SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
201
60%

Nie
79
23%

Zaszkodziła
57
17%

 
Liczba głosów : 337

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Meg1985 27 wrz 2014, 22:09
wisnia80, moje natrętne myśli ustąpiły po zwiększeniu dawki z 50 na 100 mg. Oczywiście sytuacja bardzo się poprawiła, ale ponieważ nie osiągnęłam takiego efektu, jak oczekiwałam psychiatra zwiększył mi sertrę do 150 mg. Niestety wywołało do okropną biegunkę, która trwa od 2 tyg. do teraz. Dlatego zmniejszyłam znowu do 100 mg. Ale biegunka trwa nadal. Dlatego ostrożnie jak będziesz zwiększał, boję się że to się nie skończy i będę musiała odstawić lek :(
"... jak Cię odnaleźć, gdy nie wiem gdzie szukać,
jak ruszyć w drogę, kiedy nie znam drogi do mnie samego..."



http://www.youtube.com/watch?v=9k4P1GF7j-I Robert Janowski; "Kto nigdy nie żył"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
681
Dołączył(a)
02 cze 2014, 00:22
Lokalizacja
Badenia-Wirtembergia

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez bei 27 wrz 2014, 22:30
Meg1985, a psychiatra na razie nie wie o tej biegunce prawda?
Pasowało by się skonsultować z kimś kto się na tym zna (rodzinny nie koniecznie jest musi być zorientowany w działaniu psychotropów).
Może skontaktuj się z psychiatra i wytłumacz co i jak.

Eh, a ja dalej na 100, nie żebym miała jakieś ambicie osiągnięcia jak największej dawki, ale czuję że na 150 mogło by być lepiej, tym bardziej że od początku bardzo dobrze toleruje lek.
(...)
Jak do ładu z sobą dojść
Kiedy siebie mam już dość
(...)
Jak nadzieję w sercu mieć
Kiedy wszystko wali się
(...)

A. Szewczyk,


Wierzę w Boga
Żyj i pozwól żyć innym
Musicie od siebie wymagać, nawet gdyby inni od was nie wymagali
Jan Paweł II
Avatar użytkownika
bei
Offline
Posty
990
Dołączył(a)
14 lut 2014, 01:01
Lokalizacja
Podkarpacie

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Meg1985 29 wrz 2014, 00:02
bei, ja też od początku bardzo tolerowałam lek, dopiero przy zwiększeniu dawki ze 100 na 150 mg. pojawiła się biegunka. Ale już chcę właśnie ogłosić wszystkim tu zgromadzonym, że wreszcie nadszedł koniec mojej katorgi!!!! Biegunka ustąpiła. i jest git:)

A odpowiadając na Twoje pytanie, kilka dni temu nie wytrzymałam i zadzwoniłam do mojego psychiatry i właśnie kazał zmniejszyć z powrotem na 100 mg. I tak też zrobiłam, ale muszę przyznać, że na 150 czułam się lepiej. Nie to, żebym się domagała większej dawki i również nie mam takich ambicji, że im więcej tym lepiej, ale muszę przyznać, że miałam mniej lęków i takiej niepewności o moje dalsze życie.
"... jak Cię odnaleźć, gdy nie wiem gdzie szukać,
jak ruszyć w drogę, kiedy nie znam drogi do mnie samego..."



http://www.youtube.com/watch?v=9k4P1GF7j-I Robert Janowski; "Kto nigdy nie żył"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
681
Dołączył(a)
02 cze 2014, 00:22
Lokalizacja
Badenia-Wirtembergia

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez Reiben 29 wrz 2014, 00:08
Meg1985, to wytłumacz to mu zdecydowanie, w co on leci i się sra z tą dawką u Ciebie jak było lepiej na wyższej, co ci psychiatrzy w Polsce mają z tym zaniżaniem dawek i jakimś paranoicznym lękiem przed zespołem serotoninowym.
Reiben
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Meg1985 29 wrz 2014, 00:16
Reiben, sory, ale nie jesteś w temacie i nie zrozumiałeś kontekstu. Lekarz mi zmniejszył, bo miałam biegunkę przez 2 tygodnie, nie dlatego, że miał takie "widzimisię" :smile:
"... jak Cię odnaleźć, gdy nie wiem gdzie szukać,
jak ruszyć w drogę, kiedy nie znam drogi do mnie samego..."



http://www.youtube.com/watch?v=9k4P1GF7j-I Robert Janowski; "Kto nigdy nie żył"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
681
Dołączył(a)
02 cze 2014, 00:22
Lokalizacja
Badenia-Wirtembergia

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez Reiben 29 wrz 2014, 00:28
2 tygodnie biegunki huh, srogo tyle czasu brązową nutę słyszeć :smile:
Reiben
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Meg1985 29 wrz 2014, 00:59
Reiben, żebyś wiedział, nigdy czegoś takiego nie miałam. Właściwie to większość mojego dnia spędzałam "na tronie" makabra !!!:)
"... jak Cię odnaleźć, gdy nie wiem gdzie szukać,
jak ruszyć w drogę, kiedy nie znam drogi do mnie samego..."



http://www.youtube.com/watch?v=9k4P1GF7j-I Robert Janowski; "Kto nigdy nie żył"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
681
Dołączył(a)
02 cze 2014, 00:22
Lokalizacja
Badenia-Wirtembergia

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez tizziano 29 wrz 2014, 13:15
A mam do Was pytanie, bo lekarz zmniejszył mi dawkę Zoloftu z 200mg do 150 mg i 3 tygodnie było ok, a teraz od miesiąca jest lipa-powróciły mi bóle somatyczne szczęki od których się wszystko zaczęło... czy ktoś po zmniejszaniu dawki miał nawroty? i czy to przejdzie tylko trzeba poczekać trochę czasu? czy lepiej wrócić na 200... ?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
98
Dołączył(a)
15 wrz 2014, 17:48

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 29 wrz 2014, 15:14
tizziano napisał(a):A mam do Was pytanie, bo lekarz zmniejszył mi dawkę Zoloftu z 200mg do 150 mg i 3 tygodnie było ok, a teraz od miesiąca jest lipa-powróciły mi bóle somatyczne szczęki od których się wszystko zaczęło... czy ktoś po zmniejszaniu dawki miał nawroty? i czy to przejdzie tylko trzeba poczekać trochę czasu? czy lepiej wrócić na 200... ?


A dlaczego lekarz ci zmniejszyl dawke?
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez tizziano 29 wrz 2014, 15:52
Nie wiem, po prostu chciał pewnie zejść już powoli bo dobrze się czułem.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
98
Dołączył(a)
15 wrz 2014, 17:48

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Patryk29 29 wrz 2014, 15:59
To powiedz o tym lekarzowi, ze wrócily objawy, jak masz do niego numer kom. to zadzwon moze zaleci wrócic do tej dawki,albo
na kolejnej wizycie przedstaw jak sie sprawy maja i tyle, zdrówka zycze.
"Nawet gdyby u twego boku stal sam bóg, zwyciestwo byloby watpliwe"
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2960
Dołączył(a)
01 wrz 2012, 20:05

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Tańczący z lękami 29 wrz 2014, 18:30
Meg1985, czyli tak jak podejrzewałaś biegunki były od nadmiaru serty, widać, że 100mg to dla Ciebie optimum. Teraz tylko trzymaj ten kurs :great: A jak w nowej pracy, bo coś pisałaś ostatnio? Wyjechałaś już do Niemiec czy coś znalazłaś w Polsce?
paroksetyna 15mg, mianseryna 5mg
doraźnie: co będzie pod ręką
zaburzenia lękowo-depresyjne, nerwica
Posty
1369
Dołączył(a)
21 lis 2012, 14:22
Lokalizacja
Poznań

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Kat_ 29 wrz 2014, 18:51
Od dzisiaj na 50mg serty po 3-tygodniowej odstawce i 150mg Wellbutrinu.
Wellbutrin 300mg
suplementy: Omega3, multiwitamina, magnez z witaminami B
Avatar użytkownika
Offline
Posty
319
Dołączył(a)
03 maja 2014, 23:07
Lokalizacja
Hell

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez tizziano 29 wrz 2014, 22:14
Może wypowie się jeszcze ktoś inny kto zmniejszał dawki serty?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
98
Dołączył(a)
15 wrz 2014, 17:48

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Michaaal i 32 gości

Przeskocz do