SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

przez malami 05 sie 2006, 13:09
Jesli Cie to pocieszy, to wiedz ze na poczatku kuracji, tak przy dawce 50 mg mialam podobne objawy- mysli, ktore wywolywal paniczny lek( wiekszy od tego, ktory miewalam nie biorac lekow). To minelo tak po tygodniu. Mam nadzieje ze u ciebie tez sie to uspokoji. A jezeli o mnie chodzi to biore terz zoloft rano ( 2 tabletki0 i zdecydowanie lepiej spie, czekam na to az te przeklete mysli znikna na amen, bo chce znow cieszyc sie zyciem.
Offline
Posty
25
Dołączył(a)
14 cze 2006, 11:45

przez Wera 05 sie 2006, 13:24
Dzieki malami już się tak potwornie bałam, że chciałam dzwonić do lekarza ale dzisiaj sobota i troche mi bylo głupio zazyłam lexotan - uspakajacz niby trochę lepiej ale nie do końca. wiesz Malami najbardziej przeraża mnie to, że psychika ludzka może takie stany wywoływac nazwałabym to stany nienormalności, że aż sie boję co dalej, pozdr :)
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
18 cze 2006, 19:35
Lokalizacja
Śląsk

przez Maciek 05 sie 2006, 13:36
niestety powoduje to choroba :(
Offline
Posty
47
Dołączył(a)
11 lip 2006, 16:43
Lokalizacja
okolice Bydgoszczy

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez malami 05 sie 2006, 18:18
Wera mnie to tez przeraza. A najgorsze jest to ze nie mam na to zadnego wyplyu, oraz to ze ranie bliskich. A co do lekow to biore jeszcze propanolol na serce, bo mam skurcze na tle nerwowym.
Offline
Posty
25
Dołączył(a)
14 cze 2006, 11:45

przez Wera 05 sie 2006, 18:57
to przykre ale wczesniej tego nie miałam dzisiaj jest czwarty dzień jak jest na dawce 50 mg Zoloftu i mysle, że to skutek uboczny tej złej kongycji psychicznej chyba, że się mylę, pozdr
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
18 cze 2006, 19:35
Lokalizacja
Śląsk

przez Wera 05 sie 2006, 19:03
Wiesz malami najbardziej się boje, że stracę świadomość i nie będę kontrolować tego co robię to mnie najbardziej przeraża. Dzisiaj zazyłam ten lexotan i całe popołudnie spałam. W poniedziałak zadzwonię do lekarza bo mi ten natłok mysli coś nie podoba. Teraz piszę i cały czas o tym myślę, to jest naprawdę chorę a myślałam,że Zoloft pomoże a tu takie nienormalne stany, pozdr
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
18 cze 2006, 19:35
Lokalizacja
Śląsk

przez malami 05 sie 2006, 22:34
Wera koniecznie idz do lekarza moze musisz zmienic lek. Ja tez sie boje utraty swiadomosci i tego ze w koncu nie bede potrafila odroznic natrectw od wlasnych mysli. Chodz jak juz pisalam leki mi minely, ale czuje sie taka otepiona emocjonalnie nic mnie nie cieszy, ani nie smuci, bardzo rzadko sie denerwuje, wszystko mi jedno. Trzymaj sie Wera :) A tak przy okazji czy moze schudlas po tych lekach bo ja az 7 kg i mnie to przeraza bo waze 45 kg i mam 174cm wzrostu. Nie jest to spowodowane sama nerwica bo jem normalnie tyle co zawsze, przynajmniej tak mi sie wydaje :?

[ Dodano: Sob Sie 05, 2006 11:07 pm ]
Wera poczytaj to forum, tam niektore osoby maja zbilone odczucia do Twoich po zazyciu zoloftu.

http://www.psychologia.apl.pl/forum/vie ... sc&start=0

pozdrawaim :)
Offline
Posty
25
Dołączył(a)
14 cze 2006, 11:45

przez Wera 06 sie 2006, 10:46
malami jutro zadzwonię albo pójdę do lekarza lepiej się czułam na dawce 1/2 Zoloftu i jeszcze 20 mg Citalu teraz zazywam 10 Citalu. Dzieki za link ja tam tez piszę tylko pod innym nikiem - morela, pozdrawiam :)

[ Dodano: Nie Sie 06, 2006 10:51 am ]
Na razie nie schudłam po Zolofcie a chciałabym, bo wcześniej zażywałam zalastę i po niej przytyłam 7 kg a mierzę 150 (jestem malutka) i waże teraz 52 kg! :cry: a wżyłam wcześniej 45
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
18 cze 2006, 19:35
Lokalizacja
Śląsk

przez malami 06 sie 2006, 21:40
Wiesz co mnie wkurza niemilosiernie to, ze jestem taka "otepiona emocjonalnie ". Pisalam o tym wczesnie i dzisian np wrocila moj chlopak, ktorego bylo kilka tygodni i ja nie potrafilam sie tym cieszyc. Tzn bylam szczesliwa ale nie potrafilam tego okazac, nie wiem sama jak to opisac :( a tak bym chciala czuc sie "Normalnie " czyli tak jak 5 miesiecy temu i czuc "normalnie ".
Offline
Posty
25
Dołączył(a)
14 cze 2006, 11:45

przez Angelika 06 sie 2006, 23:57
Ja tez tak mialam na poczatku brania Zoloftu a teraz jestem na dawce 100 mg i jakos daje rade te uczucia przezwyciezyc.Trzymam kciuki za Ciebie.
Angelika
Offline

przez Wera 07 sie 2006, 10:49
Wiesz malami zastanawiam sie nad tym Zoloftem czy to naprawdę dobry lek. Może te skutki nieprzyjemne przejdą tzn. u Ciebie "otępienie emocjonalne" a u mnie niepokój, haos psyhciczny. Nie wiem czy to po Zolofcie (ale prawdopodobnie) po wczesniej tego nie miałam, :cry: Ja juz lecze się się rok i ciągle mam nadzieję, że w końcu będą zdrowa czego Tobie z całego serca tez życzę, pozdr

[ Dodano: Pon Sie 07, 2006 10:53 am ]
Dzisiaj zażyłam szósty dzień dawki 50 mg i strasznie się boję co się będzie działo, zastanawiam się czy dzwonić do lekarki czy zaczekać jeszcze - ale ile dni?

[ Dodano: Pon Sie 07, 2006 10:57 am ]
malami - czytam tę moję wypowiedź i same błędy widzę miało być "chaos psychiczny"
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
18 cze 2006, 19:35
Lokalizacja
Śląsk

przez malami 07 sie 2006, 11:08
Wera, zadzwoń do lekarza, może Cię to uspokoi choć troszkę:) na pewno nie zaszkodzi. I koniecznie napisz co powiedział. a wyjdziemy z tego na pewno :) nie mam co do tego żadnych wątpliwości:)
Offline
Posty
25
Dołączył(a)
14 cze 2006, 11:45

przez Wera 07 sie 2006, 11:37
Angeliko dzięki za odpowiedź :) ale ten stan psychiczny był tak nieprzyjemny, że już myślałm, że zwariuję aż się zastanawiam czy Zoloft tak może wpływać na psychikę, pozdr

[ Dodano: Pon Sie 07, 2006 7:32 pm ]
Angeliko ile dni trwało u Ciebie to złe samopoczucie?
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
18 cze 2006, 19:35
Lokalizacja
Śląsk

przez Wera 07 sie 2006, 12:48
Malami na razie się wstrzymam zobaczę najwyżej zażyje lexotan on mnie uspakaja. Czy Ty czasami tez wspomagasz sie uspakajaczami?
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
18 cze 2006, 19:35
Lokalizacja
Śląsk

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 16 gości

Przeskocz do