SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez namiestnik 25 lis 2009, 14:42
Ja dwa lata i właśnie kończę.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Re: Asentra (Asertin)

przez zdesperowany1 25 lis 2009, 15:51
i nareszcie bedziesz wolny;)
zdesperowany1
Offline

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez namiestnik 25 lis 2009, 16:12
Nie - wchodzę w inne magie :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Setaloft

Avatar użytkownika
przez madseason 25 lis 2009, 16:57
tak jak pisałam wcześniej...postanowiłam nie odstawiać. podwyższyłam sobie dawkę do całej tabletki a nie pół. ale zjazd mam nadal. głupie myśli o śmierci, których nie moge powstrzymać, ciągłe zmęczenie, senność, zapadanie w zamyślanie się nad niczym konkretnym i absolutny brak chęci do czegokolwiek co treściwe, zaniedbywanie wszystkich obowiązków. ile to już? dwa tygodnie z przerwami. mam dość.
auf der verzweifelten Suche nach meinem wahren Selbst...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
814
Dołączył(a)
05 cze 2009, 20:41

Re: Setaloft

Avatar użytkownika
przez namiestnik 25 lis 2009, 18:30
A co na to lekarz? Może wcale nie odstawiać? Może coś na okres przejściowy?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Re: Setaloft

Avatar użytkownika
przez madseason 26 lis 2009, 00:07
jutro się z nim widzę. tym razem powinien być usatysfakcjonowany odpowiedzia na pytanie jak sie pani czuje. chyba, ze pomyśli, że jestem manipulatorka usilujaca wyludzac recepty. to w koncu wdzieczne hobby.

[Dodane po edycji:]

jw. diagnoza podtrzymana. leków nie potrzebuję. one mają mi dawać tylko złudne poczucie bezpieczeństwa. powinnam popracować nad emocjami. to "depresyjność" a nie depresja.
auf der verzweifelten Suche nach meinem wahren Selbst...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
814
Dołączył(a)
05 cze 2009, 20:41

Re: Asentra (Asertin)

przez Lili-ana 26 lis 2009, 14:54
namiestnik napisał(a):Nie - wchodzę w inne magie :)

what does it mean? :D
Lili-ana
Offline

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez aree1987 26 lis 2009, 16:22
Lili-ana napisał(a):
namiestnik napisał(a):Nie - wchodzę w inne magie :)

what does it mean? :D


Tzn ze zmienia lek ot taka przenośnia. :>
wenlafaksyna 450mg
--

I'm forever black-eyed
A product of a broken home
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1173
Dołączył(a)
15 lip 2009, 21:54

Re: Asentra (Asertin)

przez Dorcia 28 lis 2009, 23:00
Witam
czy ktoś z was miał po Asentrze zaostrzony apetyt?
Ja od kiedy biorę ten lek i lepiej się czuję strasznie dużo jem. Zaczyna mnie to dołowac:(
zwłaszcza, że przekłada się to na moją wagę i zaczynam znów popadac w depresję widząc się w lustrze
czy mieliście podobne problemy z apetytem? co robic?Dorota
Offline
Posty
51
Dołączył(a)
23 sty 2009, 12:24

Re: Asentra (Asertin)

przez Lili-ana 29 lis 2009, 02:40
ja również miałam zwiększony apetyt po tym leku ale tylko jakieś 2 do 4 godzin po zażyciu. Możliwe że troszkę przytyłam przez to ale jestem szczupłą osobą więc nie przejmowałam się tym zbytnio. Po około 3 miesiącach te napady głodu zmniejszyły się.

Żeby nie przytyć, jeśli to jest dla ciebie problem, to w sytuacji głodu zjedz jakiś owoc, jabłko, banan czy gruszka - one nie są kaloryczne a zapychają dobrze żołądek
Lili-ana
Offline

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez magia123 29 lis 2009, 17:18
ja go biorę od jakiegoś czasu - apetytu prawie w ogóle nie mam
tak pozatym często kręci mi się w głowie , nierzadko też boli :/
Jesteś Michałem Aniołem własnego życia.
Dawid , którego rzeźbisz to Ty sam.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
45
Dołączył(a)
31 paź 2009, 14:04

Re: Asentra (Asertin)

przez Lili-ana 30 lis 2009, 02:28
też miałam bóle głowy i zawroty, a potem jeszcze doszły bóle brzucha więc zmieniłam lek, teraz biorę mniejszą dawkę innego leku również z grupy SSRI
Lili-ana
Offline

Re: Zoloft

przez buddha 02 gru 2009, 00:24
Witam serdecznie,

Czy ktoś z Was którzy bierzecie/braliście zoloft(sertaline) zauważył, że jeśli zapomniał wziąć jednego dnia albo przez dwa dni to potem trzeciego dnia jak wziął to doznawał większej skuteczności leku? Biorę od maja, czyli jakieś 6 miesięcy i ostatnio poczułem znaczącą poprawę! Aż się boję o siebie ;) Lęki społeczne znikły, a wcześniej nie pozwalały mi oddychać. Po prostu kosmos! Dopiero teraz jestem sobą, wiem czego chcę, wiem kim jestem i znam swoją wartość! Nie trzęsie mi się ręka jak tylko ktoś zadzwoni na komórkę, mało tego sam wydzwaniam do wszystkich jak wariat ;P. Mój psychiatra powiedział, że przy lękach społecznych raczej nigdy nie będę mógł odstawić leków, a ja czując poprawę zmniejszyłem sobie dawkę z 50mg na 25mg, czyli pół tabletki, albo nie biorę wcale. Nie brałem wczoraj, a przedwczoraj i jeszcze dzień wcześniej właśnie po 25mg, wziąłem przed chwilą i mam motylki w brzuchu! Po prostu pozytywna energia się po mnie rozlewa :). Myślicie że to za sprawą zoloftu, czy za sprawą tego że ułożyłem sobie swoje myśli lękowe w głowie w końcu jakiś tydzień temu i już się prawie niczego nie boję i już pojawiają się dobroczynne skutki zrelaksowanej psychiki?

[Dodane po edycji:]

Czy może to za sprawą taką, że wziąłem wieczorem może? Albo, że wczoraj piłem whiskey i paliłem bobby sense'a ? ;)
A może to przez musli, które zacząłem jeść? :) Ogólnie to serio pytam, przytłacza mnie ten problem mojego cudownego wyzdrowienia i chciałbym wiedzieć jak to tak żeby móc to kontynuować. A może to za sprawą książki Potęga Podświadomości, która rozwiązała moje wszystkie problemy jeśli chodzi o logikę wiary, i zacząłem kochać ludzi? Dodam, że na terapię nie chodziłem, byłem tylko raz, całkiem nieźle nam to wyszło, ale potem powiedziała, że idzie na urlop, czy cuś na dwa miesiące i potem już się nie zarejestrowałem...

[Dodane po edycji:]

Polecam z całego serca książkę Potęga Podświadomości, Josepha Murphyiegoo! Nauczy, przynajmniej powinna Was nauczyć kontrolować swoje myśli, nauczy Was jak myśleć! I to myśleć pozytywnie! A tego Wam trzeba!
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
02 gru 2009, 00:21

Re: Zoloft

przez miko84 02 gru 2009, 14:42
A ja mam inną teorię :P Też najlepiej się czułem po odstawieniu SSRI. Wydaje mi się, że to blokowana dopamina dochodzi do głosu.
miko84
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 27 gości

Przeskocz do