SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

Re: Asentra (----->Asertin)

przez Lili-ana 27 lip 2009, 10:48
Witaj Trill :smile: U mnie było odwrotnie jak zaczynałam brać leki, bo 1-szego dnia czułam się super, miałam powera niezłego, po czym z dnia na dzień było coraz gorzej, 5-tego dnia czułam się kszmarnie, a potem już coraz lepiej... Teraz czuję więcej pozytywów niż negatywów, biorę miesiąc i ze skutków ubocznych mam to,że bardzo ciężko mi się wstaje rano, im więcej godzin śpię to tym gorzej potem wstać. Drugi skutek uboczny mam od 3-ech dni: pieką mnie oczy, mam takie suche, nieprzyjemne to jest :x
Lili-ana
Offline

Re: Asentra (----->Asertin)

przez shadow_no 30 lip 2009, 03:20
Drugi skutek uboczny mam od 3-ech dni: pieką mnie oczy

Sprawdź, czy nie masz zapalenia spojówek. Albo przez to późne chodzenie spać i pisanie w nocnych markach masz wysuszone oczy. :)
Nie zwalajmy wszystkich objawów na Asentre/Asertin. Dużą rolę odgrywa nastawienie.
Zapraszam do sklepu z odzieżą damską i torebkami.
Offline
Założyciel / Administrator
Posty
4758
Dołączył(a)
13 lip 2005, 01:45
Lokalizacja
Częstochowa

Re: Asentra (----->Asertin)

przez Trill 30 lip 2009, 10:55
7,8,9 dzień

Siódmy dzień to zapaść po południu ok 14 spadło mi ciśnienie do bardzo niskiego i puls natychmiast musiałem się położyć coś okropnego

Ósmy dzień -uspokoił się żołądek i ok 14 znów byłem senny

Dziewiąty dzień -cały w porządku oprócz senności ok 14.00 stej

Powoli objawy "trucia" się Asentrą odchodzą.

Zauważyłem u siebie pewną rzecz przy dawce 50mg

Powinienem brać ją o 6 rano bo od połknięcia do rozpoczęcia działania potrzebuje mój organizm 2.5 godzin.
W nocy mam problem z zasypianiem (nie wiem czy to problem asentry ) ,ale jestem strasznie pobudzony ok 23.00 już 3 dni nie biorę żadnych innych leków

Objawy uboczne w ostatnich 3 dniach
-sennosć o tej samej porze
-słabe mięśnie łydek
-potliwość

Reszta objawów początkowych znikła

Pozytywy
-9 dni nie zdenerwowało mnie nic!!! a miałem powodów jak zawszę ze 100 :)
-depresji ani sladu
-mam chęć do pracy
-natrętne mysli i rozpamietywanie znikneło


Jak dla mnie nadal warto

cdn

Pozdro :)
Offline
Posty
12
Dołączył(a)
27 lip 2009, 09:33

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Asentra (----->Asertin)

Avatar użytkownika
przez Moniczka23 30 lip 2009, 17:28
hej
w poniedzialek zwiekszyla mi dawke moja pani psychiatra 8) w koncu :lol: i jest juz lepiej. Mieliscie racje z tym ze po zwiekszeniu jest dobrze :P obecnie mam 75mg. a od 3 sierpnia mam przejsc na 100mg. i mam nadzieje ze bedzie jeszcze lepiej na tej 100 :D
jak narazie skutkow ubocznych po zwiekszeniu nie mam...i niech tak pozostanie :D

Witam serdecznie nowego uczestnika na forum Witaj Trill :lol:
pozdrawiam
Avatar użytkownika
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
20 maja 2009, 15:52
Lokalizacja
Łódź

Re: Asentra (----->Asertin)

przez Lili-ana 30 lip 2009, 19:41
shadow_no napisał(a):Sprawdź, czy nie masz zapalenia spojówek. Albo przez to późne chodzenie spać i pisanie w nocnych markach masz wysuszone oczy. :)


heh, no w sumie możliwe, że tak jest. Trochę już mi to przeszło, już tak oczy nie pieką :smile:

Moniczka23 to sporo dawkę zwiekszasz, do 100mg. Ja na razie przez miesiąc mam brać 75mg.
Lili-ana
Offline

Re: Asentra (----->Asertin)

Avatar użytkownika
przez Moniczka23 30 lip 2009, 20:49
myslisz ze to za duzo?? ale skoro lekarz tak zadecydowal to chyba dobrze bedzie :lol: ja to jestem wyjatkowy przypadek i dla mnie od razu dawka jak dla konia :twisted: a mam jeszcze w przyszlosci zwiekszyc do 200mg wirec to juz bedzie hardkor dla mnie 8)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
20 maja 2009, 15:52
Lokalizacja
Łódź

Re: Asentra (----->Asertin)

przez Lili-ana 31 lip 2009, 00:02
Moniczka, a co masz za zaburzenia jeśli mogę spytać? Mi nic moja pani psychiatra nie mówiła jaką dawkę ma zamiar na mnie zastosować. Mówiła tylko, że 100mg to taka przeciętna dawka jaką się zazwyczaj podaje więc pewnie w następnym miesiacu przejdę na setkę właśnie.
Lili-ana
Offline

Re: Asentra (----->Asertin)

przez shadow_no 31 lip 2009, 01:20
Różnie zalecają lekarze. Najczęściej dawką początkową jest 50mg (chyba, że przy stosunkowo lekkich zaburzeniach lub jeżeli waga ciała jest mała - 25mg). Dawki zwiększane są co 25-50mg. To samo z odstawianiem (pod ścisłą kontrolą lekarza!). Z odstawianiem mogą wiązać się pewne niedogodności dlatego nie próbujcie na własną rękę odstawiać. Wiem z własnego doświadczenia.
Zapraszam do sklepu z odzieżą damską i torebkami.
Offline
Założyciel / Administrator
Posty
4758
Dołączył(a)
13 lip 2005, 01:45
Lokalizacja
Częstochowa

Re: Asentra (----->Asertin)

przez _Amelka_ 31 lip 2009, 09:21
shadow_no napisał(a):Różnie zalecają lekarze. Najczęściej dawką początkową jest 50mg (chyba, że przy stosunkowo lekkich zaburzeniach lub jeżeli waga ciała jest mała - 25mg). Dawki zwiększane są co 25-50mg. To samo z odstawianiem (pod ścisłą kontrolą lekarza!). Z odstawianiem mogą wiązać się pewne niedogodności dlatego nie próbujcie na własną rękę odstawiać. Wiem z własnego doświadczenia.


oj ja też znam niestety jak to jest za wczesnie odstawić Asentrę. Niby odstawiałam po kontrolą lekarza, najpierw obniżenie dawki o połowę, potem ta dawka co drugi dzień. czułam się b.dobrze, zero nieprzyjemnych objawów i pomyślalam, ze moge odstawić całkiem, choć lekarz jeszcze mówił, że z 2 tyg.brac co drugi dzień. Ja poczułam sie zbyt pewnie i przestałam brac wcześniej. I zobaczyłam, ze to bylo nie najlepsze rozwiązanie. Okropne bóle głowy, ale takie inne od zwykłych, jakieś szumy w uszach - niefajne to było. przemęczyłam sie tydzień i już teraz jest oki, już jestem bez leków i wszystko w porządku
Offline
Posty
22
Dołączył(a)
21 lip 2007, 20:59

Re: Asentra (----->Asertin)

Avatar użytkownika
przez Moniczka23 01 sie 2009, 15:25
hej LILIANNA mozesz spytac spoko :lol: mam depresje i nerwice dość cieżką i syndrom DDA wiec wedlum psychiatry mam ciezkie zeburzenia i stad taka dwka 8)
a jak narazie to 75mg dobrze dziala i nie mam skutkow ubocznych :D
a jako wspomagacz nadal łykam Tegretol pół tabletki na noc...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
20 maja 2009, 15:52
Lokalizacja
Łódź

Re: Asentra (----->Asertin)

Avatar użytkownika
przez aree1987 01 sie 2009, 22:06
Moniczka23 tez mam nerwice/depresje na tle dda.. Oczywiście masz do tego jakąś psychoterapię?
wenlafaksyna 450mg
--

I'm forever black-eyed
A product of a broken home
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1173
Dołączył(a)
15 lip 2009, 21:54

Re: Asentra (----->Asertin)

Avatar użytkownika
przez Moniczka23 01 sie 2009, 22:13
mam isc na terapie do osrodka uzaleznien i tak maja taka terapie dla DDA... i oprócz tego mam miec indywidualna terapie-spotkania z psychologiem. A czy Ty aree1987 uczęszczasz na terapie?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
20 maja 2009, 15:52
Lokalizacja
Łódź

Re: Asentra (----->Asertin)

Avatar użytkownika
przez aree1987 01 sie 2009, 22:24
Tak chodzę na indywidualną w ośrodku profilaktyki uzależnień i współuzależnienia, od czerwca. No na pewno nie jest lekko, ale z lekiem staję się to łatwiejsze. Także leki+psychoterapia zazwyczaj się najlepiej to sprawdza.
wenlafaksyna 450mg
--

I'm forever black-eyed
A product of a broken home
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1173
Dołączył(a)
15 lip 2009, 21:54

Re: Asentra (----->Asertin)

Avatar użytkownika
przez Moniczka23 01 sie 2009, 22:35
tez słyszalam ze to sie bardzo dobrze sprawdza. Musze w koncu spróbować. W koncu leki to przeciez nie wszystko bynajmniej w moim przypadku...Wierze ze jak zaczne uczeszczac na takie spotkania to kiedys sie wylecze :smile: potrzebuje porozmawiac z ludzmi o podobnych problemach co ja i poczuc wsparcie z ich strony.Moze wreszcie nie bede sama ze swoja depresja..
Avatar użytkownika
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
20 maja 2009, 15:52
Lokalizacja
Łódź

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 7 gości

Przeskocz do