SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

Re: Asentra (----->Asertin)

przez Lili-ana 20 lip 2009, 21:08
przy dawce 150mg asentra działa znacznie też na dopaminę, może to przez to jesteś taka rozdrażniona? Może powinnaś brać jednak mniej?
Lili-ana
Offline

Re: Asentra (----->Asertin)

przez Xena24 20 lip 2009, 21:15
Rozdrażnienie mam od dawna, chyba od podstawówki byłam kłębkiem nerwów, teraz to sie nasiliło do tego stopnia ze ciężko mi normalnie funkcjonować. Nie rozmawiam z bliskimi już nawet bo mnie denerwują. Mówiłam lekarzowi o tej dolegliwości jak jeszcze brałam 100mg ale ten powiedział ze to nie od Asentinu i dowalił większa dawkę.
Offline
Posty
13
Dołączył(a)
16 lip 2009, 20:53

Re: Asentra (----->Asertin)

przez Lili-ana 20 lip 2009, 22:48
hmmm to może zmień lekarza?? Ja również jestem osobą którą nie trudno zdenerwować:P mam nadzieję że ten lek nie umocni mi tej cechy :-|
Lili-ana
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Asentra (----->Asertin)

przez Xena24 20 lip 2009, 23:07
Juz dawno bym zmieniła lekarza ale w moim mieście brakuje dobrych psychiatrów :evil:
Jeśli nic się nie zmieni to powiem przy następnej wizycie żeby mi przepisał inny lek.
Offline
Posty
13
Dołączył(a)
16 lip 2009, 20:53

Re: Asentra (----->Asertin)

Avatar użytkownika
przez aree1987 21 lip 2009, 01:15
A ja dzisiaj masakrycznie zbeształem akwizytorkę, tydzień temu ze wściekłości skosiłem wujkowi cały trawnik bo tak mnie nosiło i nie wiedziałem co mam ze sobą zrobić. Ach ta sertralinka :lol:
wenlafaksyna 450mg
--

I'm forever black-eyed
A product of a broken home
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1173
Dołączył(a)
15 lip 2009, 21:54

Re: Zoloft

Avatar użytkownika
przez StahuPL 21 lip 2009, 13:20
Ja zoloft brałem tylko na oddziale, czyli dawno bo 2,5 roku temu
Obrazek
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
99
Dołączył(a)
21 cze 2009, 21:18

Re: Asentra (----->Asertin)

przez Lili-ana 21 lip 2009, 14:07
ale lepiej skosić trawkę i w ten sposób się wyładować niż na jakiejś bogu ducha winnej osobie ;)

[Dodane po edycji:]

ja biorę dokładnie 4 tygodnie i jest OK, tylko bardzo ciężko mi się wstaje, spałabym i spała :? a tu do dzidziusia trzeba wstawać.
Lili-ana
Offline

Re: Asentra (----->Asertin)

Avatar użytkownika
przez aree1987 21 lip 2009, 20:14
Masz rację, ale pewnie skosiłem ten trawnik bo nikogo nie miałem pod ręką, żeby się wyżyć. :oops:
No ja biorę miesiąc i troszeczkę od paru dni w dawce 100mg i to jest prawie to co chciałem od tego leku, lęk społeczny jest bardzo mały, i mam takie coś jakby ktoś siedział mi w głowię i gumką na bierząco wymazywał pojawiące się niechciane myśli, tak mi się to kojarzy. :P A co do snu to ja się wreszcie cieszę, że mogę się wyspać, no i zasypiam jak dzidziuś, a rano kawka i potem już jest dobrze. :smile:
wenlafaksyna 450mg
--

I'm forever black-eyed
A product of a broken home
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1173
Dołączył(a)
15 lip 2009, 21:54

Re: Asentra (----->Asertin)

przez Lili-ana 21 lip 2009, 21:05
"mam takie coś jakby ktoś siedział mi w głowię i gumką na bierząco wymazywał pojawiące się niechciane myśli" - mam podobne odczucia :smile: Fajne to, bo myśli niepotrzebnych i psujących moje życie było mnóstwo... Teraz powoli mogę skupiać się na tym co najważniejsze, a nie przejmować bzdetami, teraz powoli widzę, że było to zupełnie niepotrzebne - takie chore myśli, chore emocje, wkręcałam sobie coś i robiłam o to awantury w domu, teraz jest spokojniej.
Lili-ana
Offline

Re: Asentra (----->Asertin)

Avatar użytkownika
przez Moniczka23 21 lip 2009, 23:05
chyba poprosze o zwiekszenie dawki leku potym co czytam o waszych "przygodach" ze po zwiekszeniu jest lepiej to ja tez tak chce 8) juz nie czuje sie tak znakomicie jak na poczatku tego leku....na nowo stalam sie placzliwa i nerwowa a do tego ciagly bol glowy ech...musze pogadac z moim psychiatra w koncu
mam nadzieje ze mi zwiekszy :lol:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
20 maja 2009, 15:52
Lokalizacja
Łódź

Re: Asentra (----->Asertin)

przez Lili-ana 22 lip 2009, 09:59
a ile bierzesz Moniczka? Ja skromne 50mg na razie :smile:
Lili-ana
Offline

Re: Asentra (----->Asertin)

Avatar użytkownika
przez Moniczka23 22 lip 2009, 11:14
ja tez skromne 50mg 8) i chyba juz czas na zwiekszenie :lol:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
20 maja 2009, 15:52
Lokalizacja
Łódź

Re: Asentra (----->Asertin)

przez Lili-ana 23 lip 2009, 13:24
Byłam dziś u mojej psychiatry i od jutra przechodzę na 75mg Asertinu. Ona mówiła że 50mg to jest taka minimalna dawka, którą się przepisuje na początek, a przeciętną dawką terapeutyczną jest 100mg dziennie.
Lili-ana
Offline

Re: Asentra (----->Asertin)

Avatar użytkownika
przez Moniczka23 23 lip 2009, 16:07
no to fajnie czyli teraz wiem czemu to juz nie dziala tak dobrze jak na poczatku :lol:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
20 maja 2009, 15:52
Lokalizacja
Łódź

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 41 gości

Przeskocz do