SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

OPINIE użytkowników na temat leków przepisywanych w leczeniu nerwic, depresji itp.

Czy sertralina pomogła Ci w Twoich zaburzeniach?

Tak
199
61%

Nie
76
23%

Zaszkodziła
53
16%

 
Liczba głosów : 328

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez Pablo5HT1 20 mar 2014, 02:05
Biore już tydzień ten Moclo ale więcej rozdrażnienia mam, deprechy, nie chce mi sie nic robić, jakby zablokowanie, lęki jak były tak są,
do tego na noc hydro biore bez benzo bo ja z benzo wyszedłem ponad rok temu. Czasem sie lęki nasilają, nie wiem , jakos wytrzymuje a co by było przy SSRI dopiero, zobacze. Biore Moclo 2 razy po 150.
Offline
Posty
447
Dołączył(a)
28 lut 2014, 02:56

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez anita00178 20 mar 2014, 10:39
Witajcie. mam pytanie. Od dwóch tygodni biorę asertin po odstawieniu depralinu. Nadal ma zawirowania i lekkie zawroty zwłaszcza jak się chcę położyć:(( Ciągle sobie tłumaczę że to pewnie objaw odstawienny depralinu( brałam go miesiąc) ale powoli zaczynają przychodzić lęki, których już nie miałam. Lekarka powiedziała, że gdyby było mało to mam dołożyć połówkę wieczorem. Rano biorę 50mg. Nie wiem czy czekać jeszcze , czy dołożyć tę połówkę. Dodam tylko, że od roku brałam asertin i było ok. Zmieniłam na depralin bo miałam wrażenie że coś słabo działa( wieczne zmęczenie) I teraz nie wiem już sama co mam robić. Muszę chodzić do pracy , jeździć samochodem a nie czuję się idealnie :( Może ktoś coś doradzi?? Proszę...
Asertin 75 mg
i doraźnie
Lexotan 3mg
Alprox 0,5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
12 mar 2014, 08:49

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez cytrynka84 20 mar 2014, 12:00
anita00178, nie chce podważać kompetencji lekarza,ale jak weźmiesz Asertin na wieczór to możesz mieć problemy ze snem,bo ten lek raczej pobudza.Tez mi kiedyś lekarz kazał brać na wieczór,raz wzięłam i nie spalam cala noc,ale co organizm to inna reakcja ,ja bym zwiekszyla dawkę.
Life is brutal!

Wenlafaxyna 150mg
Mirtazapina 30 mg
Offline
Posty
1976
Dołączył(a)
23 sty 2010, 14:05

Doradca Nerwica.com

przez Doradca Nerwica.com
Polecam tych psychologów i psychoterapeutów z Twojej okolicy
Doradca Nerwica.com

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez anita00178 20 mar 2014, 12:05
Cytrynka84 dziękuję Ci za odpowiedź. Widzisz, ja też się nad tym zastanawiałam. Nie lubię nocy, wtedy bardziej się boję... Myślisz żeby rano po prostu dołożyć te 25 mg? Od razu ?
Asertin 75 mg
i doraźnie
Lexotan 3mg
Alprox 0,5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
12 mar 2014, 08:49

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez cytrynka84 20 mar 2014, 12:20
Tak lepiej bierz cala dawkę 75 rano.
Life is brutal!

Wenlafaxyna 150mg
Mirtazapina 30 mg
Offline
Posty
1976
Dołączył(a)
23 sty 2010, 14:05

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez anita00178 20 mar 2014, 12:24
Dzięki. Od jutra zacznę te 75 mg. Może faktycznie to za mało a na asertinie czułam się najlepiej i zmiany nie wychodziły mi na lepsze.
Asertin 75 mg
i doraźnie
Lexotan 3mg
Alprox 0,5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
12 mar 2014, 08:49

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez maniek123321 20 mar 2014, 14:16
mam brac wieczorem 100mg bo ponoc poprawi sen a w dzien zaktywizuje.po waszych postach zaczynam miec watpliwosci bo zawsze przy innych ssri branych w dzien wystepowala u mnie bezsennosc.
poltrwanie sertraliny to 26h wiec chyba wsio rybka kiedy sie wezmie i tak moze wystapic bezsennosc prawda?
F41.2
Baklofen 75mg
Amisulpryd 50mg
Mianseryna 60mg
Offline
Posty
564
Dołączył(a)
01 wrz 2011, 10:19
Lokalizacja
Astral

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez cytrynka84 20 mar 2014, 14:51
Niby tak,ale jak biorę rano ze snem jest w miarę OK.

-- 20 mar 2014, 13:54 --

U mnie osobiście nie poprawia snu,tak jak pisałam ten lek raczej zaburza sen.
Life is brutal!

Wenlafaxyna 150mg
Mirtazapina 30 mg
Offline
Posty
1976
Dołączył(a)
23 sty 2010, 14:05

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez aptasia 21 mar 2014, 02:15
u mnie przy wyższych dawkach i dłuższym braniu poprawia sen, przy niższych raczej wywoływał bezsenność.
"balansuję wciąż pomiędzy pragnieniami zupełnej samotności, by czytać i pracować, a tak wielką potrzebą ludzkich gestów i słów."
Sylvia Plath
Avatar użytkownika
Offline
Posty
1036
Dołączył(a)
05 gru 2013, 17:51
Lokalizacja
Warszawa

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez anita00178 21 mar 2014, 12:05
U mnie tylko w większy stres i leki powodowały bezsenność. Asertin dla mnie póki co najlepiej wpływa. No może na początku mojej walki z chorobą był jeszcze Citabax . Też zero ubocznych skutków. Nie mniej jednak esci już mnie kładło na kolana.
Dziś zwiększyłam dawkę do 75mg. Nawet ok. Zaczynam trzeci tydzień setralinę po odstawieniu esci. Mam nadzieję, że będzie już tylko lepiej.
Asertin 75 mg
i doraźnie
Lexotan 3mg
Alprox 0,5 mg
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10
Dołączył(a)
12 mar 2014, 08:49

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez BELFEGOR 21 mar 2014, 16:50
odkad zwiekszylem dawke po 9dniach z 50mg na 100mg, noce staly się mocno bezsenne, zasypiam dopiero nad ranem, we znaki daje się również uczucie wzmożonego ciepła, potliwość, i zadziwia mnie jeden taki szczegol który się również pojawil, nie wiem jak to wyjasnic, w pół świadomym momencie zasypiania dopada mnie taki zryw miokloniczny, nie nazywal bym tego drgawką albo napadem, ale nie jest to fajne uczucie,takie elektryczne szarpnięcie, czuje się przez ułamek sekundy jak bym spadał i nagle sie wyrywam w gore budząc, minie mi to kiedyś? nie czuje sie teraz dobrze, pojawil się delikatny niepokój, kidy mogę liczyc na powrot normalnych nocy i samopoczucia?
Ostatnio edytowano 21 mar 2014, 16:59 przez BELFEGOR, łącznie edytowano 1 raz
Offline
Posty
40
Dołączył(a)
03 lis 2011, 18:39

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez hania33 21 mar 2014, 16:55
BELFEGOR, Mam to samo na paroksetynie , biore juz 5 miesiac , niestety ten zryw pozostal , czasem nawet budzi mnie on , gdy juz spie.
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10862
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

przez BELFEGOR 21 mar 2014, 17:10
Dodam ze mam pewne obawy ze może to być objaw zespołu serotoninowego, bo teraz tak czytam ze objawy zs to wlasnie m.in bezsenność ciśnienie, i mioklonie senne, ta obawa się wziela stad ze przed sertalina jadlem przez miesiąc fluoksetyne w dawce 40mg, miedzy fluoksetyna a setralina zrobiłem jedynie 5dni przerwy bo tyle nakazała lekarka,a fluo się trzyma bardzo długo do 5tyg, wiec trochę mnie zdziwilo ze ta przerwa wynosi zaledwie kilka dni ale nie dyskutowałem, nie wiem czy zejść spowrotem na 50mg czy po prostu się uspokoić i przyjąć to za zwykłe uboki które zaraz przejdą? dzwoniłem do mojego anioła stróża ale jest on teraz w innej przychodni w innym miescie a wizyte mam dopiero za miesiac
Offline
Posty
40
Dołączył(a)
03 lis 2011, 18:39

SERTRALINA (Zoloft,Asentra,Asertin,Sertagen,Setaloft,Luxeta)

Avatar użytkownika
przez hania33 21 mar 2014, 17:14
BELFEGOR, Mi nie przeszlo a jeszcze zyje..widocznie taki man ubok, gdyby to byk zespól serotoninowy , to juz by mnie nie bylo na tym swiecie.
Nikt mi nie będzie mówił jak mam żyć bo nikt za mnie nie umrze.


Obrazek
Avatar użytkownika
Offline
Posty
10862
Dołączył(a)
14 sie 2013, 13:27

Sortuj wg

Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 18 gości

Przeskocz do