SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

Re: Asentra (----->Asertin)

przez Lili-ana 18 lip 2009, 17:27
też to zauważyłam z alkoholem. Sertralina umacnia działanie alkoholu, mi wystarczy, że wypiję 2 piwa. Ale rzeczywiście tak jest, że na drugi dzień czuję się gorzej i pobolewa mnie głowa. Nie piję często ale całkiem zrezygnować nie umiem, uwielbiam zimne piwko w upalny dzień :D
Lili-ana
Offline

Re: Asentra (----->Asertin)

Avatar użytkownika
przez Moniczka23 18 lip 2009, 19:40
hej co do tego alkoholu to ja nadal sie boje :evil: niby w ulotce jest napisane ze nie ma reakcji na alkohol ale ja jednak sie wstrzymuje choc chcialabym sie napic piwka czasami....albo na impreze isc 8)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
20 maja 2009, 15:52
Lokalizacja
Łódź

Re: Asentra (----->Asertin)

przez Lili-ana 18 lip 2009, 20:20
myślę, że czasami możesz się napić, nie ma się czego bać. Plusem brania SSRI jest to, że nie trzeba dużo pić, żeby coś poczuć, bo już po jednym jest fajnie ;) Ale to zalezy kto ma jaką tolerancję, ja wcześniej 2-3 wypijałam, a teraz wystarczy 1-2 bym poczuła podobne delikatne, miłe podchmielenie :smile: Na drugi dzień różnie się czuję ale to może przez to że niecały miesiąc dopiero się leczę więc jeszcze mam skutki uboczne czasem.
Lili-ana
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Asentra (----->Asertin)

Avatar użytkownika
przez Moniczka23 18 lip 2009, 21:05
hmmmm to nie jest tak zle Lilianna :lol: moze jedno sobie strzele a co tam hehehe :P tylko mam slaba glowe i mysle ze pol mi wystarczy :D
pozdrawiam
Avatar użytkownika
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
20 maja 2009, 15:52
Lokalizacja
Łódź

Re: Asentra (----->Asertin)

przez j.will 19 lip 2009, 00:32
Witam zażywam asertin już od chyba 6 miesięcy w największej dawce była to jedna tabletka 100mg dziennie teraz tydzien temu po wizycie u psychiatry zszedłem do 50 i od tego czasu co mnie troche zaniepokoiło dwa razy troche gorzej się poczułem , albo po prostu wmówilem sobie ze coś ze mną znowu jest źle i zażyłem dodatkowo Zemiren. Mam nadzieje ze to były tylko dwa pojedyncze przypadki i już będzie z górki.Też jestem bardzo nerwowy i jak zmniejszyłem na 50 to znowu mi się bardziej chce spać po południu musze z tym walczyć.Cały czas jednak cholera czarne mysli mi chodzą po głowie. NIe moge tego opanować. Hahah Fajnie mówicie z tym alkoholem własnie dziwiłem się czemu już po 1 piwie jestem pijany a to od tego :)

Dużo zdrowia życze wszystkim
Offline
Posty
7
Dołączył(a)
19 lip 2009, 00:11

Asertin (Sertralinum)

przez tracący sens życia 19 lip 2009, 15:03
Czy ktoś przyjmował albo wie coś o leku Asertin 50 od kilku dni przyjmuję i boli mnie głowa, pomimo że w ulotce w skutkach ubocznych nic o tym nie jest napisane. Podzielcie się swoimi doświadczeniami.
Posty
142
Dołączył(a)
15 lip 2009, 20:08
Lokalizacja
Szczecin

Re: Asentra (----->Asertin)

przez Lili-ana 19 lip 2009, 20:22
Ja przyjmuję ten lek i też na początku miałam bóle głowy, moja lekarka mówiła, że tak może być. Najpóźniej po 2 tygodniach powinny minąć.
Lili-ana
Offline

Re: Asentra (----->Asertin)

przez Xena24 20 lip 2009, 10:37
Ja biorę Asertin w dawce 150mg juz kilka miesięcy i nadal zdarzają mi się bóle głowy, szczególnie z rana.
Offline
Posty
13
Dołączył(a)
16 lip 2009, 20:53

Re: Asentra (----->Asertin)

Avatar użytkownika
przez Moniczka23 20 lip 2009, 18:49
Ja biore Asertin 50 juz 3 miesiac i nadal mam bóle głowy... co prawda nie codziennie ale zdazaja sie czesto i sa bardzo uciazliwe niekiedy nie pomagaja mi tabletki :cry:
tracący sens życia nie przejmuj sie wielu Asertinowców na to cierpi i kiedys napewno minie :D oby jak najszybciej
A co do Xena24 to ja tez najczesciej mam od rana jak sie obudze i bardzo mnie to denerwuje bo myslalam ze po nocy jest sie wypoczetym i wyspanym a tu nagle bol glowy i caly dzien popsuty :x
zbaczajac troche z tematu mam tu mala refleksje na moj temat otoz czesto zastanawiam sie czy ja aby napewno choruje na nerwice i depresje?? bo gdy nadchodza ataki albo kiepskie nastroje i mimo iz zażywam leki to nie zawsze dzialaja to mysle ze lekarz pomylil sie w diagnozie i ze cierpie na jakas powazna chorobe i umieram...wiem ze moze to glupie ale wtedy bardzo sie boje i ciezko mi sobie przetlumaczyc ze spokojnie to tylko atak i minie niedlugo ech...czy wy tez tak macie? czy tez dopadaja was watpliwosci co do diagnozy??
Avatar użytkownika
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
20 maja 2009, 15:52
Lokalizacja
Łódź

Re: Asentra (----->Asertin)

przez miko84 20 lip 2009, 20:01
Moniczka jak chcesz być spokojna to zrób pełną diagnostykę. To co Ci dadzą to państwowo, a resztę prywatnie. Jest na necie jakie choroby mogą dawać objawy nerwicy i depresji. To są bardzo sporadyczne przypadki, ale np jak ktoś ma guz chromochłonny to wydzielają się u niego w nadmiarze katecholaminy a objawy: tachykardia, zlewne poty, bladość skóry i uczucie niepokoju są też przecież objawami nerwicy. To tylko przykład i nie widzę sensu badania każdego u kogo zdiagnozowano nerwicę. Ale jeśli kogoś to męczy i ma trochę pieniędzy to może sobie zrobić badania.
miko84
Offline

Re: Asentra (----->Asertin)

przez Lili-ana 20 lip 2009, 20:10
to nieprawda, że efekty działania leku są po 2 tygodniach, raczej lek wtedy zaczyna działać ale jeszcze to nie jest to pełne działanie. Na takowe działanie trzeba czekać nawet 2 miesiące, także cierpliwości. Ja zażywam niecały miesiąc i stopniowo coraz lepiej się czuję, ale to jeszcze nie jest pełne działanie. Czekam...
Lili-ana
Offline

Re: Asentra (----->Asertin)

przez Xena24 20 lip 2009, 20:30
Ja zaczynałam brac Asertin od dawki 25 mg potem 50, 100 teraz 150. Najlepiej sie czułam wtedy gdy zwiększałam dawkę leku. Sama nie wiem co mam myśleć o tym leku, raz czuje sie po nim znakomicie a innym razem mam mega doła i myślę nad zmiana lekarza i leków.
Asertin tez na fobie społeczna i w tej kwestii nie widzę różnicy.
Offline
Posty
13
Dołączył(a)
16 lip 2009, 20:53

Re: Asentra (----->Asertin)

przez Lili-ana 20 lip 2009, 20:41
xena a jak długo bierzesz dokładnie?? To normalne że przy zwiększaniu dawki czułaś się lepiej.
Lili-ana
Offline

Re: Asentra (----->Asertin)

przez Xena24 20 lip 2009, 21:01
Biorę ponad 3 miesiące + inne leki. Ostatnio doszło tez wielkie rozdrażnienie, wkurza mnie wszystko ;/
Offline
Posty
13
Dołączył(a)
16 lip 2009, 20:53

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 34 gości

Przeskocz do