SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

Re: Asentra (Asertin)

przez edysiaaa 15 paź 2009, 21:52
Ja dwa lata temu brałam asentre, regularnie i tylko dlatego zaczeła działać na nerwice i na depresje oraz natrętne myśli , wiec nieregularne branie leku nic nie daje a nawet szkodzi. zacznij brac regularnie to odczujesz pozytywne efekty oczywiwscie nie z dnia na dzien.

[Dodane po edycji:]

Mam pytanie do Moniczki23 i Do Liliany , widze ze troche sie znacie na lekach i na tym czy pomagają czy nie , ja od miesiąca biore Zotral , i rzeczywiście lęki mineły , jestem pozytywnie nastawiona do życia, ale pojawiło sie coś jeszcze gorszego na tle nerwowym ciagle boli mnie żołądek , i tuz po posiłku ciagle jestm głodna, wiem ze to nie jest normalne , jak złagodzic takie dolegliwości zołądka ??????? uczucie ciagłego głodu jest nie do zniesienia.
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
11 paź 2009, 20:57

Re: Asentra (Asertin)

przez Adaś2222 15 paź 2009, 22:57
Nie regularne branie raczej nie szkodzi, ale też nie pomaga. Warto brać leki regularnie.
Offline
Posty
501
Dołączył(a)
16 sty 2006, 23:49

Re: Asentra (Asertin)

przez Lili-ana 16 paź 2009, 00:02
edysiaaa napisał(a):Mam pytanie do Moniczki23 i Do Liliany , widze ze troche sie znacie na lekach i na tym czy pomagają czy nie , ja od miesiąca biore Zotral , i rzeczywiście lęki mineły , jestem pozytywnie nastawiona do życia, ale pojawiło sie coś jeszcze gorszego na tle nerwowym ciagle boli mnie żołądek , i tuz po posiłku ciagle jestm głodna, wiem ze to nie jest normalne , jak złagodzic takie dolegliwości zołądka ??????? uczucie ciagłego głodu jest nie do zniesienia.

Też przez jakieś pierwsze 2 miesiące miałam bóle brzucha ale nie były dokuczliwe i miałam wilczy apetyt po wzięciu leku - jakieś 2 godziny od wzięcia leku musiałam koniecznie coś zjeść, jak zjadłam to przechodziło. Teraz też mi się zdarzają takie "napady" ale już rzadziej.
Jesli dla Ciebie jest to bardzo dokuczliwe to pogadaj z lekarzem o tym.
Lili-ana
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Asentra (Asertin)

przez szpila 16 paź 2009, 21:47
Ludzie... Ludziska... Ja asentre brałem od 18 do 19 roku zycia i był spokój aż do 21 roku zycia teraz biorę ją do dzisiaj, ale w czwartek mam wizyte i czuję się swietnie żadnych ataków od 1 roku, podstawa to zajęcie się hobbym i nie myslec o niczym nawet jak cię weźmie ta cholerna nerwica... Pozdrawiam..
d(*_*)b FuCk WhAt I sAiD iT dOn'T mEaN ShIt nOw d(*_*)b
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
16 paź 2009, 21:27
Lokalizacja
Katowice/Siedlce

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez Moniczka23 17 paź 2009, 12:27
Mam pytanie do Moniczki23 i Do Liliany , widze ze troche sie znacie na lekach i na tym czy pomagają czy nie , ja od miesiąca biore Zotral , i rzeczywiście lęki mineły , jestem pozytywnie nastawiona do życia, ale pojawiło sie coś jeszcze gorszego na tle nerwowym ciagle boli mnie żołądek , i tuz po posiłku ciagle jestm głodna, wiem ze to nie jest normalne , jak złagodzic takie dolegliwości zołądka ??????? uczucie ciagłego głodu jest nie do zniesienia.





No coz ja tez tak mialam i szczerze minelo po dlugim czasie<bole brzucha itp>
A co do ciaglego gloda to ja mialam odwrrotnie bo mam jadlowstret :roll:
ale mnie to akurat pasuje bo schudlam troche przez to ha ha ha

pozdrawiam
Avatar użytkownika
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
20 maja 2009, 15:52
Lokalizacja
Łódź

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez Donkey 17 paź 2009, 13:57
Ja też po Asentrze miałam jadłowstręt i bardzo schudłam !
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2081
Dołączył(a)
03 maja 2009, 16:14
Lokalizacja
Poznań

Re: Asentra (Asertin)

przez basior 17 paź 2009, 15:36
Czy to normalne ze po 3 dniach na Zolofcie 50 mg mam sstraszną derealizacje,czuje sie wyobcowany,jakoś "dziwnie"...jestem bardzo rozdrażniony,pobudzony...kiedy to minie i czy wogóle minie??
basior
Offline

Re: Asentra (Asertin)

Avatar użytkownika
przez aree1987 17 paź 2009, 16:46
Normalne, minie za 1-3 tygodni.
wenlafaksyna 450mg
--

I'm forever black-eyed
A product of a broken home
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1173
Dołączył(a)
15 lip 2009, 21:54

Re: Asentra (Asertin)

przez Grubcia 17 paź 2009, 17:07
To minie w ciagu7 max14 dni skutki uboczne zaczna slabnac,a potem calkowicie mina.Po 2-4tyg,odczujesz poprawe po Zolofcie
Masz dwa wyjscia.Mozesz poprosic lekarza,o jakes leki przeciwlekowe,afobam ,cloranxen lub uspokajajacenp.hydroxyzyna,ale hydro .na mnie osobiscie nie dzialala,lepszy jest afobam lub jakas inna beznodiazepina,brana przez max 2 tyg.,dla zniesienia objawow tego pobudzenia.bo benzo uzalezniaja.
Jesli nie mozesz poprosic lekarza o leki uspakajajace.To bierz pol tabl przez tydzien,a potem bierz juz cala tabl.w ten sposob objawy ,ktore opisujesz,beda mniej dokuczliwe,bo organizm bedzie mial wiecej czasu na zaakceptowanie Zoloftu,ja tak robie i to naprawde pomaga To co napisalam to pewnie juz dobrze wiedziales.






Pozdrawiam.
Grubcia
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez basior 17 paź 2009, 18:37
dzieki za odp...przestraszyłem sie,,,szczerze mówiąc czuje sie teraz gorzej niz przed braniem tego leku "...a czułem sie koszmarnie..wiec domyslacie sie co teraz przezywam...najgorsza jest anhedonia,nie do zniesienia...wierze ze mi Zoloft pomoze ...
basior
Offline

Re: Asentra (Asertin)

przez Grubcia 17 paź 2009, 19:30
Znam to ,tez tak czesto mam,ze na poczatku brania lekow jest gorzej,niz przed braniem lekow,ale jak sie to przetrzyma to potem jest juz tylko lepiej.Powodzenia.
Grubcia
Offline

Re: Zotral

Avatar użytkownika
przez namiestnik 18 paź 2009, 20:41
Zotral to nie alkohol, extasy, trawka, kokaina czy jakieś super zamulacze albo stymulanty na granicy świadomości, że nie będziesz wiedzieć co robisz. Bierz śmiało. Tyle co lekarz każe. Będzie oki. Będziesz sobą, lecz w pewnych sprawach będzie łatwiej. To bardzo subtelne działanie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Re: Zotral

przez House 19 paź 2009, 18:31
A ja właśnie wzięłam pierwszą tabletkę. I powiem szczerze, że kiedy zobaczyłam ulotkę byłam przerażona, lista "działań nieprzewidywanych" ma chyba z dwadzieścia centymetrów:) Nie mam dużego doświadczenia z lekami przeciw-, antydepresyjnymi i tego typu. Kiedyś brałam Pramolan, Nootropil... Ja też mam nerwicę, choć mam dopiero 14 lat. Choruję od ponad roku, i kiedy wydawało mi się, po długiej walce z nerwicą, że jestem już zdrowa, to jednak niedawno, równo rok później historia się powtarza. Brak chęci do życia, myśli samobójcze, stan przeddepresyjny, lęki itd. Czasem mi się zdaje, że już tą walkę przegrałam i nie mam o co walczyć: bo przecież swojego rodzaju "piętno" będzie na mnie ciążyć do końca życia... Trudno mi patrzeć na zdrowe koleżanki dyskutujące o pierdołach, kiedy ja miewam takie stany, ze wszystko mnie boli, wnętrzności jakby się trzęsą i co chwila eksploduje agresją albo płaczem, potrafię nawet na 3-4 dni zamykać się w pokoju i nie odzywać się do nikogo, schować się przed światem:]
Teraz zastanawiam się, jak długo czeka się na efekty Zotralu? Wczoraj zapisała mi go psychiatra z Siedlec. Czy to jest jakieś gwałtowne? Jest się czego bać?:) Wzięłam tabletkę pół godziny temu i czuję się jakaś ożywiona, ale możliwe, że to sobie wmówiłam;)
Z góry dziękuję za odpowiedź.
Offline
Posty
3
Dołączył(a)
19 paź 2009, 18:17

Re: Zotral

Avatar użytkownika
przez aree1987 19 paź 2009, 18:36
Tych leków nie przepisuje sie dzieciom, oprócz fluoksetyny chyba, no ale twoj lekarz powinien wiedzieć lepiej. Jeżeli bedzie miała jakies nasilajace sie mysli samobojcze lub ludziobojcze skontaktuj sie bezzwłocznie ze swoim lekarzem.
wenlafaksyna 450mg
--

I'm forever black-eyed
A product of a broken home
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1173
Dołączył(a)
15 lip 2009, 21:54

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Przeskocz do