SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

przez Angelika 09 lip 2006, 12:36
Ja rano biore ta polowke zoloftu a na noc mam przepisany stilnox 10 mg jedna tabletke-biore dopiero 3 dzien ale tez jakos sie dziwnie czuje i ciagle mi towarzyszy ten lek-mam nadzieje ze to minie bo od czwartku mam zewiekszyc dawke zoloftu na cala tabletke.Mozesz mi cos wiecej napisac jak sie czujesz?
Angelika
Offline

przez Wera 09 lip 2006, 12:46
Ja cierpię na nerwicę i męczą mnie natretne mysli ( właśnie Zoloft ma mi na to pomóc) zobaczymy. Po tym Zolofcie jak juz pisałam czuję się trochę dziwnie psychicznie nawet nie wiem jak to opisać taka jakby zmęczona, zaniepokojona brak mi słów an ten mój stan psychiczny, może to przejdzie,bo to dzisiaj 7 dzień zażywania Zoloftu 1/2 50 mg ( na razie nie mam zwiekszać dawki), pozdrawiam
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
18 cze 2006, 19:35
Lokalizacja
Śląsk

przez Angelika 09 lip 2006, 12:51
Ja tez choruje na nerwice lekowa i podobnie mam taki dziwny niepokoj-nie wspomne juz ze mam lek przed zazywaniem lekow i za kazdym razem sie zmagam kiedy biore kolejna polowke.Mam nadzieje ze ten lek nam pomoze.Trzymam kciuki za Nas. :)
Angelika
Offline

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

przez Wera 09 lip 2006, 12:57
Ja też mam nadzieję, że nam pomoże Ja na początku leczenia tez miałam lęk przed zażywaniem leków a leczę się juz rok teraz mi to przeszło :)
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
18 cze 2006, 19:35
Lokalizacja
Śląsk

przez Angelika 09 lip 2006, 13:09
I tym slowami dodalas mi otuchy-oby mi te leki przeszly -wierze ze nam sie uda wyleczyc do konca.
Angelika
Offline

przez Wera 09 lip 2006, 13:18
Angeliko na pewno te lęki miną ja nawet rozmawiałam na ten temat z moją lekarką psychiatrą i ona powiedziała mi, że to całkiem normalne, że występują te lęki przed lekami, zobaczysz będziemy zdrowe ja w to wierzę, pozdrawiam
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
18 cze 2006, 19:35
Lokalizacja
Śląsk

przez 0nova0 10 lip 2006, 21:05
Biorę zoloft od.. 2 tygodni ? (nie pamiętam za dobrze) Na początku bardzo źle to znosiłam. Raz prawie zemdlałam, cierpiałam na bezsennsość, miałam drgawki, suchość w ustach (musiałam przez to brać pół tabletki) Objawy mineły po 10 dniach i już biorę całą. Przez cały czas brania leków nie dręczyły mnie lęki ani stany niepokoju - niestety 3 dni temu wszystko wróciło. Ale nie trace nadziei. Może jeszcze pomoże. Pozdrawiam
Offline
Posty
13
Dołączył(a)
07 cze 2006, 13:52

przez Angelika 10 lip 2006, 21:12
Ja biore zoloft 4 dzien dzisiaj-moje stany lekowe sie nasilily wiec zadzwonilam do mojej psychiatryczki i pojechalam do niej.Z tego co mi powiedziala to moze byc normalna reakcja organizmu i po jakis 2 tygodniach ma sie wszystko uspokoic-ale dodatkowo przepisala mi Tavor 0,5 mg niewiem jaka jest polska nazwa tego leku ale to pochodna lorazepamu ma mnie niby uspokoic i te leki wyeliminowac ale mam nie brac tego zbyt dlugo bo uzaleznic sie mozna.Coz czekam az te leki zaczna dzialac.
Angelika
Offline

przez malami 12 lip 2006, 22:09
ja biore zoloft od 5 dni i stopniowo zwiekszam dawke do 2 tabletek dziennie, a moj psychiatra twierdzi ze moze bedzie potrzeba zwiekszenia dawki. Co do skutkow ubocznych to po pierwszej polowce biegunka, ale pozniej przeszla. Leki powoli ustepuja , ale co do natrętnych mysli to nadala sa ale juz mnie tak nie niepokoja, do tego lekkie poczucie odretwienia emocjonalnego. ale mam nadzieje ze po 2 tyg wszystkie mysli znikna i bede mogla znow cieszyc sie zyciem :)
Offline
Posty
25
Dołączył(a)
14 cze 2006, 11:45

przez Angelika 12 lip 2006, 22:32
Jak to bierzesz 2 tabletki dziennie Zoloftu?Ja biore tez 5 dzien ale polowke tabletki rano i moja lekarka powiedziala ze 7 dnia zwiekszyc dawke do calej tabletki.
Angelika
Offline

przez malami 12 lip 2006, 23:21
tak od razu nie biore dwoch tabletek. ale stopniowo zwiekszam dawke i najskuteczniejsza dla mnie ma byc dawka 2 tabletek na dobe przez pol roku
Offline
Posty
25
Dołączył(a)
14 cze 2006, 11:45

przez Wera 16 lip 2006, 15:51
Dzisiaj jest dwa tygodnie jak zażywam 1/2 50 mg Zoloftu. I nękaja mnie takie dziwne stany psychiczne tz,. tak mi jest źle psychiczne, trwa to parę minut, później przechodzi czy u Was wystepuję cos takiego? pozdrawiam
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
18 cze 2006, 19:35
Lokalizacja
Śląsk

przez Angelika 16 lip 2006, 19:28
Ja mam dzisiaj 8 dzien jak zaczelam zazywac Zoloft(obecna moja dawka to 50 mg raz dziennie).Ogolnie nie odczuwam jeszcze poprawy poza tym iz podobno nie wpadam tak w furie nerwowa jak wczesniej-tak twierdzi moj maz tzn ze nie krzycze juz tak tylko spokojnie rozmawiam.Leki ciagle odczuwam ale na poprawe podobno trzeba jeszcze jakis czas poczekac.-wiec uzbroilam sie w cierpliwosc.Dodatkowo zaopatrzylam sie w ziolowe preparaty ktore w jakims tam stopniu rowniez mnie uspokajaja.Wytrwalosci i jeszcze raz wytrwalosci.Pozdrawianko!!!
Angelika
Offline

przez Wera 17 lip 2006, 09:57
Zastanawiam się kiedy ten lek zacznie działać objawy fizyczne mineły a utrzymują się objawy psychiczne, które są bardzo nieprzyjemne, pozdrawiam
Offline
Posty
236
Dołączył(a)
18 cze 2006, 19:35
Lokalizacja
Śląsk

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 57 gości

Przeskocz do