SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

Re: Luxeta

Avatar użytkownika
przez upside_down 07 kwi 2009, 14:45
Ilekroć zaczynam brać jakiś lek i wchodzę na forum poczytać opinie o nim, to po kilkunastu minutach lektury już zastanawiam się, czy w ogóle go ruszać, bo mało kto twierdzi, że pomaga, a większość opisuje tylko same straszne rzeczy, które się po lekach wydarzyły... A później decyduję się spróbować i przez kilka pierwszych dni to jestem bardziej zestresowana samym czekaniem na te wszystkie straszne rzeczy niż rzeczywiście coś się ze mną dzieje niedobrego :)

Tak samo było w przypadku Luxety - naczytałam się o okropnych objawach ubocznych, mimo to postanowiłam dziś zaryzykować (depresja i fobia społeczna leczone od roku, właśnie zaczynam kolejną kombinację leków, ponieważ poprzednie nie wykazywały odpowiedniego działania). Wzięłam dziś pierwszą tabletkę 50mg i jedyny odczuwalny objaw fizyczny to fakt, że rano miałam biegunkę i rewolucje żołądkowe, ale tak generalnie reagowałam zawsze na wszystkie leki z grupy SSRI. Poza tym czuję się normalnie.

Poza tym już zauważyłam, że osoby, które zaczynają leczyć się środkami psychoaktywnymi mają tendencję do nadmiernego wsłuchiwania się w reakcje swojego organizmu i często nawet same wmawiają sobie, że czują różne dziwne rzeczy po tabletce. Wiele zależy od pozytywnego nastawienia. Fakt, że czasem coś wywołuje rzeczywiście fatalne samopoczucie (też tego doświadczyłam), ale większość efektów ubocznych jest do przejścia, jeśli tylko nie siedzi się i nie skupia nad nimi całymi dniami :)
Don't call the doctors cause they've seen it all before
They'll just say
Let her crash and burn
She'll learn
Avatar użytkownika
Offline
Posty
51
Dołączył(a)
01 mar 2008, 14:55

Re: Luxeta

przez kasia000 07 kwi 2009, 15:15
dokładnie sie z TOBĄ zgadzam....jak sie naczytałam o odstawieniu seroxatu,a własnie go biorę to juz mam deprechę!
kasia000
Offline

Re: Setaloft

przez elama2 08 kwi 2009, 19:53
Witam wszystkich
Od ponad miesiąca biorę setaloft. Przez 3 tygodnie 50 mg, teraz 100. Owszem, występują skutki uboczne, ale są one znikome w porównaniu z efektami leczenia. Ustąpiła bezsenność, powraca spokój i równowaga... Myślę, ze na tym nam zależy. Daleka jestem od euforii, ale czuję, że nie jest mi źle, że rzeczy, które mi się przydarzają są naprawdę przypadkowe i wiele z nich mogę sama zmienić... To moja pierwsza wizyta u psychiatry... i nie jest mi łatwo. Próbuję zrozumieć, o co tak naprawdę chodzi, skąd wzięła się depresja. Jestem życiową optymistką, niezależną, rozważną... I naprawdę nie wiem skąd ten kanał. Wyczerpałam pokłady samopomocy... ale wierzę, ze ten lek pomoże mi się podźwignąć. A jeśli dodam do tego swoją wiarę, to nie ma mowy o niepowodzeniu. Chciałabym, aby osoby, które boją się przyjąć ten lek, zapomniały o skutkach ubocznych (najlepiej nie czytać ulotki), skoncentrowały się na pozytywnych stronach leczenia... Nie myślcie, ze próbuję doradzać, bo sama też potrzebuje porady i wsparcia. Niemniej jednak pozdrawiam Was serdecznie i życzę sukcesów w leczeniu
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
08 kwi 2009, 19:20

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Setaloft

Avatar użytkownika
przez namiestnik 20 kwi 2009, 11:15
Masz na setalofcie zwiększony apetyt?

Hmmm no pobierz jakiś czas, a jak się poprawa nie pojawi to może trzeba zmienić. A może poprawa jest ale nie ma zauważalnego przełomu - tylko malutkimi kroczkami?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Re: Setaloft

Avatar użytkownika
przez namiestnik 21 kwi 2009, 01:45
Z tego co piszesz to chyba warto znaleźć dobrego lekarza.

Pozdrawiam!
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Re: Zoloft

przez niebieskooka 21 kwi 2009, 19:59
witam
po 3 tyg brania zoloftu,mąż nie czuje żadnej różnicy,jedyny plus to spokojny normalny sen,wkońcu zresztą ale zobaczymy dalej..czekamy..
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
01 kwi 2009, 21:28

Re: Setaloft

Avatar użytkownika
przez namiestnik 21 kwi 2009, 21:05
Różnią się tylko ceną. Poza tym są identyczne. Więc to tylko wrażenie, że tak jest. Dobrze, że nie Zoloft albo Asentrę. To też to samo a po kilkadziesiąt zł za opakowanie.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Re: Setaloft

Avatar użytkownika
przez namiestnik 21 kwi 2009, 21:20
No ale Zotral to jeszcze jeden z tańszych. Tylko gorzej się łamie od Setaloftu. Może nie wiedział, że jest droższy. Ale i tak Zotral to kilkanaście zł, a nie kilkadziesiąt.

A czemu spać? Musi być jakaś inna przyczyna.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Re: Zoloft

przez miko84 22 kwi 2009, 00:03
Po 3 tygodniach już powinien odczuć poprawę... może warto zastanowić się nad zmianą leczenia?
miko84
Offline

Re: Zoloft

Avatar użytkownika
przez linka 22 kwi 2009, 00:06
3 tygodnie - mało. Jeśli po dwóch miesiącach nie będzie poprawy wtedy czas zmienić leki.
Jeśłi twój mąż już sypia spokojnie niebieskooka, to i tak już duży postęp.
Zawsze trzeba działać. Źle czy dobrze, okaże się później. Żałuje się wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania. Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...
Avatar użytkownika
Offline
Przyjaciel forum
Posty
11446
Dołączył(a)
10 gru 2007, 14:11
Lokalizacja
Rivia

Re: Zoloft

przez niebieskooka 23 kwi 2009, 16:49
tak śpi spokojnie długim normalnym ciągłym snem,wcześniej spał po 4godz na dobę niespokojnie,budził się, późno zasypiał wstawał o 5 rano..na tle nerwowym na pewno..pobudki o 6rano były normalne a teraz śpi spokojnie do 9tej nawet.To duża różnica,cieszę się..
Offline
Posty
4
Dołączył(a)
01 kwi 2009, 21:28

Re: Zoloft

Avatar użytkownika
przez namiestnik 23 kwi 2009, 17:47
To już naprawdę wielki krok do przodu :)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
4264
Dołączył(a)
08 sie 2008, 09:50
Lokalizacja
z choinki

Re: Zoloft

przez mateuszzzz90 25 kwi 2009, 18:13
Dzisiaj został mi przepisany i mam pytanie odnośnie leku mam mature 4 maja lepiej go brać czy odpuścić ja skłaniam sie baRDZIEJ ku braniu
Offline
Posty
106
Dołączył(a)
12 lut 2008, 23:14

Re: Zoloft

Avatar użytkownika
przez agusiaww 25 kwi 2009, 19:13
Lepiej go nie bierz, skutki uboczne sa straszne jezeli je bedziesz mial bo miec nie musisz, ja mialam po leku dlatego mysle ze lepiej zebys wzial po maturze, i tak zanim nastapi dzialanie te leki na mature nie zadzialaja, bo dzialanie jest od 2 do 4 tygodni wiec mozesz spokojnie poczekac.
Warto żyć, warto marzyć, bo to co osiągalne możliwe jest do zdobycia.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
6261
Dołączył(a)
05 mar 2009, 09:22

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 31 gości

Przeskocz do