SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

Re: Asentra (Asertin)

przez madox91 02 lis 2009, 20:03
Witam
wiecie co jestem na innym forum i tam ktos powiedzial,he ,ze jak przestaniemy brać leki to objawy nerwicy wrócą,w zupelności sie z nim nie zgodzilem,oburzylo mnie to bo myślę że jak czuje sie już dobrze to nerwica nie wroci
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
28 paź 2009, 14:43
Lokalizacja
Tu i ówdzie

Re: Setaloft

Avatar użytkownika
przez namiestnik 02 lis 2009, 21:32
Dobrze robisz. :) 3 dni to mało. :) Bierz i daj się rozkręcić sertralince. Być może przy 50 wogóle poprawy nie będzie, a dopiero jak zwiększysz dawkę. Na mnie działa super, życzę by i na Ciebie tak działała.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez namiestnik 02 lis 2009, 21:38
To pewnie zależy od przypadku. Są trwałe skutki brania leków. Medycyna czasami też na 100% nie wie. Zasadniczo leki typu Asentra są po to by dawać właśnie stałe skutki terapeutyczne. Choć brać je czasem trzeba bardzo długo.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Asentra (Asertin)

przez madox91 02 lis 2009, 22:09
Dzięki Namiestnik za te slowa otuchy bo już się balem że to może być prawdą,bo ja przez swoja nerwice sie tyle nacierpialem,od 20 roku zycia ja mam to juz 10 lat i jakby miało wrócić to niewiem czy bym to zniósl a teraz od 3 lat czuje sie wysmienicie,niewiem tylko jak długo mam brać ten lek aby objawy nerwicy nie wrócily po odstawieniu,bo biore Asertin już 3 rok.
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
28 paź 2009, 14:43
Lokalizacja
Tu i ówdzie

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez namiestnik 02 lis 2009, 22:24
Tzn. jeżeli wszystko jest ok, a lekarz każe brać to lepiej brać. A jak będzie mówił o odstawianiu to odstawiaj. Trzeba zaufać. Zawsze można wrócić. W każdym razie ten lek po dłuższym czasie zostawia trwały terapeutyczny efekt (i oczywiście to jeden z wielu które tak mają).

Ja biorę Setaloft - jego tańszy odpowiednik.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Re: Asentra (Asertin)

przez basior 02 lis 2009, 22:26
namiestnik a u Ciebie ten lek zadziałał po jakim czasie od poczatku zarzywania??
basior
Offline

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez namiestnik 03 lis 2009, 02:06
Ja dość długo brałem w dawce 50 mg. Nie pamiętam ile czasu - ale wiele tygodni i prawie nic. Dopiero podwyższenie dawki coś dało.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Re: Setaloft

Avatar użytkownika
przez Słowianka 03 lis 2009, 08:37
Mam nadzieję :smile:

[Dodane po edycji:]

Od dzisiaj biorę 100 i odpukać żadnych skutków ubocznych,poza tym,że ciągle mi się chce spać,ale to nic takiego :smile:
"Jestem Polakiem – więc mam obowiązki polskie: są one tym większe i tym silniej się do nich poczuwam, im wyższy przedstawiam typ człowieka."
Roman Dmowski
Avatar użytkownika
Offline
Posty
303
Dołączył(a)
22 paź 2009, 07:44
Lokalizacja
Warszawa

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez Moniczka23 04 lis 2009, 09:20
Hej
Jestem juz na 150 mg. I wczoraj nie było za ciekawie :?
No chyba zaczynają się skutki uboczne :shock:
Aż się boję...
Oby nie było tak źle...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
20 maja 2009, 15:52
Lokalizacja
Łódź

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez aree1987 04 lis 2009, 13:17
Też jestem pare dni na 150mg właśnie zalączyła mi się mega senność, wczoraj było lekkie podniecenie. Moniczka bierzesz w jednej dawce czy w dwóch to 150mg?
wenlafaksyna 450mg
--

I'm forever black-eyed
A product of a broken home
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1173
Dołączył(a)
15 lip 2009, 21:54

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez Moniczka23 04 lis 2009, 16:37
Ja biore 150 na raz rano...
Czyli 100 i 50 mg. ech
A Ty na dwa razy to łykasz?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
20 maja 2009, 15:52
Lokalizacja
Łódź

Re: Asentra (Asertin)

przez Grubcia 04 lis 2009, 16:54
Do madox91 Tez zawsze lekarz mi mowil ,ze moje zaburzenia koncentracji,pamieci to od depresji,nerwicy,a ja jestem prawie pewna,ze to bylo po lekach.tylko,ze jesli lek pomaga to nie warto go z tego powodu odstawiac i trzeba wybrac mniejsze zlo.choc wiem jak bardzo takie klopoty z pamiecia potrafia utrudniac zycie,bo tez studiuje.Napisalam doCiebie pare dni temu pw.masz tam kilka wskazowek.
Grubcia
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez madox91 04 lis 2009, 17:35
Dziekuje Ci bardzo rubcia tak przeczytalem,własnie mam ta recepte na ten lek na panięć tylko on jest troche drogi ale postarm sie go zakupić,mam nadzieje że mi pomoże, a ty tez masz problemy z nauka w szkole?
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
28 paź 2009, 14:43
Lokalizacja
Tu i ówdzie

Re: Asentra (Asertin)

przez Grubcia 04 lis 2009, 18:47
Tez mialam problemy z pamiecia,ale wlasnie po lekach,przed leczeniem mialam dobra pamiec i zadnych problemow.Niestety musialam zmienic lek i teraz jestjuz ok z koncentracja.ale jak Tobie asentra pomaga ,to nie warto odstawiac.Biore teraz lecytyne forte firmy walmark 1 kapsulka dziennestarcza na miesiac i tez pomaga po dluzszym czasie brania cena 12-15zl
Kupowalam ten lek Lucetam rok temu placilam ponad 30 zlza 60 tabl 1200mg sa jeszcze mniejsze dawki,moze te mniejsze sa drozsze
A Ty ile zaplaciles?moze teraz podrozal,nie wiem.
Fakt tani nie jest.Kiedys to byl najtanszy odpowiednik tego leku
Pozdrawiam
Grubcia
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 11 gości

Przeskocz do