SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

Re: Asentra (----->Asertin)

przez krotka2@op.pl 21 cze 2009, 19:39
Witam wszystkich

Ja biorę luxetę 50mg (również sertralina) jedną tabletkę rano od 6 dni.Mam niewielkie skutki uboczne jak zmniejszony apetyt i lekkie mdłości głównie z rana.Jak na razie nie czuję żadnej poprawy nastroju(mój problem to depresja).Wręcz przeciwnie stan depresyjny mi się nasilił.Bardzo ciężko mi się funkcjonuje zwłaszcza że muszę się opiekować co drugi dzień roczną córeczką.Od dziś zwiększam dawkę do 100mg na dobe(50 rano i 50 na wieczór).Czy nastąpi wreszcie poprawa nastroju???Czy ktoś tak miał że w początkowej fazie leczenia depresjii sertraliną depresja mu się nasiliła a potem zaczęła następować poprawa przy dalszym leczeniu???To jest jaKIŚ horror!Kazdy kolejny dzień jest dla mnie udręką!I ta ciągła niewiadoma :czy jutro jak wstanę z rana będzie już trochę lepiej czy jeszcze nie!
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
17 cze 2009, 20:08

Re: Asentra (----->Asertin)

przez miko84 21 cze 2009, 22:14
Gówniane leki :) Ja brałem Asentre przez 6 miesięcy, bo ciągle czekałem aż zacznie działać.
miko84
Offline

Re: Asentra (----->Asertin)

Avatar użytkownika
przez Anna R. 21 cze 2009, 23:46
6 dni to w przypadku sertraliny za malo, zeby rezygnowac. Jesli po miesiacu brak jest poprawy, to trzeba zmienic lek na inny. Jezeli szukasz lekow szybko dzialajacych, to proponuje antydepresanty starszej generacji,
troj- lub czteropierscieniowe, a najlepiej kombinacje np Anafranil-Lerivon plus jakis neuroleptyk na aktywacje. Taki zestaw u mnie zadzialal blyskawicznie, juz na trzeci dzien bylo lepiej.
Heimat ist kein Ort, Heimat ist ein Gefühl
Herbert Grönemeyer

_____________________________________________
sertralina 25 mg, lamotrygina 25 mg, olanzapina 5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1415
Dołączył(a)
29 paź 2008, 15:39

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Asentra (----->Asertin)

przez Lili-ana 22 cze 2009, 17:01
Witam
jestem nowa i dołączam do grona tych co sertralinę zażywają.
Ja zaczynam od jutra - mam przepisaną asentre50 jedna tabl. rano + propranolol doraźnie.
Diagnoza F.43
Troche się boję początku, tych skutków ubocznych. Będę pisać o moim samopoczuciu.
Pozdrawiam wszystkich

[Dodane po edycji:]

pomyliłam się
Mam Asertin50 a nie asentrę - podobne nazwy:P
Lili-ana
Offline

Re: Asentra (----->Asertin)

przez miko84 22 cze 2009, 19:39
Powodzenia. Mamy nadzieję, że Ci pomoże. Informuj nas :)
miko84
Offline

Re: Asentra (----->Asertin)

przez tynka92 22 cze 2009, 20:33
Asentrę biorę od jakiś 6 mies. Lęki jeszcze występują, ale mimo wszystko odstawiam ją, bo chciałabym sama powalczyć z lękami. Próbowałam już chyba 2 razy odstawiać, ale po kilku dniach wracałam do leków, z powodu zawrotów głowy. Wiem, że po odstawieniu trzeba po prostu jakoś przetrwać efekty uboczne. Teraz zawzięłam się i od piątku nie biorę Asentry - oczywiście pojawiły się zawroty głowy. Czy ktoś z was miał takie doświadczenie i mógłby mi powiedzieć na jak długi czas muszę uzbroić się w cierpliwość (jak długo te niepożądane efekty się utrzymują)? Tydzień, dwa?
Pozdrawiam :smile:
Offline
Posty
257
Dołączył(a)
12 maja 2009, 20:45
Lokalizacja
Bydgoszcz

Re: Asentra (----->Asertin)

Avatar użytkownika
przez Moniczka23 22 cze 2009, 21:05
witaj Lilianna :D
ja tez jestem na poczatku brania Asertinu :lol: bo moj staz z tymi lekami to 2 miesiace.... na poczatku bylo bardzo ciezko ale przetrzymalam dzieki ludziom na tym forum :D to oni mi pisali abym sie nie poddawala i ze wkrotce zaczna dzialac leki i zaczely...po 1.5 miesiaca ale teraz juz jest dobrze :lol:jesli bedziesz miala chwile zwatpienia z tym lekiem to pisz kazdy cie tu wesprze tak jak mnie ;) trzymam kciuki i zycze powodzenia napewno bedzie dobrze
Avatar użytkownika
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
20 maja 2009, 15:52
Lokalizacja
Łódź

Re: Asentra (----->Asertin)

przez Lili-ana 24 cze 2009, 13:04
Drugi dzień biorę Asertin połówkę z 50mg i czuję się dobrze, mam lekkie objawy takie jak: pobudzenie - to mi się podoba, delikatne drętwienie języka, trochę się pocę i lekkie zawroty głowy. Ale to nic w porównaniu z tym co tu niektórzy piszą, naprawdę można się przestraszyć.
Ale nie jest źle, jest dobrze :smile: . Po tygodniu przejdę na całą tabletkę...
Lili-ana
Offline

Re: Setaloft

Avatar użytkownika
przez madseason 24 cze 2009, 15:32
no i pytanie do was- czy ktoś tak miał, że czuł się bardziej zestresowany po tym leku? strasznie ciężko odróżnić teraz swój nastrój od efektów ubocznych, ale po zwiększeniu dawki później zasypiam i jestem bardziej rozdrażniona, ręce mi się zaczęły trochę trząść...lekarka zdecydowała,że zmniejszymy dawkę z powrotem do 50 mg a na noc brać trittico (co już opisałam w odrębnym poście). zastanawiam się co robić...próbować przeczekać tą niemożność zasypiania przed 2-3 w nocy czy nie próbować być mądrzejszym od lekarza..? może mi ktoś pomóc, podzielić się refleksjami, cokolwiek? zaczęłam się trochę tym wszystkim coraz bardziej denerwować, tym całym leczeniem...
auf der verzweifelten Suche nach meinem wahren Selbst...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
814
Dołączył(a)
05 cze 2009, 20:41

Re: Zotral

przez darunia 25 cze 2009, 09:28
Zaczynam od dzisiaj brać Zotral (już połóweczka połknieta) do tego mam sulpiryd. Mam nadzieję że pomogą ;)

[Dodane po edycji:]

Od 4 dni zwiększam dawke Zotralu do 2 tabletek i jest koszmarnie, doszła bezsenność i wróciły problemy żołądkowe. Jak długo to jeszcze potrwa?
Offline
Posty
108
Dołączył(a)
27 mar 2006, 11:28
Lokalizacja
Wielkopolska

Re: Setaloft

przez lekopawel 26 cze 2009, 12:16
Zmieniłem swoje leki. Poszedłem do lekarza pierwszego kontaktu. Powiedziałem co mi jest i jak długo się leczę. Powiedział, że zmiana Paroksetyny na Sertralinę nie ma większego sensu, bo Sertralina ma bardzo podobne działanie do Paroksetyny tylko jeszcze bardziej wybiórcze. Przepisał mi Wenflaksynę, która oprócz działania na serotoninę, działa też na noradrenalinę.

Poza tym zmieniam psychiatrę, zapisałem się na 16go lipca do nowego lekarza. Może coś się wreszcie zacznie zmieniać.

Co do Setaloftu to brałem go trzy dni, więc nie czułem nic.

Do Wenflaksyny dostałem Spamilan (właściwie na własną prośbę).
Mam nadzieję, że ta mieszanka na mnie zadziała.
Offline
Posty
56
Dołączył(a)
14 maja 2009, 12:41

Re: Asentra (----->Asertin)

Avatar użytkownika
przez Moniczka23 27 cze 2009, 11:05
hej
wczoraj mialam atak :cry: znowu lęki ech a myslalam ze to juz nie wroci :( bardzo nie lubie tych napadow lękowych tego strachu nie wiadomo nawet o co? co za paskudne uczucie...człowiek siedzi sobie i ni z tąd ni z owąd pojawia sie ten lęk...serce przyspiesza.oblewa mnie zimny pot i wlasciwie nie wiadomo skad to sie bierze i dlaczego tak bardzo sie boje i czego?????
ale na szczescie rano juz jest dobrze wszystko mija a to co sie zdarzylo pozostaje tylko sennym koszmarem :!:
A jeszcze zastanawia mnie pewna rzecz,bo odkad biore Asertin 50 mam bardzo dziwne sny i czasami mecza mnie koszmary czy ktos tez tak ma ????moze to wplyw tych lekow na podswiadomosc i to wlasnie one wywoluja te dziwaczne sny????
Avatar użytkownika
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
20 maja 2009, 15:52
Lokalizacja
Łódź

Re: Asentra (----->Asertin)

przez miko84 27 cze 2009, 13:36
Ja miałem bardzo zakręcone sny! Myślę, że zawsze się nam coś śni, tylko SSRI wpływają na to, że rano je pamiętamy bardzo wyraźnie.
miko84
Offline

Re: Luxeta

Avatar użytkownika
przez anka_plock 27 cze 2009, 16:34
a nie wie ktoś czy na luxetę może się organizm po jakimś czasie uodpornić i zwyczjnie na nią nie reagować?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
20
Dołączył(a)
02 gru 2006, 20:19
Lokalizacja
Płock

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 23 gości

Przeskocz do