SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez aree1987 04 lis 2009, 21:57
Moniczka tak 75mg rano i 75mg wieczorem. Podobno lepiej działa. :>
wenlafaksyna 450mg
--

I'm forever black-eyed
A product of a broken home
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1173
Dołączył(a)
15 lip 2009, 21:54

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez Moniczka23 05 lis 2009, 10:25
No coz ja nie probowalam tak
Raz mi sie zdazylo wziazc 100 wieczorem bo zapomnialam rano i oczywiscie nie moglam soac :shock:
wiec ja biore rano tylko :roll:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
20 maja 2009, 15:52
Lokalizacja
Łódź

Re: Setaloft

Avatar użytkownika
przez madseason 09 lis 2009, 20:23
ja brałam od czerwca. nie zaszły jakieś rewolucyjne zmiany, ale było lepiej. wreszcie mogłam powiedziec, że nie czuję się CODZIENNIE źle. dlatego nie wiem czemu lekarz uznał, że czas schodzić z leków. jestem ze 100 na 50tce teraz i trochę się boję co będzie jak odstawię. może terapia którą niedługo zacznę coś pomoże...ale prawdę mówiąc, już się pogubiłam, każdy mówi co innego, począwszy od rozpoznania skończywszy na wskazówkach odnośnie leków.
auf der verzweifelten Suche nach meinem wahren Selbst...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
814
Dołączył(a)
05 cze 2009, 20:41

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Asentra (Asertin)

przez nerka 11 lis 2009, 17:23
ja mam taki pewien problem, ale nie mam ochoty o nim opowiadać. W każdym razie niedawno zostałam zapisana do psychologa, ta psycholożka powiedziała ze muszę isc do psychiatry wiec psychiatra zapisal mi a tak dokładniej to zapisała ten lek "asentra". jednak moja ama jak przeczytała "skutki uboczne" to zrezygnowała, ale ja troche żałuje bo fajnie by było gdybym w końcu lepiej się czula.Szkoda :-|
nerka
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez zdesperowany1 11 lis 2009, 17:48
Poki mozesz to zyj bez lekow;)
zdesperowany1
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez Lili-ana 11 lis 2009, 19:09
nerka napisał(a):ja mam taki pewien problem, ale nie mam ochoty o nim opowiadać. W każdym razie niedawno zostałam zapisana do psychologa, ta psycholożka powiedziała ze muszę isc do psychiatry wiec psychiatra zapisal mi a tak dokładniej to zapisała ten lek "asentra". jednak moja ama jak przeczytała "skutki uboczne" to zrezygnowała, ale ja troche żałuje bo fajnie by było gdybym w końcu lepiej się czula.Szkoda :-|

a ile Ty masz lat że Twoja mama decyduje o Tobie? Co Ci dolega? Może lekarstwo to szansa dla Ciebie na wyzdrowienie? Skutki uboczne są ale są przejściowe, nie umiera się od tego... ;)
Lili-ana
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez nerka 11 lis 2009, 20:21
Ile mam lat? Zaskakująco mało jak na kogos kto powinien brać leki. 13.
nerka
Offline

Re: Zoloft

przez zachar 11 lis 2009, 21:33
Przepisano mi Zoloft 50 mg w piątek. Biorę od poniedziałku, po jednej tabletce rano i nie widzę najdrobniejszej poprawy. Właściwie, to czuję się gorzej. Co robić?
zachar
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez Lili-ana 11 lis 2009, 22:22
to nie bierz leków... :P

[Dodane po edycji:]

mama ma rację
Lili-ana
Offline

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez Anna R. 12 lis 2009, 11:35
Liliana takie rady na pewno nikomu nie pomogą :?

Nerka, jeśli psycholog stwierdził, ze sama psychoterapia ci nie pomoże i skierował do psychiatry, który dobrał odpowiedni lek, to powinnaś go brać i zdrowieć. Niestety nie mam wpływu na decyzje twojej mamy, ale Asentra jest z powodzeniem stosowana u młodzieży (tak zwany lek pierwszego wyboru), a ty się do takiej zaliczasz, bo ukończyłaś 12 lat. Sertralina jest antydepresantem bardzo dobrze tolerowanym, skutki uboczne należą do rzadkości i szybko przemijają.
Możesz zaproponować mamie powtórną wizytę u psychiatry, który powinien rozwiać jej wątpliwości. Można tez zrobić inaczej, bo Asentra w dawkach przepisanych przez lekarza na pewno ci nie zaszkodzi: po prostu pobrać przez kilka dni i zobaczyć, jak będziesz się czuła.
W razie objawów ubocznych trudnych do zniesienia (w co wątpię) lub myśli (auto)agresywnych w każdej chwili możesz przerwać branie leku.

Pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu do zdrowia
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Re: Zoloft

przez miko84 12 lis 2009, 12:45
Brać dalej? Za krótko bierzesz by zadziałał.
miko84
Offline

Re: Zoloft

Avatar użytkownika
przez Anna R. 12 lis 2009, 12:54
Zachar, trzeba pobrać ze cztery tygodnie, żeby się przekonać czy działa. A skutki uboczne powinny wkrótce minąć.
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Re: Asentra (Asertin)

przez Lili-ana 12 lis 2009, 14:40
Aniu R. Ty jak zwykle wszystko wiesz i jak zwykle masz rację...

Co do tej dziewczyny 13letniej, dobrze by było jakby napisała co jej dolega.
Jeśli psycholog skierował ją do psychiatry po leki to może mieć poważne zaburzenia więc rzeczywiście leki mogłyby jej pomóc.
Lili-ana
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez magdalenabmw 12 lis 2009, 17:32
Anna jak zwykle racja. Nerko pokaż mamie posta Anny.
magdalenabmw
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 36 gości

Przeskocz do