SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez bei 12 cze 2014, 21:01
Davin, no chyba nie powiesz, że Ty nie myślisz... .
A skąd wiesz, że będzie dobrze :P ?
(...)
Jak do ładu z sobą dojść
Kiedy siebie mam już dość
(...)
Jak nadzieję w sercu mieć
Kiedy wszystko wali się
(...)

A. Szewczyk,


Wierzę w Boga
Żyj i pozwól żyć innym
Musicie od siebie wymagać, nawet gdyby inni od was nie wymagali
Jan Paweł II
Avatar użytkownika
bei
Offline
Posty
990
Dołączył(a)
14 lut 2014, 01:01
Lokalizacja
Podkarpacie

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez pająk 12 cze 2014, 21:03
Kalebx3 napisał(a):
astenia

astenia ? wieczne zmęczenie ?
Może masz za malo witamin i minerałów , albo ich słabe przyswajanie .
Może pasożyty lub co innego ,drożdzycę kandydozę etc . To nie musi byc problem iście z samą psychiką .

Robiłam badania i niestety wszystko w moim body jest cool oprócz głowy -_-
pająk
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez wisnia80 12 cze 2014, 21:18
tarantula napisał(a):
Kalebx3 napisał(a):
astenia

astenia ? wieczne zmęczenie ?
Może masz za malo witamin i minerałów , albo ich słabe przyswajanie .
Może pasożyty lub co innego ,drożdzycę kandydozę etc . To nie musi byc problem iście z samą psychiką .

Robiłam badania i niestety wszystko w moim body jest cool oprócz głowy -_-



Ja myślę że to przez brak stuku-puku :mrgreen:
Offline
Posty
881
Dołączył(a)
21 lut 2014, 01:07

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez Marian_Paździoch 12 cze 2014, 21:50
Robiłam badania i niestety wszystko w moim body jest cool oprócz głowy -_-

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Jak bym o sobie czytał.
Marian_Paździoch
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Balladyna 12 cze 2014, 22:16
Rok temu brałam już Asertin (wtedy pierwszy raz w zyciu brałam tego typu leki) i zadziałał na mnie dobrze nawet bardzo dlatego po niespełna pół roku odstawiłam poniewaz stwierdziłam że nie jest mi juz potrzebny. Mam takie wrażenie że ten rok temu zadziałał szybciej niż to jest teraz.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
90
Dołączył(a)
01 lip 2013, 18:22

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez khaleesi 12 cze 2014, 22:18
Balladyna, tolerancja Ci sie wyrobiła
"Zajmij się życiem albo umieraniem"
Nie wystarczy mieć rozum, trzeba jeszcze posiadać go tyle, by go nie mieć za dużo.~~Andre Maurois
Jest cechą głupo­ty dos­trze­gać błędy in­nych, a za­pomi­nać o swoich
Avatar użytkownika
Offline
Mistrz Avatara
Posty
12625
Dołączył(a)
20 lis 2010, 22:09
Lokalizacja
Kraina Czarów ekm Smoczków! :)

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Balladyna 12 cze 2014, 22:19
Czy to oznacza że tym razem nie zadziała ? albo moze powinnam zwiększyc dawkę ? (póki co jest to 50 mg)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
90
Dołączył(a)
01 lip 2013, 18:22

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez pająk 12 cze 2014, 22:21
khaleesi napisał(a):Balladyna, tolerancja Ci sie wyrobiła

I kiedy nazad może spaść? Długo trza by czekać? Jak myslicie??? 0_o

-- 12 cze 2014, 21:21 --

Balladyna napisał(a):Czy to oznacza że tym razem nie zadziała ? albo moze powinnam zwiększyc dawkę ? (póki co jest to 50 mg)

Dobre pytanie i podpinam się pod nie (w związku z innym lekiem)!
pająk
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez tusiak3 12 cze 2014, 22:36
Witam, potrzebuję pomocy.... Mam tak jakby ścierpniętą skórę na głowie i czole, czy to może byś skutek uboczny sertraliny, czy to nerwica daje się we znaki. Przepłakałam cały wieczór, boję się, pomóżcie.
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
06 cze 2014, 22:49

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez pająk 12 cze 2014, 22:37
tusiak3, nic się nie bój. Taki skutek uboczny miałam na wenflaksynie. Przejdzie :)
pająk
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez tusiak3 12 cze 2014, 22:39
Dzięki za wsparcie , oczywiście już się naczytałam i wyobrażam sobie nie wiadomo jakie choroby.
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
06 cze 2014, 22:49

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez devnull 12 cze 2014, 23:50
No i dupa, miałem oglądać mecz bo się mistrzostwa zaczynają a mnie ścięło,
totalna senność, musiałem drzemać, na granicy snu i jawy, cały dzień
ta senność się nasilała i sądzę, że to od Sertraliny.
Więc ani zasnąć ani się ruszyć, do jakiejś motywacji tu daleko.
Dopiero 8 dzień brania, zobaczymy co będzie dalej.
"Gdybym polegał tylko na opinii psychiatrów, dawno bym nie żył"
Zaburzenia lękowo-depresyjne, Urojenia depresyjne, Dystymia, Osobowość unikająca i zależna.
Escitalopram 15mg
Amisulpryd 25-100mg
Alprazolam 1mg
Mianseryna 5mg (na sen)

Avatar użytkownika
Offline
Posty
1226
Dołączył(a)
20 kwi 2012, 00:52
Lokalizacja
centrum EU

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez kokon20 13 cze 2014, 07:31
devnull napisał(a):No i dupa, miałem oglądać mecz bo się mistrzostwa zaczynają a mnie ścięło,
totalna senność, musiałem drzemać, na granicy snu i jawy, cały dzień
ta senność się nasilała i sądzę, że to od Sertraliny.
Więc ani zasnąć ani się ruszyć, do jakiejś motywacji tu daleko.
Dopiero 8 dzień brania, zobaczymy co będzie dalej.


Ja odpadłem po pierwszej połowie :mrgreen:
Za to dzisiaj na deser Meksyk - Kamerun 18:00
I danie główne Hiszpania - Holandia 21:00
Kupiłem Żeń-szeń z olimpu popiję kawą i będzie git :great:
Avatar użytkownika
Offline
Posty
110
Dołączył(a)
01 cze 2012, 10:46

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez wisnia80 13 cze 2014, 08:00
devnull napisał(a):ta senność się nasilała i sądzę, że to od Sertraliny.


Od sertry? Raczej nie. A jeśli by założyć że tak, to jak to jest możliwe, żeby lek, działał tak skrajnie odmiennie na poszczególnych ludzi.
Offline
Posty
881
Dołączył(a)
21 lut 2014, 01:07

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: deoodeoo i 21 gości

Przeskocz do