SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez chcezyc 24 paź 2015, 13:06
Ile ta senność i zamuła będzie trwała? W ogóle sił na nic nie mam.
Jak się nudzisz to możesz napisać coś miłego. :)
"zmieniasz to jak widzisz siebie, zmieniasz absolutnie wszystko" Oxon - Zmieniasz siebie
Avatar użytkownika
Offline
Posty
123
Dołączył(a)
17 cze 2014, 16:46
Lokalizacja
dolny śląsk

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Vengence 24 paź 2015, 14:54
chcezyc napisał(a):Ile ta senność i zamuła będzie trwała? W ogóle sił na nic nie mam.


A ile czasu bierzesz??
"Nawet jeśli udało ci się wygrać bitwę, nie oznacza to od razu, że wygrałeś wojnę, depresja ma swoje nawroty"


ODSTĄPIĘ LEKI
Avatar użytkownika
Offline
obserwowany
Posty
2070
Dołączył(a)
14 lip 2015, 22:23

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez deoodeoo 24 paź 2015, 15:47
dobrze dziala na lęki sertalina ? czy cos jest lepszego na lęki ?
Offline
Posty
157
Dołączył(a)
08 kwi 2015, 15:54

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Ricah 24 paź 2015, 16:11
Lepsza jest chocby i paroksetyna czy klomipramina.
Moklobemid 300mg
Klonazepam 2mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
979
Dołączył(a)
01 gru 2014, 19:25
Lokalizacja
Zabrze

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez szaraczek 24 paź 2015, 16:11
deoodeoo, U mnie działa dobrze, silnie przeciwlękowo. Większość ludzi jednak na lęki poleca częściej paroksetynę niż sertralinę. Na mnie np. paroksetyna źle działała. Ja ze swojej strony polecam sertralinę, ale musisz sam/a przetestować na sobie bo być może należysz do grupy tych osób u których lepiej działa paroksetyna. Na lęki można jeszcze rozważyć wenlafaksynę, która dodatkowo może Ciebie nakręcić i spowodować więcej sił fizycznych.
Zaburzenia depresyjno-lękowe

Wenlafaksyna 225 mg
Offline
Posty
591
Dołączył(a)
24 lis 2014, 20:58

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez deoodeoo 24 paź 2015, 16:14
wiec co lepsze biore klompiramine i wlasnie jest ostatnio lipnie nie dziala u mnie na leki niewiem czy zepsulem dzialanie piciem wiec pytam co lepsze paro czy sertra co wziasc od lekarza?

-- 24 paź 2015, 16:18 --

wlasnie paro tez bralem ale na natrectwa nie dzialala zabardzo a na leki sam niewiem moze ? i co tu zrobic ;d najlepiej jak by dolaczyl paro i serte ahah ;d tak bralem i nic nie bylo mi ;d

-- 24 paź 2015, 16:19 --

nawet 100mg serty walilem przy 150 anafranilu i 20 paro ;d moze byc takie polaczenie ? :d
Offline
Posty
157
Dołączył(a)
08 kwi 2015, 15:54

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez szaraczek 24 paź 2015, 16:20
deoodeoo, Nie wolno bez zgody lekarza łączyć ze sobą takich leków. To niebezpieczne i nieodpowiedzialne. Sertralina jest bardzo dobra na natręctwa. Jest polecana m.in. w nerwicy natręctw. U mnie działa.
Zaburzenia depresyjno-lękowe

Wenlafaksyna 225 mg
Offline
Posty
591
Dołączył(a)
24 lis 2014, 20:58

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez deoodeoo 24 paź 2015, 16:23
wiec przy anafranilu moge se walnac kolo 200 mg ? skoro 100 walilem i nic nie bylo zadnych oznak ZS to moze przy 200 tez nie bedzie ? wiesz co lekarz i tak by mi nie dal takich lekow wiec wiesz;d
Offline
Posty
157
Dołączył(a)
08 kwi 2015, 15:54

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez szaraczek 24 paź 2015, 16:28
deoodeoo, Czytałeś to co do Ciebie napisałem? NIE wolno bez wiedzy lekarza dawkować ani łączyć ze sobą leków. To nie są cukierki. Możesz spytać swojego lekarza. Poza tym SSRI chyba nie łączy się ze sobą. Natomiast o połączeniu SSRI+TLPD słyszałem. A dlaczego upierasz się przy tym Anafranilu skoro pisałeś/aś, że nie działa?
Zaburzenia depresyjno-lękowe

Wenlafaksyna 225 mg
Offline
Posty
591
Dołączył(a)
24 lis 2014, 20:58

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez deoodeoo 24 paź 2015, 16:31
no wlasnie nie wiem czy dziala przerwe mialem i znowu biore i czuje sie jakos inaczej kiedys bylem pelen energi szczescia i to minelo wraz z piciem wiec mysle zeby dodac serte skoro wczesniej bralem i nic nie bylo i wydaje mi sie ze pewnosc siebie zwiekszala mi ;d albo wiesz co mozna dodac na pewnosc siebie zeby zwiekszyc o duzy procent ? :D
Offline
Posty
157
Dołączył(a)
08 kwi 2015, 15:54

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez szaraczek 24 paź 2015, 16:38
deoodeoo, U mnie sertralina zwiększyła pewność siebie. Kiedyś też zrobiła to wenlafaksyna. Wydaje mi się, że tutaj rozchodzi się chyba o to, że kiedy dany lek wyzwoli nas od niepokoju, lęków i natrętnych myśli, wtedy automatycznie stajemy się pewniejszymi siebie. Napiszę raz jeszcze. Nie staraj się łączyć samodzielnie żadnych leków. To naprawdę nierozsądne działanie. Może tylko przysporzyć Ci niepotrzebnych kłopotów. Zdrowie ma się tylko jedno. Najlepiej będzie jak o swoich wątpliwościach porozmawiasz z lekarzem. To on ustala Twoje leki. Forum to nie jest lekarz. Nikt tutaj nie ma prawa zmieniać Twojego leczenia.
Zaburzenia depresyjno-lękowe

Wenlafaksyna 225 mg
Offline
Posty
591
Dołączył(a)
24 lis 2014, 20:58

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez deoodeoo 24 paź 2015, 16:42
a bralem tez wenlafaksyne 150 przy anafranilu i nic nie bylo wiec po sercie mysle tez nic nie bedzie ja tam sie nie dygam ;d
Offline
Posty
157
Dołączył(a)
08 kwi 2015, 15:54

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez szaraczek 24 paź 2015, 16:46
deoodeoo, Jesteś nieodpowiedzialny.
Zaburzenia depresyjno-lękowe

Wenlafaksyna 225 mg
Offline
Posty
591
Dołączył(a)
24 lis 2014, 20:58

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Ricah 24 paź 2015, 16:46
Mieszajac ze soba 3 leki serotoninowe (zwlaszcza silne) ryzykujesz ZS. Jezeli sie o niego otrzesz, to mozesz winic tylko siebie. I tak, piciem jak najbardziej mogles zepsuc dzialanie przeciwlękowe tych lekow.
Jezeli te leki nie sprawdzaja sie u Ciebie, pomysl moze o czyms innym? Np. mirtazapina lub tianeptyna, choc raczej nie sa az tak silne jako anksjolityki.
Moklobemid 300mg
Klonazepam 2mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
979
Dołączył(a)
01 gru 2014, 19:25
Lokalizacja
Zabrze

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 21 gości

Przeskocz do