SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
198
61%

Nie
75
23%

Zaszkodziła
53
16%

 
Liczba głosów : 326

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez nobody25 26 kwi 2015, 16:22
Czy to jest normalne że im dłużej ją biorę tym gorzej się czuję ? a może to nie lek dla mnie :/
"Proszę myśleć pozytywnie..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
355
Dołączył(a)
23 sty 2013, 17:21
Lokalizacja
Krakozja

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Ewgf 26 kwi 2015, 17:34
nobody25, nie jest to normalne raczej powinienes sie czuc lepiej z kazdym tygodniem.
Bo i tak wszyscy umrzecie, toteż czym się przejmujecie?
Turbolaxa 600mg
Owyksztyrytymytyrinanol 5mg
Hipermegazajebiścina 100mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
469
Dołączył(a)
14 lut 2015, 21:56
Lokalizacja
Rybnik

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez nobody25 26 kwi 2015, 18:03
biorę dopiero 2 tydz,może stąd te zawirowania :/
"Proszę myśleć pozytywnie..."
Avatar użytkownika
Offline
Posty
355
Dołączył(a)
23 sty 2013, 17:21
Lokalizacja
Krakozja

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Mili89 26 kwi 2015, 20:55
nobody25, 2 tygodnie to jeszcze zbyt krotko, zeby stwierdzic- moze to dalej uboki ... ja po 5 miesiacach brania Sertraliny zmienilam ja na paroksetyne... bo dopiero po tych paru miesiacach zaczela sie sieczka...
trzymaj sie i wytrzymaj jeszcze troche! mam nadzieje ze z kazdym dniem bedzie lepiej
www.silveris.pl polecam i zapraszam <3
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1656
Dołączył(a)
16 lip 2014, 00:47

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez deoodeoo 26 kwi 2015, 21:09
ahmm nie konsultowac nic z lekarka zwiekszyc samemu ? ;d
Offline
Posty
159
Dołączył(a)
08 kwi 2015, 15:54

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Mili89 26 kwi 2015, 21:12
zawsze trzeba konsultowac z lekarzem... ile bierzesz ten lek ? moze jeszcze sie nie rozkrecil ? wtedy zwiekszenie dawki nic nie da - wiecej nie oznacza szybciej...
www.silveris.pl polecam i zapraszam <3
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1656
Dołączył(a)
16 lip 2014, 00:47

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez nobody25 26 kwi 2015, 21:14
Mili89 uważam że te leki są naprawdę bardzo dziwne. A ty jaką dawkę brałeś ?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
355
Dołączył(a)
23 sty 2013, 17:21
Lokalizacja
Krakozja

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez deoodeoo 26 kwi 2015, 21:32
niedlugo bd 3 miesiace wiec chyba dosc dlugo a te poje natrectwa dalej siedza i wkur mnie juz ;d zreszta ja to od dziecka mam to wiec moze i wiecej mi potrzeba ;/
Offline
Posty
159
Dołączył(a)
08 kwi 2015, 15:54

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Mili89 26 kwi 2015, 22:37
nobody25, bralam :) jestem kobieta :)
wiec Setaloft bralam najpierw przez 4 miesiace w dawce 50mg, pozniej przez tydzien bralam 100 mg ale juz wtedy lekarz sugerowal, ze to nie jest lek dla mnie- ja jednak pomyslalam, ze moze zwiekszenie dawki cos da no i dalo- masakre... :? :? tak sie czulam, ze gdybym mogla to biegalabym przerazona w kolko - tak sie czulam w skrocie... nie wiem czy to byly uboki, bo jak wrocilam do starej dawki 50 mg to juz tak zostalo i lekarz zmienil mi na paro... biore 10 mg od 17 dni, ale juz na trzeci dzien odetchnelam - poczulam ulge... minely te dziwne uczucia, ktore mi towarzyszyly biorac Sertre... nie uwazam, ze na kazdego bedzie ona zle dzialac... bo kazdy organizm reaguje na cos innego. moim zdaniem jednak jesli po 4 miesiacach czujemy sie gorzej to warto zmienic lek, bo zmiana dawki tylko zwiekszy te negatywne uczucia- takie jest moje zdanie ...
wiadomo, ze nie czuje sie jeszcze dobrze, mam zwiekszone leki, ale to dopiero 2 tyg brania paro... wiec daje jej spokojnie czas, nie zwiekszam dawki, nie kombinuje i jestem dobrej mysli...
deoodeoo, dociagnij do 3 miesiecy na tej dawce, ktora zapisal lekarz i jesli to nie zaskoczy to pojdz do niego, moze konieczna bedzie zmiana leku... - tak jak mowilam, na kazdego dziala co innego, a Ty chyba w duzej dawce i tak to juz bierzesz?

jak ja siedzis czuje- przeziebienie rozlozylo mnie totalnie...w gardle tarka, z nosa wodospad... a jedyny czosnek jaki mam jest z chin ;((
www.silveris.pl polecam i zapraszam <3
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1656
Dołączył(a)
16 lip 2014, 00:47

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez deoodeoo 27 kwi 2015, 13:20
no ja biore 100mg juz tyle czasu ;p

-- 28 kwi 2015, 18:30 --

znowu czuje jakis dziwny niepokoj ostatnio wogole jakies dziwne mysli i nastroj dziny co jest ?

-- 28 kwi 2015, 18:38 --

..
Offline
Posty
159
Dołączył(a)
08 kwi 2015, 15:54

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez buszujacywtrawie 29 kwi 2015, 12:38
40 dzień na 200 mg. Lęki są, mam nadzieję że w końcu Setaloft zadziała. Doraźnie ratuję się klonem.
Posty
388
Dołączył(a)
07 maja 2013, 21:45

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez deoodeoo 30 kwi 2015, 17:14
ja dzis popilem alko bo mnie juz wkur wszystko i te natectwa mam sie spodziwac spadku leka?

-- 30 kwi 2015, 17:25 --

choroba

-- 30 kwi 2015, 22:39 --

zjepie se dzialanie ? ;d jak popilem troszku
Offline
Posty
159
Dołączył(a)
08 kwi 2015, 15:54

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez margor26 01 maja 2015, 07:09
Biorę aposerte ogólnie już ponad 3tygodnie ostatnio jakieś 2dni temu zwiększyłam dawke do 75mg lekarz kazał jak nie będzie poprawy. Od wczoraj gorzej się czuję niepokój lęk, pieczenie i mówienie ciała , drżenie a przed oczami muszki latają. Dodam że oprócz tego na noc biorę trittico 75mg. Czy te objawy mina? Za tydzień mam imprezę muszę być na chodzie. Może wrócić do dawki 50?
Aposerta 100mg
Trittico CR 50mg
Trittico Xr 75mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
235
Dołączył(a)
04 kwi 2014, 11:24

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Ewgf 01 maja 2015, 08:28
margor26, może to od trittico ja mialem po trittico takie totalne przytępienie myślenia i właśnie takie dziwne obrazy i migniecia przed oczami. A co masz na myśli mówiąc muszki latają? Takie dziwne malutkie kropeczki jakby rozmazane? białe przeźroczyste?
Bo i tak wszyscy umrzecie, toteż czym się przejmujecie?
Turbolaxa 600mg
Owyksztyrytymytyrinanol 5mg
Hipermegazajebiścina 100mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
469
Dołączył(a)
14 lut 2015, 21:56
Lokalizacja
Rybnik

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 35 gości

Przeskocz do