SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
192
61%

Nie
73
23%

Zaszkodziła
52
16%

 
Liczba głosów : 317

Re: Zoloft

przez mac10 19 lut 2009, 12:52
witam
no i stało się-wiedziałem że jak przejdę się do lekarza to coś mi wciśnie...
dostałem Zoloft
mam brać rano
dzisiaj wziąłem 1 raz, nie wiem jakby ręce mi się pocą i drżenie ogólne
poczytałem trochę forum,ludzie to mają problemy-jakieś napady,leki,poważne akcje
nie śmieje się broń boże tylko zastanawiam czy ja powinienem to brać...
żadnych leków,napadów,stanów najrozmaitszych nigdy nie miałem
tylko ostatnimi czasy życie mi się trochę pokomplikowało przez co wpadłem w przygnębienie
najbardziej zdewastowała mnie info o alkoholu:))) hahaha
impreza w weekend się zbliża a lekarka zabrania pod żadnym pozorem pić drinków
bo mogę złapać dziwne stany czy zachowywać się nieprzewidywalnie
zawsze byłem spokojny pijąc:)
demonizuje czy ostrzega?-parę drinków,powiedzmy 3,4...?
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
19 lut 2009, 12:40

Re: Zoloft

przez miko84 19 lut 2009, 16:51
Ostrzega z dobrego serca ;) Nikt nie wie jak na kogoś zadziała lek+alkohol. U jednych wcale nie ma efektu a u innych istnem delirium ;)
miko84
Offline

Re: Zoloft

przez mac10 20 lut 2009, 13:54
wiem,dobra kobieta z niej:)
jest ok tylko kurcze po 1h od wzięcia ręce mi się jakoś pocą a tak wszystko dobrze,później mija
Offline
Posty
2
Dołączył(a)
19 lut 2009, 12:40

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

Re: Stimuloton

Avatar użytkownika
przez warzywo 21 lut 2009, 21:41
Od trzech miesięcy łykam dawkę 50mg. U mnie pierwsze efekty pojawiają się już następnego dnia - budze się nad ranem nienaturalnie pobudzony. Później lekkie problemy z trawieniem, przełykaniem, niepokój ruchowy (konieczność wykonywania jakiejś aktywności ruchowej - np. kiwanie nogą, zaciskanie pięści), budzenie w nocy i nad ranem. Po trzech - czterech tygodniach te efekty rzeczywiście zanikają.

Sen - budzę się około szóstej (po kilku dniach się ustabilizowało), wystarcza mi pięć - sześć godzin snu. Mnie to odpowiada. Dziwnych snów tym razem prawie nie miewam (w odróżnieniu od poprzedniej kuracji Stimulotonem i kuracji Seronilem).

OStatni większy zjazd psychiczny miałem po sześciu tygodniach łykania. Lek nie upośledza możliwości intelektualnych, a wręcz przeciwnie. Oprócz typowych objawów depresji straciłem także objawy somatyczne (wrażenie gorączki, bóle krzyża i stawów).

Picia alkoholu nie polecam. Psychiatra radził nie łączyć środków psychoaktywnych, i miał rację. Rok temu, przy pierwszej kuracji przesadziłem, i doznałem kumulacji. O mało nie wylądowałem na dołku. Z niewielkimi ilościami nie ma problemu.
Avatar użytkownika
Offline
Posty
12
Dołączył(a)
19 lut 2009, 23:38
Lokalizacja
Okolice W-wy

A N T Y D E P R E S A N T Y !!!!!!!!! POMOŻCIE !

przez monika__monika 24 lut 2009, 15:39
jutro zaczynam brać STIMULOTON albo STIMULOTION nie pamiętam bo starsza siostra zabrała recepte. czy te nazwy to to samo czy mi sie pomylilo i chodzi o 2 różne leki ??? chcialabym sie dowiedziec czy po nich przytyje lub schudne..bo każdy ma na ten temat rózne opinie i juz sama nie wiem co mam myslec..prosze pomózcie mi bo troche sie boje brac tego leku..a to juz jutro ((
Offline
Posty
1
Dołączył(a)
24 lut 2009, 15:10

Re: A N T Y D E P R E S A N T Y !!!!!!!!! POMOŻCIE !

Avatar użytkownika
przez suzak29 24 lut 2009, 18:25
monika__monika, Jak sie boisz to nie bierz :D
Nie musze być idealna,wystarczy,że jestem wyjątkowa:)XD
Avatar użytkownika
Offline
Posty
588
Dołączył(a)
22 paź 2008, 17:57
Lokalizacja
Nadrenia Północna-Westfalia

Re: A N T Y D E P R E S A N T Y !!!!!!!!! POMOŻCIE !

Avatar użytkownika
przez CzarnaZebra 26 lut 2009, 14:07
bierz bierz, i się nie bój.
Jeśli przytyjesz, to raczej od tego, że odzyskasz apetyt. Jeśli schudniesz, to dlatego że zaczniesz się ruszać :smile:
Wszystko zależy od indywidualnej reakcji. Od nowoczesnych antydepresantów się nie tyje samoczynnie.
"Gdy gubię sny, jakby nigdy nie były, wysycha źródło mojej wielkiej siły"
Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
347
Dołączył(a)
21 lut 2008, 02:15
Lokalizacja
Warszawa

jak działa sertagen??

przez ankaanka775 26 lut 2009, 16:13
od tygodnia biorę sertagen.....narazie nie odczuwam żadnego działania ,ale to chyba normalne...niepokoja mnie ataki lęku ,są o wiele gorsze niż zanim zaczęłam brać leki ..czy to normalne????czy ktoś brał te leki i z jakim skutkiem?kiedy zaczynaja działać?prosze o odpowiedzi :( :roll:
Offline
Posty
89
Dołączył(a)
26 lut 2009, 16:00

Re: A N T Y D E P R E S A N T Y !!!!!!!!! POMOŻCIE !

Avatar użytkownika
przez warzywo 27 lut 2009, 02:04
Jest na forum temat poświęcony temu specyfikowi:

http://www.forum.nerwica.com/stimuloton-t1358.html
Avatar użytkownika
Offline
Posty
12
Dołączył(a)
19 lut 2009, 23:38
Lokalizacja
Okolice W-wy

Re: jak działa sertagen??

przez mefi 27 lut 2009, 08:24
Witaj ja brałamn sertagen przez miesiąc i musiałam go odstawic ponieważ miałam masę skutków ubocznych ale jego działanie zaczełam odczuwac po 2 tygodniach... poczekaj jeszcze troche moja kolezanka po tym leku czuje sie świetnie wszystko zalezy od organizmu...ja mam przechlapane bo nie służą mi żadne antydepresanty, więc walcze z tym wszystkim bez leków tylko ziółka
pozdrawiam
Każda chwila jest tylko jedna i szybko przemija... nie pozwól by przemineły wszystkie:)
Offline
Posty
41
Dołączył(a)
28 sty 2009, 10:09

Re: jak działa sertagen??

przez ankaanka775 27 lut 2009, 10:32
dzięki za odpowiedż ....u mnie narazie dają znac skutki uboczne i paniczne napady lęku ....
mam nadzieje ,że to w końcu minie i lek zacznie działać....
życzę ci powodzenia bo wiem jak trudno jest z tym walczyć bez leków,też walczyłam tak 7 lat i doszłam do wniosku,że tak sie nie da :szukam: :(
wreszcie gdy już byłam u granic wytrzymałości poszłam do lekarza i narazie czekam,......zobaczymy jak to bedzie
pozdrawiam
Offline
Posty
89
Dołączył(a)
26 lut 2009, 16:00

Re: jak działa sertagen??

przez mefi 27 lut 2009, 13:10
Dzięki za wsparcie ja też trzymam kciuki :D
Każda chwila jest tylko jedna i szybko przemija... nie pozwól by przemineły wszystkie:)
Offline
Posty
41
Dołączył(a)
28 sty 2009, 10:09

Re: Asentra (----->Asertin)

przez julia999 27 lut 2009, 22:12
mnie asentra nic nie pomogła...czuje sie tak samo jak kiedys :cry:
Offline
Posty
9
Dołączył(a)
13 wrz 2008, 00:29

Re: jak działa sertagen??

przez ankaanka775 04 mar 2009, 15:54
już dwa tygodnie biore i nic......... :(
tylko pobudzona jestem i wcale mi sie to nie podoba..... :evil: nic mi sie nie chce ,nawet jeść i ciągle czuje jakiś niepokój
nie jestem w stanie usiedzieć w miejscu
:cry:
Offline
Posty
89
Dołączył(a)
26 lut 2009, 16:00

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Baidu [Spider] i 23 gości

Przeskocz do