SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
201
60%

Nie
79
23%

Zaszkodziła
57
17%

 
Liczba głosów : 337

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez pika30 28 mar 2014, 00:28
Super ;)
Avatar użytkownika
Offline
Posty
357
Dołączył(a)
07 lis 2013, 23:26

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez Kalebx3 28 mar 2014, 01:08
Dark P., na poważnie )chyle czoło nad Twoją wiedzą ,masz szperacza,,, i w ciemię nie bityś ;)

-- 28 mar 2014, 00:16 --

Mam afobam a boję się że oszaleje, poza tym po benzo mogę spać, i mąż się wkurzy bo mamy małe dziecko które jeszcze nie śpi i chyba nie zamierza spać bo jest po szczepieniu. Masakra

,,,a za wie godziny trzeba wstać do roboty ,,,"zowu te kolki < jaj daj mu coś ,,,, znam to , przeżyłem ,,, a teraz mi dziadki mówią ,że male dzieci to mały problem , duże to duży problem ,,, fefefe , akiedy ja sie zacznę wyluzowywać ? Jak umrę chyba ;)
Jeno wyjmij mi z tych oczu
szkło bolesne - obraz dni,
które czaszki białe toczy
przez płonące łąki krwi.
Jeno odmień czas kaleki,
zakryj groby płaszczem rzeki,
zetrzyj z włosów pył bitewny,
tych lat gniewnych
czarny pył.
„ "
Avatar użytkownika
Offline
Posty
9613
Dołączył(a)
26 cze 2011, 00:09
Lokalizacja
człowiek śmiertelny i grzeszny

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez Pablo5HT1 28 mar 2014, 04:07
No ja teraz sie obudziłem ( nie że mam bezsennosc po prostu cos oglądam w tv) no i u mnie samopoczucie po 15 dniach na Moklobemidzie jest też nie za dobre. Co na razie najlepiej robi to totalny brak apetytu u mnie, az do przesady. Poza tym nie mam wcale aktywizacji a wręcz przeciwnie, niby gonitwa myślowa mniejsza ale też niewyraźnie. Zobojętnienie jakieś, podkurzenie zwłaszcza bezpośrednio po zażyciu..... no ale.... biorę jeszcze jakiś czas, muszę lekowi dać szansę, potem człowiek będzie myślał, ze się nie brało do około miesiąca. chce mu jeszcze dac troche czasu. Dodatkowo biore troche hydroxyzyny.
Jeśli mi nie pomoże ten Moclobemid to nie wiem co dalej ale....ostatnio czytałem w ramach poszukiwań innych opcji ciekawe badania nad podobno niezłym wpływem ( w kontekscie neurogenezy to było) takiego mixu: niskie dawki melatoniny plus niskie dawki buspironu.
Czyli tak 5-10 melatoniny plus 10-15 mg buspironu. Podobno w tym połączeniu to ma buspiron byc dobrym lekiem dopiero ale czy to prawda, hmmm? Jedno co można powiedzieć, ze mało inwazyjny zestaw. Więc jeśli kogoś interesuje to wrzucam taki temat wątek: buspiron plus melatonina.
Pika30
Te 14 dawek to wciąż mały okres, warto dojechac do 4-5 tygodnia, jeszcze pewnie z tydzień dwa Cie będzie bujać. Zarówno Moclo jak i sertra działają wolno.

-- 28 mar 2014, 03:11 --

oczywiście melatonina - raz na sen a buspiron 2-3 razy po 5 mg.
Offline
Posty
447
Dołączył(a)
28 lut 2014, 02:56

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez pika30 28 mar 2014, 13:49
wydaje mi się że mam akatyzję, ale czy to możliwe żeby po 14 tabletce dopiero taki skutek uboczny? myślałam że takie uboki są na początku a nie po dwóch tygodniach. co z tym robić ? :(
Avatar użytkownika
Offline
Posty
357
Dołączył(a)
07 lis 2013, 23:26

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez miko84 28 mar 2014, 15:32
pika30 skąd wiesz, że to akatyzja? Jakie masz objawy? Jeśli jest to rzeczywiście akatyzja to zwróć się do lekarza bo to nie jest dobry stan.
miko84
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez pika30 28 mar 2014, 15:43
tak mi się wydaje że to akatyzja, ale nie wiem, mam już 6 godzin ciągły niepokój, lęk, uczucie napięcia, czuję jakbym nie mogła usiedzieć na miejscu, jakbym musiała się cały czas ruszać, chociaż siedzę ( nie ruszam się , mam tylko takie uczucie )
Avatar użytkownika
Offline
Posty
357
Dołączył(a)
07 lis 2013, 23:26

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez miko84 28 mar 2014, 16:27
Na SSRI mogą wystąpić takie skutki uboczne jak pobudzenie, niepokój ruchowy, przymus ruchu, akatyzja. Prawdziwa, pełna akatyzja to bardzo nieprzyjemne zjawisko i łączy się je z samobójstwami po lekach typu SSRI. Dlatego jeśli się nasili powinnaś pilnie skonsultować się z lekarzem.
miko84
Offline

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez aptasia 28 mar 2014, 23:14
niezły hardcore przeżywałam przez dwa dni kiedy skończyły mi się tabletki.
wymioty, biegunka, zimne poty, dreszcze, uderzenia gorąca, zawroty głowy, prawie mdlałam, gorączka 39+, przespany prawie cały dzień i cała noc, bardzo realne i głupie sny, okropne osłabienie...
na szczęście już tabletki mam i wszystko wróciło do normy. Niezły zjazd... ech.
"balansuję wciąż pomiędzy pragnieniami zupełnej samotności, by czytać i pracować, a tak wielką potrzebą ludzkich gestów i słów."
Sylvia Plath
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1036
Dołączył(a)
05 gru 2013, 17:51
Lokalizacja
Warszawa

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez Pablo5HT1 29 mar 2014, 00:28
Pika30
To weź sobie pomóż i dołóż sobie trochę benzodiazepiny przez tydzień, no chyba, że czujesz sie megaźle to idź do lekarza.

-- 28 mar 2014, 23:31 --

Akatyzja to pewnie nie jest, jak jest silny niepokój to się tak robi, tez tak miewałem. Ja po Moclobemidzie to żadnej akatyzji nie mam, a wręcz odwrotnie, nie chce mi się za przeproszeniem du... ruszyć przez pół dnia.
Offline
Posty
447
Dołączył(a)
28 lut 2014, 02:56

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez pika30 29 mar 2014, 01:08
w sumie może i nie, bo jak się położę to zasnę :)
dream*, to ile tych tabletek nie brałaś?
Avatar użytkownika
Offline
Posty
357
Dołączył(a)
07 lis 2013, 23:26

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez aptasia 29 mar 2014, 01:14
pika30 napisał(a):w sumie może i nie, bo jak się położę to zasnę :)
dream*, to ile tych tabletek nie brałaś?


dwa dni... :(
"balansuję wciąż pomiędzy pragnieniami zupełnej samotności, by czytać i pracować, a tak wielką potrzebą ludzkich gestów i słów."
Sylvia Plath
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1036
Dołączył(a)
05 gru 2013, 17:51
Lokalizacja
Warszawa

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez lunatic 29 mar 2014, 10:45
dream* napisał(a):niezły hardcore przeżywałam przez dwa dni kiedy skończyły mi się tabletki.
wymioty, biegunka, zimne poty, dreszcze, uderzenia gorąca, zawroty głowy, prawie mdlałam, gorączka 39+, przespany prawie cały dzień i cała noc, bardzo realne i głupie sny, okropne osłabienie...
na szczęście już tabletki mam i wszystko wróciło do normy. Niezły zjazd... ech.

juz w drugim dniu az takie silne objawy? :shock:
Offline
Posty
5379
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez pika30 29 mar 2014, 11:04
No coś ty, to na pewno nie od tego że nie lyknełas tabletki, nie ma takiej możliwości.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
357
Dołączył(a)
07 lis 2013, 23:26

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez lunatic 29 mar 2014, 11:05
pika30,
a od czego? typowe objawy odstawienne tylko ze dość silne jak na drugi dzień
Offline
Posty
5379
Dołączył(a)
07 lis 2010, 10:55

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Michaaal i 25 gości

Przeskocz do