SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez bei 05 cze 2014, 11:11
Balladyna, studiuję.
(...)
Jak do ładu z sobą dojść
Kiedy siebie mam już dość
(...)
Jak nadzieję w sercu mieć
Kiedy wszystko wali się
(...)

A. Szewczyk,


Wierzę w Boga
Żyj i pozwól żyć innym
Musicie od siebie wymagać, nawet gdyby inni od was nie wymagali
Jan Paweł II
Avatar użytkownika
bei
Offline
Posty
990
Dołączył(a)
14 lut 2014, 01:01
Lokalizacja
Podkarpacie

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Balladyna 05 cze 2014, 11:13
Czyli tylko mnie lęki i leki położyły do łóżka.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
90
Dołączył(a)
01 lip 2013, 18:22

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez bei 05 cze 2014, 11:26
Balladyna, może masz źle dobrane leki?

No ja w sumie też najchętniej nie wychodziłabym z domu, może nie koniecznie z łóżka ;) .
Nic mi się nie chcę i naprawdę boję się jak ja ta sesję zaliczę, wszyscy zakuwają itp. a ja prawie nic nie robię :cry: .
Nie dość, że bardzo dużo czasu poświeciłam na szukanie psychiatry i psychoterapeuty, to ciężko mi się powstrzymać przed czytaniem informacji o lekach,
nerwicy itp.
(...)
Jak do ładu z sobą dojść
Kiedy siebie mam już dość
(...)
Jak nadzieję w sercu mieć
Kiedy wszystko wali się
(...)

A. Szewczyk,


Wierzę w Boga
Żyj i pozwól żyć innym
Musicie od siebie wymagać, nawet gdyby inni od was nie wymagali
Jan Paweł II
Avatar użytkownika
bei
Offline
Posty
990
Dołączył(a)
14 lut 2014, 01:01
Lokalizacja
Podkarpacie

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Balladyna 05 cze 2014, 11:32
Biorę ten sam lek(czyli Asertin), który brałam rok temu kiedy pierwszy raz przytrafiła mi się historia lękowo-depresyjna
Początki też były trudne pamietam ze rozwalało mi głowe z bólu, nocne pocenie i ten lęk że to nie minie że te chore mysli zostaną już ze mną na zawsze.
Przez pierwsze 3 tygodnie wspomagałam się hydroksyzyną, tym razem brałam ją tylko przez pierwsze 3 dni bo nie chciałam się zamulac. Wczoraj jednak miałam taki poziom leku ze wziełam ją i przespalam pół dnia. Mija mi własnie drugi tydzień brania Asertinu i się niecierpliwie, z jednej strony mnie nosi a z drugiej nic mi się nie chce, nie mam motywacji.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
90
Dołączył(a)
01 lip 2013, 18:22

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez wisnia80 05 cze 2014, 12:52
bei napisał(a):
Ja na drugiej wizycie starałam się znaleźć jakieś pozytywy w działaniu leku i też nie mam pojęcia czy to działanie leku, czy po prostu ja jestem wstanie się w niektórych sytuacjach przełamać na zasadzie "bo przecież wypada żeby było lepiej, skoro już biorę te leki".


To ma sens. Bierzesz lek, i samo branie może już być motywacją. Poza tym, nie oszukujmy się, lek sam z siebie nigdzie nie wyjdzie i nic za nas nie zrobi.
Offline
Posty
881
Dołączył(a)
21 lut 2014, 01:07

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez bei 05 cze 2014, 13:37
wisnia80, pewnie tak ;) . Tylko, ze ja sama nie wiem w czym chciałabym żeby mi pomógł :cry:
Czuję że sama siebie nie rozumiem, wiec jak psychiatra/psychoterapeutka zrozumieją żeby mogły pomóc? :roll:

Motywacja, motywacją, czasami się zastanawiam czy te "drobne" zmiany na lepsze, pojedyncze sytuacje są aż tak godne uwagi.
Kompletnie nie wiem jak odpowiadać na pytania typu czy leki pomagają?, czy jest dobrze?.
Dobrze czyli jak? Nie wiem co jest już uznawane za dobre działanie leku, nie wiem jak powinien on działać w moim przypadku :roll: .
Z drugiej strony boję się też mówić, że lek nie działa (na zasadzie, że mnie nie wyleczył), że w związku z tym dostane jakąś "końska dawkę", która mnie rozłoży
i sprawi że będę wstanie coś zrobić tylko dlatego, że nie będę w pełni tego świadoma, tak jakbym była pijana albo naćpana.

-- 05 cze 2014, 12:38 --

wisnia80, pewnie tak ;) . Tylko, ze ja sama nie wiem w czym chciałabym żeby mi pomógł :cry:
Czuję że sama siebie nie rozumiem, wiec jak psychiatra/psychoterapeutka zrozumieją żeby mogły pomóc? :roll:

Motywacja, motywacją, czasami się zastanawiam czy te "drobne" zmiany na lepsze, pojedyncze sytuacje są aż tak godne uwagi.
Kompletnie nie wiem jak odpowiadać na pytania typu czy leki pomagają?, czy jest dobrze?.
Dobrze czyli jak? Nie wiem co jest już uznawane za dobre działanie leku, nie wiem jak powinien on działać w moim przypadku :roll: .
Z drugiej strony boję się też mówić, że lek nie działa (na zasadzie, że mnie nie wyleczył), że w związku z tym dostane jakąś "końska dawkę", która mnie rozłoży
i sprawi że będę wstanie coś zrobić tylko dlatego, że nie będę w pełni tego świadoma, tak jakbym była pijana albo naćpana.
(...)
Jak do ładu z sobą dojść
Kiedy siebie mam już dość
(...)
Jak nadzieję w sercu mieć
Kiedy wszystko wali się
(...)

A. Szewczyk,


Wierzę w Boga
Żyj i pozwól żyć innym
Musicie od siebie wymagać, nawet gdyby inni od was nie wymagali
Jan Paweł II
Avatar użytkownika
bei
Offline
Posty
990
Dołączył(a)
14 lut 2014, 01:01
Lokalizacja
Podkarpacie

Setaloft - dziwne skutki uboczne.

Avatar użytkownika
przez Anetixi 05 cze 2014, 20:40
Setaloft biorę już od ponad roku. Najpierw 50mg następnie 100 i tydzień temu przeszłam do 150mg.
W poniedziałek po wzięciu tabletki miałam biegunkę i nudności.Ręce trzęsły mi się jak u narkomana.
We wtorek nadal nudności i trzęsawka rąk się utrzymywała(nie brałam leku).W środę wzięłam znowu to samo.
Dzisiaj znowu tylko mój żołądek się buntuje i ręce mniej mi się trzęsą. Setaloftu już nie brałam.
Słuchajcie czy to normalne? Dziwne,żeby po roku skutki uboczne się pojawiły..
Wizytę u lekarki mam 25 czerwca. Przechodziliście przez ponowne obiawy?
Bordeline/Uzależnienie od subst. psychoaktywnych/Epizod depresyjny.


Citabax 40mg
Depakine 300mg
Perazin 200mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
206
Dołączył(a)
29 gru 2013, 20:41
Lokalizacja
Śląsk

Setaloft - dziwne skutki uboczne.

Avatar użytkownika
przez kupmitrumne 05 cze 2014, 20:52
Anetixi, na setalofcie byłam 5 lat i szczerze nigdy nie miałam żadnych skutków ubocznych , wiec dziwi mnie wystąpienie u Ciebie takich objawów , z reguły setaloft jest jednym z bezpieczniejszych leków .. nie wiem , zadzwoń do lekarza , jeżeli masz taką możliwość i skonsultuj .
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10281
Dołączył(a)
13 sie 2013, 12:34

Setaloft - dziwne skutki uboczne.

Avatar użytkownika
przez Absinthe 05 cze 2014, 21:44
Taa,niby się mówi że po iluś tam miesiącach uboki nie mogą/nie powinny wystąpić a ja tak miałam np przy citalu,tak swoją drogą to ta sama grupa leków co setaloft.Na początku się dobrze czułam tak po ok 7 miesiącach zaczęły się jazdy-drgawki,lęki,mdłości....myślałam nad innymi powodami tego stanu ale nie znalazłam,zmieniłam lek ale jeszcze przez jakiś czas się utrzymywało.Jak masz możliwość to zadzwoń ja tak zawsze robię,nie czekam.
You have to die a few times
before you can really
live.
Von all den Dingen, die ich verloren habe, vermisse ich meinen Verstand am meisten
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1839
Dołączył(a)
09 mar 2012, 21:53

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Lu_80 05 cze 2014, 22:06
Dziś powrót na 25 mg :)
Lexapro /Escitalopram/ - 10 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
862
Dołączył(a)
13 lut 2006, 22:49
Lokalizacja
Dolny Śląsk

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez Davin 05 cze 2014, 22:07
Lu_80, why?
Davin
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez pająk 06 cze 2014, 12:13
Przejście z 50 na 100 od 4dni i ...nic poza bólem głowy i ku*ewską sennością. WTF?
Gdzie power żeby mieć ochotę wyjść z wyra? :?
pająk
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez bei 06 cze 2014, 12:16
tarantula, ja akurat na 50 zdecydowanie byłam bardziej senna niż jestem na 100 :smile: .
Widocznie nie ma reguły, każdy reaguje inaczej.
(...)
Jak do ładu z sobą dojść
Kiedy siebie mam już dość
(...)
Jak nadzieję w sercu mieć
Kiedy wszystko wali się
(...)

A. Szewczyk,


Wierzę w Boga
Żyj i pozwól żyć innym
Musicie od siebie wymagać, nawet gdyby inni od was nie wymagali
Jan Paweł II
Avatar użytkownika
bei
Offline
Posty
990
Dołączył(a)
14 lut 2014, 01:01
Lokalizacja
Podkarpacie

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez Davin 06 cze 2014, 12:25
Ja zaraz chyba przestane spać. Najpierw budziłem sie o 6 a dzisiaj o 3. :roll:
Davin
Offline

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 30 gości

Przeskocz do