SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

Re: Asentra (----->Asertin)

przez karkada 08 cze 2009, 11:43
Tu karkada. Jak pisałam wcześniej asentrę brałam ostatni raz 2 lata temu,no i znów musiałam do niej wrócić. Zawsze tolerowałam ją super,zero efektów ubocznych. Tym razem jest okropnie.Wziełam ją tz.50mg rano,tak jak radził lekarz[zawsze brałam 1xdziennie 50mg rano],przez cały dzień nic się nie działo,ale nad ranemnastępnego dnia wstałam aby wyprawić córkę do szkoły miałam taki spadek ciśnienia,okropny szum w uszach,słabo ,ciemno przed oczami,mokra cała z zimnego potu.Trwało to ok.15 minut.Mąż miał już wzywać pogotowie,ale pomału przeszło.Odstawiłam asentrę i po dwóch dniach poszłam zrobić wszystkie badania do przychodni.,jakie tylko są możliwe. Wyniki wyszły super.Więc to musiała tak zadziałać asentra.Z natury mam bardzo niskie ciśnienie,więc lek obniżył mi jeszcze bardziej ,powodując małą zapaść.Wróciłam do asentry,ale biorę już 3 dzień narazie po pół tabletki tzn.25mg.Gorzej ze spaniem,nieśpię już 2 noce,ale myślę że to minie-choć wyglądam jak zombi. Organizm musi się przyzwyczaić.Choć nie wiem dlaczego tym razem tak się stało. Pozdrawiam ,jeszcze za parę dni coś napiszę.Zobaczymy co będzie dalej.
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
29 maja 2009, 18:40

Re: Asentra (----->Asertin)

Avatar użytkownika
przez Donkey 08 cze 2009, 13:02
Karkada na mnie tez tak silnie zadziaalala na poczatku Asentra. Przez pierwsze kilka dni tak bylo wiec musisz wtytrwac!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
2081
Dołączył(a)
03 maja 2009, 16:14
Lokalizacja
Poznań

Re: Zoloft

przez dzulix 10 cze 2009, 10:12
Mam pytanko czy ktoś brał zoloft, a potem z powodu nie działania zaczął brać fluoksetynę?
dzulix
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
24 lut 2009, 16:52

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Asentra (----->Asertin)

przez krysiunia 10 cze 2009, 13:39
hej witam was :lol: co do spadkow ciśnienia , to wczoraj tak miałam kreciło mi sie w głowie i przez cała głowe przechodziły takie nerwobole i było mi do tego niedobrze....niewiem czy to asentra ale wydaje mi sie ze tak , ze spaniem juz jest coraz lepiej a oddychanie to najgorzej wieczorem jest mi tak ciezko ale to nerwiczka daje znac!!! mam pytanie? czy wszyscy z was co biora asentre biora w dawce 50mg na dobe ? serdecznie pozdrawiam :D
krysiunia
Offline

Re: Asentra (----->Asertin)

Avatar użytkownika
przez Karolina19 10 cze 2009, 15:49
ja biorę 100 mg na dobę
Avatar użytkownika
Offline
Posty
54
Dołączył(a)
14 mar 2009, 10:35

Re: Setaloft

Avatar użytkownika
przez madseason 13 cze 2009, 11:56
biorę ponad miesiąc,lekarka podwyższyła mi dawkę do 100 mg. ciężko póki co się wypowiadać - działa czy nie, niby z początku czułam poprawę, ale nie wiem czy nie była związana z samą świadomością zażywania leków. potem się pogorszyło...a teraz czekam co będzie. skutki uboczne - na początku była suchość w gardle, a teraz ta senność. ciężko ją odróżnić od mojego zwyczajowego zmęczenia, ale po południu zazwyczaj przesypiam ze dwie godziny.
pewnie też już ktoś podejmował ten wątek, ale - jak z piwem podczas farmakoterapii? do tej pory jak szłam do knajpy to piłam jedno czy dwa, teraz dawka leku będzie większa o połowę..więc zastanawiam się czy mogę pić cokolwiek. jak to wygląda z waszego doświadczenia?

[Dodane po edycji:]

to sama sobie odpiszę. byłam właśnie w knajpie, wypiłam trzy piwa (normalnie mi się to nie zdarza, przy trzecim aż się przystopowałam:P) i jest w porządku. widać, na mój organizm nie działa źle łączenie tego z niewielką ilością alkoholu. ale oczywiście, nie wiem jak zadziałało by na inne osoby...więc pewnie logicznie było by uważać na to.
auf der verzweifelten Suche nach meinem wahren Selbst...
Avatar użytkownika
Offline
Posty
814
Dołączył(a)
05 cze 2009, 20:41

Re: Asentra (----->Asertin)

Avatar użytkownika
przez Moniczka23 16 cze 2009, 08:58
hej :D
Ja biore Asertin 50mg. juz dwa miesiace i w koncu jest super :P widze ogromna poprawe w leczeniu,skutki uboczne minely nareszcie :lol: ataki pojawiaja sie sporadycznie i nie sa juz takie silne jak kiedys, leki tez przeszly jak narazie tylko czasem mam klopoty z zasnieciem :oops: ale da sie to wytrzymac ;)
czeka mnie jeszcze oprocz lekow terapia :? i nie wiem jak to bedzie?????podobno pomaga.....zobaczymy...
psychiatra stwierdzil u mnie syndrom DDA :-| musze sobie jakos z tym poradzic niestety i mysle ze bedzie dobrze :D
pozdrawiam 8)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
20 maja 2009, 15:52
Lokalizacja
Łódź

Re: Asentra (----->Asertin)

Avatar użytkownika
przez Karolina19 16 cze 2009, 09:11
Moniczka23 moj terapeuta zawsze mi powtarzal że bardzo ważne jest zauważyc poprawe w leczeniu, a wiec gratuluje i zycze powodzenia w leczeniu, tak trzymaj:)

a odbiegajac od tematu , brał ktoś z was przy asentrze antybiotyki?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
54
Dołączył(a)
14 mar 2009, 10:35

Re: Asentra (----->Asertin)

Avatar użytkownika
przez Moniczka23 16 cze 2009, 15:25
nie bralam zadnych antybiotykow i tez sie zastanawiam czy mozna jakiekolwiek brac??? 8) i czy wszystkie leki przeciw bolowe??...
piszcie.... :lol:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
20 maja 2009, 15:52
Lokalizacja
Łódź

Re: Asentra (----->Asertin)

Avatar użytkownika
przez Karolina19 16 cze 2009, 17:56
od lekarza się dowiedziałam że przy moich lekach( asentra+ lerivon) mozna brac antybiotyki przynajmniej te ktore ja mam- Duracef!

ja z lekow przeciwbolowych bralam i ketonal i ibuprom max i nic mi nie bylo:)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
54
Dołączył(a)
14 mar 2009, 10:35

Re: Asentra (----->Asertin)

Avatar użytkownika
przez Moniczka23 17 cze 2009, 08:45
dzieki :smile:
ja tez ketonal biore i pyralgin...a ibuprom to słyszlam ze nie powinno sie brac wiec jeszcze nie probowalam :lol: a warto dodac ze przy asentrze to cierpie na potworne bole glowy :? na szczescie nie codziennie bo bym chyba zwariowala :lol:
a czy ktos z Was przy asertinie od czasu do czasu wypil sobie piwko czy cokolwiek?? bo nie bardzo wiem czy mozna.....?? tak sobie mysle ze raczej nie wolno skoro to antydepresant :P
wiecie cos na ten temat?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
20 maja 2009, 15:52
Lokalizacja
Łódź

Re: Asentra (----->Asertin)

Avatar użytkownika
przez Karolina19 17 cze 2009, 10:06
Ja bralam ibuprom 2 razy i bylo oki=)))

A co do alkoholu zarówno lekarz jak i etykietka mówią że nie można wiec ja się do tego stosuje!! Podobno przy asentrze pijąc alkohol bardzo szybko mozna sie upic:)! ale czytalam na forum ze niektorzy kilka piwek wypili raz na jakis czas, wiec wiesz roznie bywa! pewnie tez zalezy od organizmu.
A co do bolow glowy tez mam i to straszne :(
Avatar użytkownika
Offline
Posty
54
Dołączył(a)
14 mar 2009, 10:35

Re: Asentra (----->Asertin)

Avatar użytkownika
przez Moniczka23 17 cze 2009, 17:56
dzieki karolina 19 :lol:
czyli alkohol w postaci piwka sobie jednak daruje 8) wole nie ryzykowac....nigdy nic nie wiadomo... :mrgreen:
A te bole glowy to naprawde ciezka sprawa :x ale widze ze nie jestem osamotniona z tym problemem:/ a mam nadzieje ze w koncu kiedys to minie :(
pozdrowionka :lol:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
66
Dołączył(a)
20 maja 2009, 15:52
Lokalizacja
Łódź

Re: Asentra (----->Asertin)

Avatar użytkownika
przez Karolina19 17 cze 2009, 18:16
Moniczko ja równiez Cię pozdrawiam:*
pomimo ze czytalam ze niektorzy popijaja alkohol przy tych lekach to i tak sobie daruje!! wole nie dodaac sobie kolejnego stresu, zwiazanego z mysla czy mi sie juz cos dzieje czy jeszcze nie;p...
a co do glowki to ja mysle ze to nie przez leki tylko przez stres albo lekkie zdenerwowanie, kieys moja lekarka mi tlumaczyla jak to dziala ze nas nerwicowcow boli glowka, z medycznego puunktu widzenia.
trzymaj sie:*
Avatar użytkownika
Offline
Posty
54
Dołączył(a)
14 mar 2009, 10:35

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 15 gości

Przeskocz do