SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

Re: Asentra (----->Asertin)

przez Lili-ana 04 lip 2009, 04:24
taa zdrowi ;) ja nie jadę nigdzie w tym roku raczej, tak jak w zeszłym i poprzednim...
może w przyszłości uda mi się gdzieś na wakacje wyjechać
ale nie narzekam :)

[Dodane po edycji:]

2gi tydzień biorę Asertin i zauważyłam jedną fajną rzecz :smile: a mianowicie seks jest przyjemniejszy, może libido rzeczywiście jest niższe ale seks jest super, mam wzmocnione odczucia :D szybciej dochodzę, super po prostu :lol:
Mam nadzieję że to nie skutek uboczny, który minie z czasem... 8)
Zauważyliście u siebie coś podobnego??
Lili-ana
Offline

Re: Asentra (----->Asertin)

przez krysiunia 04 lip 2009, 11:37
hej,,,,dziwie sie bardzo tobie!!! ja po tych lekach ledwo sie zmuszam do seksu!!! a ty masz lepszy i bardzie podniecajacy :shock: :shock: gratuleuje !!! wiem ze wiekszosc ma problem po tych lekach, to jest własnie skutek uboczny ....pozdrawiam :(
krysiunia
Offline

Re: Asentra (----->Asertin)

przez miko84 04 lip 2009, 11:40
Hahahahahahahahah, sorry, jesteś jedną z niewielu osób które po SSRI mają większe doznania ;) Ciesz się dziewczyno! Może to działanie Asentry na dopaminę? ;)
miko84
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Asentra (----->Asertin)

przez Lili-ana 04 lip 2009, 15:29
ale ja biorę tyko 50mg na dobę a na dopaminę zaczyna działać dopiero w dawkach od 150mg.
To mam farta rzeczywiście :D miejmy nadzieję że nie minie to :lol:

miko84
a jak działa wellbutrin?? ;) wiem że właśnie na dopaminę i czytałam że w działaniu jest podobne do działania kokainy... możesz coś opisać jak się czujesz po tym leku?? :smile:

[Dodane po edycji:]

miko84 chciałam się zapytać czy właśnie masz duże libido itp. :smile:
Lili-ana
Offline

Re: Asentra (----->Asertin)

Avatar użytkownika
przez Anna R. 04 lip 2009, 18:20
O matko, zwiekszone doznania po sertralinie! Powinnas sie zapodac do Ksiegi Rekordow Guinnessa kobieto :lol:

Bralam Asentre dwa miesiace i byl to jeden z najbardziej frustrujacych lekow. Libido sie zwiekszylo (duze dawki i pewnie ta dopamina dala mi sie we znaki) za to mozliwosci byly po prostu ujemne.

Chcialam bardzo, a nie moglam nawet w najmniejszym stopniu. Naprawde wredne to bylo :?
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Re: Asentra (----->Asertin)

przez miko84 04 lip 2009, 21:33
Wellbutrin jest ok, chociaż może mieć działanie "lękorodne" na niektórych ( ja tego nie odczułem ), to że działa też na noradrenalinę, a zbyt dużo noradrenaliny to już panika i duży lęk, wraz z wszystkimi jego fizycznymi objawami ( szybkie bicie serca, roztrzęsienie, potliwość, uderzenia gorąca ). Ja zwiększenia libido na Wellbutrinie nie odczułem. O dziwo doznałem pewnego "wyzwolenia", tzn moje zachowania w sferze seksualnej stały się mniej kompulsywne, jakkolwiek miałoby to dziwnie zabrzmieć ;) Zwiększenia libido nie odczułem także na agoniście dopaminy, Adartrelu, przed czym wiele osób ostrzega. Jest jedna rzecz która się zmieniła po Wellbutrinie - odczucia są silniejsze. To co zauważyłaś na Asentrze, stąd moje stwierdzenie, że zadziałała u Ciebie dopamina.

Aha, Wellbutrin, przynajmniej na mnie, nie działa jak koka, chociaż nigdy jej nie brałem, więc nie wiem, hihi. Ale trochę osób, ma tzn hooneymoon przy Wellbutrinie. Nie wiem jak to przetłumaczyć, "podróż poślubna"? :D jest to czas, podczas brania leku, odznaczający się ogromną radością, uczuciem szczęścia, przyjemności i dobrego samopoczucia. Nie wszyscy tego doświadczają i u wielu mija po jakimś czasie. Jest to pewnie krótkotrwały "wyrzut" dopaminy :)
miko84
Offline

Re: Asentra (----->Asertin)

przez Lili-ana 04 lip 2009, 23:38
Na to wygląda, że Asertin wpłynął u mnie na dopaminę. Ale z tego co wiem to w większych dawkach zaczyna tak działać, przy 150-200mg, a ja biorę skromne 50mg dziennie. Hmm, może jestem bardzo podatna na działanie sertraliny, na pewno czuję już jej pozytywne działanie ale to jeszcze nie jest to, tzn. objawy zaburzenia u mnie jeszcze się pojawiają. Ale to dopiero 12 dni brania leku.

[Dodane po edycji:]

3 tygodnie biorę Asertin, od dwóch dni szczególnie wieczorami czuję wmożony lęk i agresję, złość i bezsens życia... Czemu to działa odwrotnie? Domyślam się że to minie i to takie skutki uboczne ale to straszne, teraz rozumiem czemu ludzie ze skłonnością do samobójstwa muszą być pilnowani na początku terapii... Ja nie mam takich skłonności a wczoraj czułam taki bezsens istnienia że miałam ochotę wyskoczyć przez okno ale nie zrobiłam tego bo za nisko 8) NIe... nie zrobiłabym tego ale ochota jakaś była na taki głupi czyn.
Lili-ana
Offline

Re: Luxeta

przez 1507 11 lip 2009, 00:13
odstawiłem luxetę 3 m-ce temu podczas jej brania nasiliły mi sie różne różniste myśłi pod wpływem których sądziłem że to początki psychozy
1507
Offline

Re: Zoloft

przez niebieskooka 11 lip 2009, 15:45
witam
mój mąż teraz dostał nowy lek zamiennik Zoloftu-Setaloft więc zmykam teraz na forum tego leku poczytać.Dostał zamiennik bo jest tańszy.Nowa lekarka mu to zapisała bo stwierdziła po co ma przepłacać?nie wiem zobaczymy,skład jest identyczny wiec chyba wielkiej różnicy po za ceną nie ma.Pozdrawiam Was wszystkich. :D
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
01 kwi 2009, 21:28

Re: Asentra (----->Asertin)

Avatar użytkownika
przez Moniczka23 14 lip 2009, 13:25
10 dni ciszy na forum :shock:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
20 maja 2009, 15:52
Lokalizacja
Łódź

Re: Asentra (----->Asertin)

przez Lili-ana 14 lip 2009, 17:07
powtarzam...
3 tygodnie biorę Asertin, od dwóch dni szczególnie wieczorami czuję wmożony lęk i agresję, złość i bezsens życia... Czemu to działa odwrotnie? Domyślam się że to minie i to takie skutki uboczne ale to straszne, teraz rozumiem czemu ludzie ze skłonnością do samobójstwa muszą być pilnowani na początku terapii... Ja nie mam takich skłonności a wczoraj czułam taki bezsens istnienia że miałam ochotę wyskoczyć przez okno ale nie zrobiłam tego bo za nisko 8) NIe... nie zrobiłabym tego ale ochota jakaś była na taki głupi czyn.
Lili-ana
Offline

Re: Asentra (----->Asertin)

przez zawilinski 14 lip 2009, 17:42
miko84 skad ty bierzesz Adartel? po prostu mnie ciekawi skad ty bierzesz leki na Parkinsona skoro Parkinsona nie masz. ja rozmawiam ze swoim lekarzem i za cholere nie chce mi tego przepisac.
Offline
Posty
555
Dołączył(a)
11 lip 2009, 13:50

Re: Asentra (----->Asertin)

przez miko84 14 lip 2009, 23:29
Od lekarza rodzinnego. To także lek na zespół niespokojnych nóg, możesz go uświadomić ;) Jeśli coś ma mnie wyciągnąć z depresji, z tego totalnego doła, z tego "nie-życia", to wezmę nawet lek na BSE. Żart oczywiście.

Tak na serio, to wiesz jak go zdobyłem? Rzeczywiście od lekarza 1-kontaktu. Po prostu go nie znał, tak jak większość lekarzy pierwszego kontaktu. Leku nie było także w jego "wszystko wiedzącej" książce leków, więc mi go przepisał. Może zachował się mało odpowiedzialnie, ale ja mu jestem wdzięczny, dzięki niemu odkryłem lek który mi pomaga jak żaden, a przy nietolerancji SSRI, nie ma dużego wyboru.
miko84
Offline

Re: Asentra (----->Asertin)

przez Lili-ana 15 lip 2009, 10:23
dzięki za wsparcie i odpowiedź na mojego posta, naprawdę fajne forum... :-| nikt nie odpisał, nikt nie uspokoił że tak jest na sertralinie, że tak może działać, zrobiłam się agresywna, płaczę i mam lęki, czuję się bardzo źle psychicznie. Czy ktoś może mi napisać czy miał podobnie??? jestem po 3 tygodniach leczenia. Do lekarza idę w przyszłym tygodniu dopiero
Lili-ana
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 28 gości

Przeskocz do