SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez kofel 30 wrz 2016, 22:37
No mi powodowała problemy z wstawaniem tj. wstawałem o 8, potem odcinka nawet nie wiem kiedy i tak z 3 razy aż wstałem ostatecznie 10.30.
Pogłaszcz to podam Ci łapę. ;)

Lakozamid - 2x200mg
Lamotrygina - 2x200mg
Propranolol - doraźnie
Klorazepat, diazepam, klonazepam, oksazepam - doraźnie

'Know your body, know your mind, know your substance.'
Avatar użytkownika
Offline
Posty
504
Dołączył(a)
28 lis 2015, 21:08

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Naemo 30 wrz 2016, 22:39
Ja miałam raz tak, ze jadłam jednego dnia dosłownie CALY CZAS i nie mogłam się najeść i jednego dnia przez jakąś godzinę miałam tak, że widziałam niewyraźnie to, co daleko i to co bardzo blisko :D I miewalam też dni na poczatku brania, gdy mogłam spokojnie wbiec na czwarte piętro bez zadyszki.

-- 30 wrz 2016, 22:41 --

Słyszałam, ze na wielu antydepresantach się tyje, a na tym nie (wręcz przeciwnie, nie mam zupełnie apetytu) więc supi :great:
f60.3 | deprecha | sertralina 100 mg, trittico CR 50 mg

stop existing and start living
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2435
Dołączył(a)
20 lip 2016, 01:14
Lokalizacja
Warszawa

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez margor26 01 paź 2016, 09:11
Miał ktoś przy sertralinie uderzenie gorąca i pocenie nawet przy zwykłym spacerze? Męczy mnie to nie wspominam już o pieczeniu ciała i drżeniu. Chyba to nie jest lek dla mnie.
Aposerta 75mg
Trittico 25mg
Egzysta 2x75mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
234
Dołączył(a)
04 kwi 2014, 11:24

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez aloes94 01 paź 2016, 10:58
7 dzień na setalofcie. Dzisiaj ostatnia dawka 25mg, od jutra 50mg. Sam nie wiem czy kontynuować czy nie. Szkoda, że te leki nie działają od razu, a tak to nie mam pewności żadnej czy w ogóle to był dobry wybór...
Offline
Posty
36
Dołączył(a)
28 cze 2016, 10:22

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez kofel 01 paź 2016, 11:18
Nathaliee napisał(a):Ja miałam raz tak, ze jadłam jednego dnia dosłownie CALY CZAS i nie mogłam się najeść i jednego dnia przez jakąś godzinę miałam tak, że widziałam niewyraźnie to, co daleko i to co bardzo blisko :D I miewalam też dni na poczatku brania, gdy mogłam spokojnie wbiec na czwarte piętro bez zadyszki.

-- 30 wrz 2016, 22:41 --

Słyszałam, ze na wielu antydepresantach się tyje, a na tym nie (wręcz przeciwnie, nie mam zupełnie apetytu) więc supi :great:

Z tego co wiem to na ssrajach predzej sie chudnie niż tyje tj. o paroksetynie są tylko podzielone opinie.

Miał ktoś przy sertralinie uderzenie gorąca i pocenie nawet przy zwykłym spacerze? Męczy mnie to nie wspominam już o pieczeniu ciała i drżeniu. Chyba to nie jest lek dla mnie.

Normalka, nie umierasz. :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
504
Dołączył(a)
28 lis 2015, 21:08

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Grabarz666 01 paź 2016, 11:31
kofel napisał(a):
Nathaliee napisał(a):Ja miałam raz tak, ze jadłam jednego dnia dosłownie CALY CZAS i nie mogłam się najeść i jednego dnia przez jakąś godzinę miałam tak, że widziałam niewyraźnie to, co daleko i to co bardzo blisko :D I miewalam też dni na poczatku brania, gdy mogłam spokojnie wbiec na czwarte piętro bez zadyszki.

-- 30 wrz 2016, 22:41 --

Słyszałam, ze na wielu antydepresantach się tyje, a na tym nie (wręcz przeciwnie, nie mam zupełnie apetytu) więc supi :great:

Z tego co wiem to na ssrajach predzej sie chudnie niż tyje tj. o paroksetynie są tylko podzielone opinie.

Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1030
Dołączył(a)
12 cze 2015, 15:40
Lokalizacja
nauka

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Naemo 01 paź 2016, 11:43
Grabarz666 napisał(a):Obrazek


:great:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2435
Dołączył(a)
20 lip 2016, 01:14
Lokalizacja
Warszawa

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez DOROTA777 01 paź 2016, 22:08
Ja Trttico odstawiłam -zamulał mnie .Dziś myślę normalnie.Trudno pozostaje mi Cloranxen i Atarax.
Aktualnie;Efectin er
Aurorix-syf jakiego jeszcze nie miałam

Zoloft 75
Cloranxen
Pernazinum
Atarax
Avatar użytkownika
Offline
Posty
378
Dołączył(a)
20 lip 2015, 21:44

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Naemo 01 paź 2016, 23:28
U mnie będzie jutro 13 dzień na Setalofcie i od paru dni wydaje mi się, ze przestałam odczuwać jakiekolwiek skutki uboczne :)
f60.3 | deprecha | sertralina 100 mg, trittico CR 50 mg

stop existing and start living
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2435
Dołączył(a)
20 lip 2016, 01:14
Lokalizacja
Warszawa

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez margor26 02 paź 2016, 08:49
Wczoraj miałam coś dziwnego jak zasypialam to koło ucha jakby coś mi przeleciała szeleszczacego obrucilam się na drugi bok i znowu gdy zasypialam to z kolei coś jakby przechodziło po ciele nie wiem jak to nawet opisać trochę się tego wystraszylam czy to efekt uboczny leku?
Aposerta 75mg
Trittico 25mg
Egzysta 2x75mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
234
Dołączył(a)
04 kwi 2014, 11:24

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Naemo 02 paź 2016, 12:20
margor26 napisał(a):Wczoraj miałam coś dziwnego jak zasypialam to koło ucha jakby coś mi przeleciała szeleszczacego obrucilam się na drugi bok i znowu gdy zasypialam to z kolei coś jakby przechodziło po ciele nie wiem jak to nawet opisać trochę się tego wystraszylam czy to efekt uboczny leku?


O, to ja raz tak miałam, że dosłownie ktoś "wydychnął" tzn. bardzo głośno "wpuścił" mi powietrze do ucha. Leżałam sobie zasypiając i aż wstałam pobudzona. Też się przestraszyłam. Myślę, zę to mógł byc ten "omam" :/
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2435
Dołączył(a)
20 lip 2016, 01:14
Lokalizacja
Warszawa

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez margor26 02 paź 2016, 14:28
Nathaliee napisał(a):
margor26 napisał(a):Wczoraj miałam coś dziwnego jak zasypialam to koło ucha jakby coś mi przeleciała szeleszczacego obrucilam się na drugi bok i znowu gdy zasypialam to z kolei coś jakby przechodziło po ciele nie wiem jak to nawet opisać trochę się tego wystraszylam czy to efekt uboczny leku?


O, to ja raz tak miałam, że dosłownie ktoś "wydychnął" tzn. bardzo głośno "wpuścił" mi powietrze do ucha. Leżałam sobie zasypiając i aż wstałam pobudzona. Też się przestraszyłam. Myślę, zę to mógł byc ten "omam" :/

A czy to minie? Czy trzeba odstawić? Może to od trittico?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
234
Dołączył(a)
04 kwi 2014, 11:24

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez oko.grzegorz 02 paź 2016, 16:57
margor26 napisał(a):Wczoraj miałam coś dziwnego jak zasypialam to koło ucha jakby coś mi przeleciała szeleszczacego obrucilam się na drugi bok i znowu gdy zasypialam to z kolei coś jakby przechodziło po ciele nie wiem jak to nawet opisać trochę się tego wystraszylam czy to efekt uboczny leku?



Tak to moze byc skutek uboczny leku. Coz sam dobrze wiem ze skutki uboczne potrafia odsstrassyc nawet najbardziej wytrwala osobe dlatego dziwi mnie ze psychiatrzy nie probuja laczyc lekow. No ale moze i tak musi byc. Na pocieszenie powiem ci ze brwlem wellbutrin lekko ponad miesiac i jak go bralem czulem sie fatalnie. Jak go odstawilem mila niespodxianka - depresja jakby zmalala tylko ciekawe jak dlugo bede sie lepiej czul
Offline
Posty
169
Dołączył(a)
03 sty 2016, 20:21

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez aloes94 03 paź 2016, 08:10
Dzisiaj 9 dzień setaloftu. Od wczoraj 100mg. Dostałem wczoraj ostrej biegunki, ale na szczęście tylko na ... 30 minut. Później do przejścia.
Offline
Posty
36
Dołączył(a)
28 cze 2016, 10:22

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 29 gości

Przeskocz do