SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
204
60%

Nie
81
24%

Zaszkodziła
57
17%

 
Liczba głosów : 342

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez piotr31 28 mar 2016, 23:23
DOROTA777 napisał(a):Dla mnie lek super .Lecz odkąd go biorę mam non stop podwyższoną temperaturę ciała od 37,5-38.Infekcje wykluczone.

-- 28 mar 2016, 21:19 --

piotr31 napisał(a):
wnerwicowany napisał(a):Lekarz zalecil brac 100 do nastepnej wizyty (czyli jeszcze 2 tygodnie) jednak chcialbym zeby jak najszybciej przekonac sie o efektach dlatego zwiększyłem sobie dawke . Najgorsze jest ta niepewność czy sie polepszy czy nie , jak sobie poukladac zycie w zwiazku z tym...:(

-- 27 mar 2016, 21:48 --

BlueBP Escitil bralem miesiac i nie czulem zadnej roznicy wiec zrezygnowalem. Sertralina jest 2 w kolejce i efekty uboczne są, więc mam nadzieje że efekt oczekiwany też będzie. Są tutaj osoby którym sertra pomogła na lęki?

Na lęk powinna Ci chociaż trochę pomóc.

Na lęki nie bardzo.Za to napęd super.

U mnie było odwrotnie, no może bez słowa super
Avatar użytkownika
Offline
Posty
717
Dołączył(a)
14 kwi 2014, 09:17
Lokalizacja
lubelskie

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez wnerwicowany 29 mar 2016, 01:37
Dorota777 ja raczej nie potrzebuje dodatkowego napedu:) Zaczynam sie zastanawiac po kija lekarz mi to przepisal!
a czy jak pojde do lekarza i poprosze o recepte na benzo (bo ponoc dobre na lęki) to mi przepisze czy raczej bd robil problem? Dzieki za odpowiedz.
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
24 mar 2016, 22:25

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez robercik567 29 mar 2016, 04:12
Jestem na dawce 100mg I ciagle odczuwam same skutki uboczne po tej setralinie niz przeciwlekowego dzialania. Mam bardzo gruby brzuch I jestem otyly bo mam nadwage. Czy znac ie jakies leki ktore dobrze dzialaja an ty stresowac
Offline
Posty
183
Dołączył(a)
11 paź 2014, 20:00

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Bluepb 29 mar 2016, 19:40
Ile czasu bierzesz te 100mg?
Sertralina 200mg
Polecam farmakoterapie! :!:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
460
Dołączył(a)
06 gru 2015, 22:01

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez DOROTA777 29 mar 2016, 20:46
wnerwicowany napisał(a):Dorota777 ja raczej nie potrzebuje dodatkowego napedu:) Zaczynam sie zastanawiac po kija lekarz mi to przepisal!
a czy jak pojde do lekarza i poprosze o recepte na benzo (bo ponoc dobre na lęki) to mi przepisze czy raczej bd robil problem? Dzieki za odpowiedz.

Próbowałeś Atarax ?lek jak dla mnie super.Psychiatra może i Ci przepisze .Ja brałam Afobam i było ok,Spróbuj najpierw Ataraxu .
Avatar użytkownika
Offline
Posty
393
Dołączył(a)
20 lip 2015, 21:44

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez csrpk 31 mar 2016, 16:27
Pare lat temu ja bralem i bylo ok. Teraz ja biore juz poltora miesiaca i nie moge zwiekszyc dawki z 50mg. Czuc co prawda wiecej chceci do dzialania, ale poki co slabo dziala na lęki. Po jakim czasie odnotowywaliscie pierwsze pozytywne zmiany?
Pozdro i dzieki.
csrpk
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez DOROTA777 31 mar 2016, 21:29
csrpk napisał(a):Pare lat temu ja bralem i bylo ok. Teraz ja biore juz poltora miesiaca i nie moge zwiekszyc dawki z 50mg. Czuc co prawda wiecej chceci do dzialania, ale poki co slabo dziala na lęki. Po jakim czasie odnotowywaliscie pierwsze pozytywne zmiany?
Pozdro i dzieki.

Nie napiszę dokładnie ale bardzo szybko aż byłam zdziwiona.Natomiast jak z 50 zwiększałam do 200 to tak jak bym nic nie dokładała.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
393
Dołączył(a)
20 lip 2015, 21:44

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Vengence 31 mar 2016, 22:17
csrpk napisał(a):Pare lat temu ja bralem i bylo ok. Teraz ja biore juz poltora miesiaca i nie moge zwiekszyc dawki z 50mg. Czuc co prawda wiecej chceci do dzialania, ale poki co slabo dziala na lęki. Po jakim czasie odnotowywaliscie pierwsze pozytywne zmiany?
Pozdro i dzieki.
A dlaczego nie możesz zwiększyć??
"Nawet jeśli udało ci się wygrać bitwę, nie oznacza to od razu, że wygrałeś wojnę, depresja ma swoje nawroty"


ODSTĄPIĘ LEKI
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
2102
Dołączył(a)
14 lip 2015, 22:23

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez csrpk 31 mar 2016, 23:13
DOROTA777 napisał(a):
csrpk napisał(a):Pare lat temu ja bralem i bylo ok. Teraz ja biore juz poltora miesiaca i nie moge zwiekszyc dawki z 50mg. Czuc co prawda wiecej chceci do dzialania, ale poki co slabo dziala na lęki. Po jakim czasie odnotowywaliscie pierwsze pozytywne zmiany?
Pozdro i dzieki.

Nie napiszę dokładnie ale bardzo szybko aż byłam zdziwiona.Natomiast jak z 50 zwiększałam do 200 to tak jak bym nic nie dokładała.


Tez slyszalem, ze szybko i dlatego sie dziwie ze biore male dawki poltora miesiaca a leki mam dosyc spore. Pewnie jak bralem kiedys choroba mogla byc w mniejszym stadium..// BTW moze za krotko czekalas. Istnieje teoria ze jak zwiekszasz dawke tez musisz odczekac dluzsza chwile.. Wiesz z lekami nic nie wiadomo (a moze raczej z dopasowaniem sie organizmu :D ) moze jakbym pobral kolejne poltora miesiaca to mialbym jakiejs efekty??

Zostalo mi jeszcze pare dni do wizyty u psch. i watpie raczej zeby z dnia na dzien cos zaskoczylo.. Bede staral sie przerzucic na escitalopram. Przynajmniej jak na dzien dzisiajszy, bo co dzien to mam inne plany. Duzo osob pisalo opinie, ze bardzo dobrze dziala, ale ze zamula itd przynajmniej u nas. Na innych forach z kolei bardzo zachwalali, rowniez pod tym wzgledem, ze dziala w miare dobrze pobudzajaco (glownie to zamulenie mnie zniechecalo..). Chyba coraz bardziej zaczne ufac w to, ze reakcja kazdej osoby na lek jest indywidualna i nie ma co sie negatywnie nastawiac, anie bez sensu napalac.

-- 31 mar 2016, 23:25 --

Vengence napisał(a):
csrpk napisał(a):Pare lat temu ja bralem i bylo ok. Teraz ja biore juz poltora miesiaca i nie moge zwiekszyc dawki z 50mg. Czuc co prawda wiecej chceci do dzialania, ale poki co slabo dziala na lęki. Po jakim czasie odnotowywaliscie pierwsze pozytywne zmiany?
Pozdro i dzieki.
A dlaczego nie możesz zwiększyć??


Przalalamel sie zwiekszylem :D co za benadziejny dzien heheh myslalem ze w domu jest slabo, ale Pelna MOC POCZULEM jak wszedlem do marketu..
Dobrze, ze czesto przerabialem takie stany i wiem, ze to tylko chwilowy stan i z dnia na dzien wszystko moze sie odmienic. Postrzeganie siebie i swojej sytuacji zyciowej zalezy tylko od nastroju jaki mamy. Mam gdzies krzywe fazy tylko najgorsze jest to, np trzeba chodzic do pracy gdzie raz sie rznie kozaka a kiedy indziej siedzi cicho i nie odzywa sie do ludzi..

To chyba nie dla mnie (s.) i jak pisalem w poprzednim poscie sprobuje esci.

Dzieki za odpowiedzi i pozdro!! ;)
csrpk
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Bluepb 01 kwi 2016, 18:31
Właśnie się zastanawiam czy nie przejść szybciej na wyższą dawkę
Wybrałem 5sztuk 25mg już niebawem pora na 50mg
Sertralina 200mg
Polecam farmakoterapie! :!:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
460
Dołączył(a)
06 gru 2015, 22:01

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez szy123 01 kwi 2016, 19:19
Ja biorę juz 2,5 miesiąca setre. 1 miesiąc 50 i 1,5 miesiąca 75. Od dwóch dni biorę 100 i są lekkie skutki uboczne, szybsze bicie serca, ucisk w klatce piersiowej,poty i ze spaniem trochę ciężej w nocy. Powiem tak, że leki mi obniżył o 70%, napewno jestem dużo spokojniejszy i ogarniam lepiej stres. Depresję myślę zredukował tez o około 70%, natomiast na fobie spoleczna prawie wogole u mnie nie zadziałał myślicie że zadziała jeszcze ?
Offline
Posty
122
Dołączył(a)
24 kwi 2011, 20:41

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Bluepb 01 kwi 2016, 19:38
@up Czemu tak? Ja mam zalecone co tydzień zmieniać dawkę...
Sertralina 200mg
Polecam farmakoterapie! :!:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
460
Dołączył(a)
06 gru 2015, 22:01

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez DOROTA777 01 kwi 2016, 19:57
Ja też szybko wskakiwałam na większe dawki .
Możecie mi coś polecić przy Zolofcie na lęki?Napęd jest ale lęki pozostały.Są ciut mniejsze ale tylko ciut.
Aktualnie;Efectin er
Aurorix-syf jakiego jeszcze nie miałam

Zoloft 75,Citronil
Cloranxen
Pernazinum
Atarax
Avatar użytkownika
Offline
Posty
393
Dołączył(a)
20 lip 2015, 21:44

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Bluepb 01 kwi 2016, 19:59
Może większą dawkę chyba, że już bierzesz max..
Sertralina 200mg
Polecam farmakoterapie! :!:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
460
Dołączył(a)
06 gru 2015, 22:01

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: vica i 39 gości

Przeskocz do