SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

Re: Setaloft

Avatar użytkownika
przez namiestnik 21 paź 2009, 16:41
Hmm może - ale może to też wcale nie skutek uboczny leku? Najlepiej jak dobry lekarz się wypowie. I na razie poza znużeniem i brakiem libido jest ok. Znużenie to bardzo duży problem, bo libido da się często rozwiązać na sertralinie. Warto znaleźć tego przyczyny. Ale sertralina dopiero 2 tygodnie brana. A wiele innych leków będzie wkręcać się dużo dłużej, albo będą miały dużo mniej fajne skutki uboczne. To może lepiej jeszcze brać tydzień czy dwa i porozmawiać z lekarzem.

Mi na znużenie pomogło zwiększenie dawki sertraliny. No i inne niezbyt fajne sposoby. Niestety wszystko na krótką metę. Tak, że jeżeli mogę coś radzić to zabezpieczaj tyły na wszelki wypadek. Jeżeli te kłopoty wiążą się z pracą to pomyśl jak tu zrobić by Cię nie zwolnili - np. w razie jakichś oznak szybka ucieczka na zwolnienie. Wiem, że to może być nie fer. Ale wiedz, że jak Cię zwolnią to ZUS będzie miał głęboko w d. Twoją egzystencję i zdrowie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Re: Asentra (Asertin)

przez amanda027 21 paź 2009, 17:42
A co polecasz na poprawę libido ? może jest coś nie na receptę ?
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
20 paź 2009, 14:58

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez namiestnik 21 paź 2009, 17:47
Nie na receptę to nie znam nic skutecznego. A na receptę to jest kilka substancji. Powiedz lekarzowi najlepiej - a jak nic nie wymyśli to mu coś tam popodpowiadamy. :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez Anna R. 21 paź 2009, 18:33
Na poprawę libido i możliwości seksualnych możliwe jest branie następujących antydepresantów:

- Lerivon
- Trittico (bardziej skuteczny u mężczyzn)
- Wellbutrin

Ponoć nie zaburza tej sfery życia Valdoxan.

Ze wszystkich tych leków brałam Lerivon i Trittico, same i w kombinacji. Biorąc samo Trittico nie mogłam dojść do orgazmu, lub jeśli już to z trudem, a odczucia były mało intensywne. W kombinacji z Lerivonem wrażliwość na bodźce była aż za duża, bo zbyt intensywny seks zamiast przyjemności sprawiał ból. Wellbutrinu ani Valdoxanu nie stosowałam.

Najbardziej odpowiada mi sam Lerivon, gwarantuje bowiem libido ponadprzeciętne a możliwości niemal nieograniczone ;)
Trzeba poeksperymentować i samemu się przekonać.
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez namiestnik 21 paź 2009, 18:54
No ja nie wiem jak Lerivon by działał w koincydencji z sertraliną którą bierze Amanda. Anyway jest jeszcze kilka substancji. Ale to trudno coś tak z gruchy polecić. Bo to zależy od organizmu, stanu, czy ktoś chce się przy okazji pobudzić czy nie, czy spać więcej czy mniej, czy przytyć a może schudnąć. Najlepiej jak by lekarz po badaniu hormonów i ew. innych podstawowych oraz po pogłówkowaniu coś dobrał. Strzelanie i próbowanie to szkoda życia na to - mogą upłynąć miesiące zanim coś dobierzesz. A ja lekarzem nie jestem, ani Cię nie badam nawet jak bym był so...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez Anna R. 21 paź 2009, 20:09
Nie proponowałam Amandzie dołożenia mianseryny do sertraliny, tylko zmianę leku na inny. Jeśli ktoś jest w związku lub małżeństwie, to zaburzenia seksualne bardzo mu nie na rękę. Nie układa się miedzy dwojgiem ludzi najlepiej, jeśli ich życie intymne leży w gruzach. Rzecz jasna to kwestia priorytetów, bo co jednemu przeszkadza dla drugiego jest całkiem normalne.
Tak czy inaczej bez wizyty u lekarza raczej się nie obędzie.
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez namiestnik 21 paź 2009, 20:43
Okazuje się, że dołożenie Lerivonu do Asentry jest jak najbardziej stosowane i sprawdzone - właśnie w celu przywrócenia libido oraz apetytu.

Ale to już lekarz niech sprawdzi. Bo może będziesz się czymś leczyć a problem leży np. w hormonach.

Tak - życie seksualne jest bardzo ważne. Nie tylko dla partnera, ale i dla siebie. Ale jeżeli nam się nie chce to warto przynajmniej dla partnera sobie libido naprawić. A i napewn w efekcie i my z seksu skorzystamy :)

Ania R. dobrze mówi! :) (może poza tym co w sygnaturce - mam nadzieję ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Re: Zotral

przez House 21 paź 2009, 21:14
Pierwszego dnia wzięłam 50 na noc, wczoraj już połówkę. Ale tak źle się czułam, że musiałam ewakuować za szkoły. Cały czas coś mi drętwiało, chciało mi się wymiotować, żołądek mnie bolał, albo nie mogłam chodzić, bo czułam, że mi się za bardzo nogi trzęsą. A samopoczucie nadal znakomite.:) Dzwoniłam do psychiatry, dziś za chwilę wezmę ćwiartkę.
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
19 paź 2009, 18:17

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez Anna R. 21 paź 2009, 21:47
Komiczno- tragiczne no nie? Jak w życiu ;)

A tak serio- poczucie humoru i ironia mi osobiście pomagają. Dzięki temu nabieram dystansu do siebie, choroby i świata.

W zasadzie to nawet dobrze, ze Asentra i kilka innych leków mi nie pomogło. Dzięki temu trafiłam na mianseryne i przynajmniej problemy seksualne zostały mi oszczędzone :mrgreen:
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez namiestnik 21 paź 2009, 21:54
Anna niesiesz nam nową przyszłość. Byśmy się jak króliczki (Bunny - tak?) parzyli :) Hehe. :) No ale rozumiem, ze jak się jest z kimś na odległość mniejszą niż długość to się to przydaje. :D U mnie to jakoś niespecjalnie, zresztą ponoć narząd nieużywany zanika więc...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Re: Asentra (Asertin)

przez kasia000 22 paź 2009, 08:28
ANNO czemu uwarzasz ze dołozenie minaseryny do asentry to nie zbyt dobry pomysł??przeciez to świtna kombinacja...d€zo na ten temat czytałam
kasia000
Offline

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez Moniczka23 22 paź 2009, 09:21
Fajnie macie a u mnie z seksem jest delikatnie mowiac do dupy :!:
W ogole mnie to nie interesuje
I szczerze mam juz tego dosc
Kiedys bylam bardzo aktywna seksualnie
A teraz no coz powiem tylko ze wole spac :(
a jesli juz dochodzi u mnie do seksu to nie czuje przyjemnosci :oops:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
20 maja 2009, 15:52
Lokalizacja
Łódź

Re: Asentra (Asertin)

przez Lili-ana 22 paź 2009, 10:12
Moniczka, ja również tak mam. Kiedyś, jeszcze nie tak dawno miałam duży apetyt na seks, a teraz jest tragedia - mam do seksu wstręt, mój mąż mnie wręcz brzydzi, nie mam ochoty żeby mnie dotykał... straszne to jest, dlatego zmienię lek, bo ja jestem w związku małżeńskim i tak nie może być :evil:
No chyba że coś mogłabym brać do sertraliny na poprawę libido i zmniejszenie nerwowości, bo tej mi nie brakuje? :? ktos wie coś na ten temat :?: Czy lepiej zmienic lek, jak tak to na jaki :?:
Lili-ana
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez amanda027 22 paź 2009, 10:13
Żeby dobrze dobrać leki przede wszystkim trzeba mieć dobrego lekarza a ja takiego nie mam. Poza moim liido które jest na - 100, mam jeszcze jeden problem związany z sexem, mam jakąś blokadę której za nic nie mogę pokonać. Nic w łóżku nie dzieje się z mojej inicjatywy (choć bym bardzo chciała), nie jestem w stanie nawet ręki do partnera wyciągnąć (oczywiście jako pierwsza) bo czuję że na tej ręce leży kamień albo jest czymś przywiązana do łóżka. Jest to straszne. Mówiłam o tym lekarzowi a on mi asentre przepisał, chodzę po niej jak "neptyk" nie śpie, jestem przymulona a moje serce chce wyskoczyć. Pomóżcie....
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
20 paź 2009, 14:58

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości

Przeskocz do