22 ale budze się koło 4-5 i dopadają mnie lęki, a chciałbym posapć trochę dłużej żeby wstać z innymi domownikami bo wtedy raźniej.
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
21 paź 2009, 08:57

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez wouldntitbegood 14 lut 2010, 22:08
milky5, zazdroszczę :) chyba o takie działanie chodziło mojej lekarce, ale jest troche na odwrót, pare godzin po wzięciu tabletki robię się senna, a noce dalej bezsenne.
and now i don't know why, but i still try to smile when they talk at me like i'm just a child
well, i'm not a child, i am much younger than that.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
34
Dołączył(a)
25 sty 2010, 17:54
Lokalizacja
wrocław

Re: Setaloft

przez bez znieczulenia 15 lut 2010, 11:16
Witam!

Od około 2 miesięcy biorę sertraline (50mg przed snem), początki były trudne jak u wszystkich, ale objawy ustąpiły po około 2tygodniach, czułem poprawę, byłem spokojniejszy i miałem lepszy nastrój. Niestety od około tygodnia powrócił stan "nieprzyjemnego pobudzenia" i osłabienia... nie wiem co w tej sytuacji robić, czekać
czy zgłosić się do psychiatry? Co radzicie? Proszę o odp.
Posty
9
Dołączył(a)
27 lip 2009, 11:42

Re: Setaloft

Avatar użytkownika
przez Słowianka 15 lut 2010, 11:26
W Warszawie też nie mogłam dostać 100mg,dlatego teraz moja lekarka przepisuje mi 50 i poprostu dzielę.
Bez znieczulenia nie zaszkodzi zgłosić się do psychiatry,ja bym się zgłosiła.Pozdrawiam
"Jestem Polakiem – więc mam obowiązki polskie: są one tym większe i tym silniej się do nich poczuwam, im wyższy przedstawiam typ człowieka."
Roman Dmowski
Avatar użytkownika
Offline
Posty
303
Dołączył(a)
22 paź 2009, 07:44
Lokalizacja
Warszawa

Re: jak działa sertagen??

przez betkAa 15 lut 2010, 11:32
witam
od listopada 2009 roku biorę sertagen i powiem że czuję sie okropnie niby lęki ustały ale skutki uboczne do tej pory dramat ,swędząca skóra ,nieregularne miesiączki ,pobudzenie, bezsennośc,zawroty głowy szumy w uszach ,złość .. dzisiaj mam wizytę u lekarza i na bank odstawiam ten lek i chyba przerzucę sie na zioła :(
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
15 lut 2010, 11:14

Re: Setaloft

przez bez znieczulenia 15 lut 2010, 11:52
Słowianka napisał(a):Bez znieczulenia nie zaszkodzi zgłosić się do psychiatry,ja bym się zgłosiła.Pozdrawiam

Słowianka dziękuję za odpowiedź, zamierzam się zgłosić do psychiatry pod koniec tygodnia, tylko zastanawia mnie co może być przyczyną pogorszenia. Czy ktoś z was spotkał się z taką sytuacją? Pozdrawiam
Posty
9
Dołączył(a)
27 lip 2009, 11:42

Re: Setaloft

Avatar użytkownika
przez Słowianka 15 lut 2010, 12:47
Ja miałam ciężkie stany po zwiększeniu dawki,trwało to jakieś 2 tygodnie.A bierzesz zawsze,nie zapominasz o tabletce?Mnie się zdarza i wtedy też czasami coś się ze mną dzieje,ale raczej na krótką metę i nic silnego
"Jestem Polakiem – więc mam obowiązki polskie: są one tym większe i tym silniej się do nich poczuwam, im wyższy przedstawiam typ człowieka."
Roman Dmowski
Avatar użytkownika
Offline
Posty
303
Dołączył(a)
22 paź 2009, 07:44
Lokalizacja
Warszawa

Re: Setaloft

przez bez znieczulenia 15 lut 2010, 15:53
Słowianka napisał(a): A bierzesz zawsze,nie zapominasz o tabletce?

Szczerze mówiąc to zrobiłem sobie 1dniowa przerwę z powodu imprezy, gdzie był alkohol :/ i wygląda na to, że od tej pory mi sie pogorszyło. Czy 1 dniowa przerwa mogłaby mieć, aż taki wpływ na samopoczucie?
Posty
9
Dołączył(a)
27 lip 2009, 11:42

Asentra - boję się panicznie!!

Avatar użytkownika
przez NutShell 26 lut 2010, 13:34
Dostałam od psychiatry Asentrę, nigdy nie zażywałam leków psychotropowych i zawsze od nich uciekałam, boję się ją zażyć, ogarnia mnie panika. Boję się skutków ubocznych i tego, że te leki mnie zmienią w jakiś sposób... Moje lęki są związane z kontrolą samej siebie, w tym wypadku boję się jej stracić. Pomóżcie proszę, pocieszcie jakoś:(
Ostatnio edytowano 26 lut 2010, 13:37 przez linka, łącznie edytowano 1 raz
Powód: Zmieniłam troszkę temat - jest bardziej czytelny, mam nadzieję, że nie jesteś zła? :)
Nie strasz mnie piekłem za dobrze piekło znam
Tu matka wyrzuca na śmietnik dziecko swe twierdząc że zamawiała przecież zdrowe
Przed siebie biec by pozbyć się sił czasem tak mi wstyd
Tutaj się robi z jedzenia rzeźby podczas gdy obok ktoś się kończy z głodu
Avatar użytkownika
Offline
Posty
131
Dołączył(a)
01 mar 2009, 21:16
Lokalizacja
Kraków

Re: Asentra - boję się panicznie!!

Avatar użytkownika
przez linka 26 lut 2010, 13:41
NutShell, spokojnie, to po pierwsze. To nie jest tak, że łykniesz tabletkę i będziesz wegetować jak zombie.....to jest lek który właśnie ma przywrócić cię do pionu. Masz zacząć po nim "normalnie" funkcjonować, bez depresji, bez lęków.
asentra-asertin-t168.html?hilit=asentra - tu masz bardzo obszerny temat o Asentrze (poznaj wroga - wtedy strach się zimniejsza).
Podejdź do tego jak do każdego innego leku - ma wyleczyć i wyleczy.
Trzeba tylko cierpliwości .
Trzymaj się ciepło :)
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 34 gości

Przeskocz do